Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lukekaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikkihan tietävät että Shinji Mikami on alan pahimpia PS2-vihaajia. Ei mikään yllätys että mies mollaa firmaa aina tilaisuuden tullen.

Shinji Mikami knows the deal. :D Meitsiltä kyl irtoo pongot tosta Shinjille.

Shinji oli ihan oikeessa noitten ps2 hajoamisten suhteen, mutta KH mollaus taas oli naurettavaa...

On se niin väärin niin väärin kun kaikki muut on tyhmiä ja mä niin hiton fiksu, miksei kaikki tee niin kuin minä?

Mitä tuohon koneen hajoamiseen tulee, niin eikös se kuluttajalaki muutu pian (vai onko jo muuttunut) sellaiseksi että takuuajan jälkeenkin voi laitteen saada korjattua ilmaiseksi jos valmistaja(!!) ei pysty osoittamaan että vika on käytöstä johtuva eikä valmistusvirhe/materiaalivirhe?

Nykyään todistamisen taakka on kuluttajalla, mutta tuo tuleva laki siirtää vastuun valmistajalle.

Which is nice.

Asiaa. En pidä PS2-vehjettä mitenkään ylivoimaisena laitteena ja on ihan hyvä kuulla siitä asiallista kritiikkiä. Itse tosin en ole vielä koskaan törmännyt minkäänlaisiin laiteongelmiin oman konsolini kanssa. Jos lukupääongelmat ovat todellinen uhka, niin kuulisin asiasta mielelläni lisääkin.

Naurettavaa..
Taitaa olla täysnörtti koko äijä jos tuommoista menee suustaan päästelemään.
miksikähän tuo oli edes julkaistu?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jujze
Naurettavaa..
Taitaa olla täysnörtti koko äijEjos tuommoista menee suustaan päästelemään.
miksikähän tuo oli edes julkaistu?

Yleensä kaikkien nimekkäimpien alan tekijöiden sanomiset julkaistaan. Mielestäni tuo on melko osuvaakin kritiikkiä, mutta suututtaa varmasti monia.

Mutta toisaalta, antaako nimi pelintekijänä sitten automaattisesti olettaa että henkilö olisi kaikissa asioissa oikeassa eikä koskaan päästäisi suustaan sammakoita :rolleyes:

Ihmisiä nämä peligurutkin ovat eivätkä mitään oraakkeleita.

osittain ihan totta toi juttu.CD lukija menee paskaksi nopeesti aina kun käynnistän peli niin joudun oottelee jotain puoli minuuttia ennen kun peli käynnistyy...ja tiedän monta muuta joille on käynyt samoin:(

Toi äijä kyllä tíetää. Mun kaverin ps2 ei lue levyjä. Se lukee ne vaan jos paskalaatikko on pystyssä.

PSone on ollut minulla jo monta monituista vuotta ja palvelee edelleenkin kiitettävästi. PS2:n kanssa on taas ilmennyt sellaisia ongelmia, että peli DVD:itä se lukee täydellisesti, mutta peli CD:itä tai musiikki CD:itä se ei suostu lukemaan jos valitsen Browserin päävalikosta. Yleensä joudunkin painamaan Resettiä muutamaan otteeseen, ennen kuin saan CD pelit käyntiin. Jos jollain on ollut samanlaisia ongelmia, niin kertokaahan mitä pitäisi tehdä (ei sitten mitään DC, GC tai XB fanpoikijen "heitä kaatopaikalle" -juttua). Korjauttaa vai hommata uusi?
Muiden 128-bittisten koneiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa. Tosin PS2 on ollut minulla lähes kaksi vuotta kun taas GC, DC ja XB vain muutaman vaivaisen kuukauden. Eli jos joku osaa auttaa niin auttakaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
PSone on ollut minulla jo monta monituista vuotta ja palvelee edelleenkin kiitettävästi. PS2:n kanssa on taas ilmennyt sellaisia ongelmia, että peli DVD:itä se lukee täydellisesti, mutta peli CD:itä tai musiikki CD:itä se ei suostu lukemaan jos valitsen Browserin päävalikosta. Yleensä joudunkin painamaan Resettiä muutamaan otteeseen, ennen kuin saan CD pelit käyntiin. Jos jollain on ollut samanlaisia ongelmia, niin kertokaahan mitä pitäisi tehdä (ei sitten mitään DC, GC tai XB fanpoikijen "heitä kaatopaikalle" -juttua). Korjauttaa vai hommata uusi?
Muiden 128-bittisten koneiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa. Tosin PS2 on ollut minulla lähes kaksi vuotta kun taas GC, DC ja XB vain muutaman vaivaisen kuukauden. Eli jos joku osaa auttaa niin auttakaa.

Eiköhän näitä asioista ole käsitelty tuolla PS2:n omissa keskusteluissa, minne ne kuuluvatkin.

Mitä Mikamiin tulee, keskittyisi kehittämään sitä omaa Resi -sarjaansa ettei ne samat vitutuksen aiheet ja kämmit olis joka ikisessä sarjan pelissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Eiköhän näitä asioista ole käsitelty tuolla PS2:n omissa keskusteluissa, minne ne kuuluvatkin.

Mitä Mikamiin tulee, keskittyisi kehittämään sitä omaa Resi -sarjaansa ettei ne samat vitutuksen aiheet ja kämmit olis joka ikisessä sarjan pelissä.
Tulihan vihdoin sitä asiaakin. Ai ägrii. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover

Joo. totta! Innostuin vain vähän kyselemään aiheen vierestä. Armahtakaa!:p
Olen samaa mieltä kanssasi Mikamista. Silti hän tekee kyllä PS2:lle pelejä, vaikka niin koko konetta inhoaakin. Johtuu varmaan koneen myynnistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
1) Shinji Mikami ON "kova jätkä". 2) Sen ei tarvitse saada julkisuutta, kun kaikki true playerit hänet tuntevat.

Mutta pitää välillä aina heittää juttua, et kovan jätkän maine pysyy tjsp. :o

Ylös Bottom