Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lukupään vaihto reisille ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donk1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Donk1

New Member
Jep - eli menin ja tilasin uuden lukupään ... asensin itse ilman sen suurempia ongelmia , mutta kun paketti oli kasassa ... virrat päälle - cd/dvd kelkka ei suostu tulemaan ulos. :mad:

Mikäköhän mahtaisi olla vikana ? ... Kokeilin myös levyn asettamista sisään ja kasaamista "päälle" muttei se tuonut juuri parempaa tulosta , joten tuskin se hopeinen piuhakaan on vaurioitunut..

Kaikesta avusta kiitollinen ,

Donk1

Vastaus: Lukupään vaihto reisille ?

Tällaisesta kuvauksesta on aika paha sanoa omaa arviota, mutta suosittelen kasaamaan laitteen vielä kertaalleen. Ainakin tulee eliminoitua pois huonosta kasauksesta johtuva ongelma. Mikäli tämä ei auta, taitaa luvassa olla vähän mutkikkaampi operaatio, johon en valitettavasti osaa antaa tarkempia ohjeita.

Donk1 sanoi:
Jep - eli menin ja tilasin uuden lukupään ... asensin itse ilman sen suurempia ongelmia , mutta kun paketti oli kasassa ... virrat päälle - cd/dvd kelkka ei suostu tulemaan ulos. :mad:

Mikäköhän mahtaisi olla vikana ? ... Kokeilin myös levyn asettamista sisään ja kasaamista "päälle" muttei se tuonut juuri parempaa tulosta , joten tuskin se hopeinen piuhakaan on vaurioitunut..

Donk1

mista tilasit

Donk1 sanoi:

Donk1
vilkkuuko avausnapin sininen valo kuitenkin? Avaa kone uudestaan ja tarkista, että DVD-aseman kaikki piuhat ovat kunnolla kiinni....

Unohdin huumassa et olin jo tännekkin kirjotellut kun sain sen "oikein kasattua" , kun vihdoinkin sain taas kaikki toimimaan... Ongelmana oli , että olin sen levykelkan jotenkin väärin asentanut paikoilleen, kun se tekee sellaista nousu / lasku liikettä niin sinä oli tullut kämmi.

Lukupään tilasin UK:sta /eBaystä ( 38 posteineen ) , jos kiinnostaa niin voi kaivaa osoitteen esiinkin. Ohjeetkin lupasivat mukaan , mutta aika hepposet olivat. Tosin koko operaation suoritin mattoveitsi/ruuvimeisseli yhdistelmällä , eikä siihen todellakaan montaa minuuttia mennyt., paitsi tohon panikointiin kun kelkka jämähti. Pitkäjänteisyydellä siitäkin olisi selvinnyt, mutta kun sitä ei juuri ole.

Donk1 sanoi:
Lukupään tilasin UK:sta /eBaystä ( 38 posteineen ) , jos kiinnostaa niin voi kaivaa osoitteen esiinkin.

Jos viitsit ja jaksat niin kaiva se osoite esiin :)

Haalin nimittäin juuri käsiini ps2:n josta tuo lukupää on hajalla. :D

kani sanoi:
Tuossa yksi paikka jonne käy paypal eli maksaminen on helppoa jos omistaa luottokortin.

Luottokorttia en omista jotenka tuo vaihtoehto pitää unohtaa :(

Suomessakin varmaan on joku pulju mistä lukupäitä voi ostaa...
Tietääkös joku jonkun paikan webbisivua ja lukupään hintaa?

Helpless sanoi:
Suomessakin varmaan on joku pulju mistä lukupäitä voi ostaa...
Tietääkös joku jonkun paikan webbisivua ja lukupään hintaa?
http://www.gamehouse.fi/huolto.htm (selaa sivun alareunaan)
En kyllä itse lähtisi tuolla hinnalla (79) lukupäätä vaihtamaan, mutta voihan askartelun tietysti ottaa harrastuksen kannalta.

Ylös Bottom