Myynnissä siis vähintäänkin legendaarinen Sega Dreamcast
Mukana tulee:
- Itse konsoli
- Dreamcast-ohjain (Sega)
- Tarvikeohjain (Joytech)
- VMU-muistikortti (Sega)
- Täristin (Nyko)
- Soul Calibur -peli (ei ohjeita)
- Resident Evil:Code Veronica -peli
- 2 kappaletta ChuChu Rocket -pelejä
- Virta, sekä videojohto
Videojohdon Scart-adapteria en löytänyt, mutta laitan pakettiin mukaan jos löytyy.
HUOM!
Tässä konsolissa toimii sekä varmuuskopiot, että tuontipelit oikein mukavasti.
Saattaa olla, että jotkut pelit vaatisivat ns. "boottilevyn", mutta voin sellaisen yrittää väsätä ostajan niin halutessa. Itse parilla backupilla kokeilin, ja niistä ainakaan kumpikaan ei buuttilevyä halunnut, vaan lähtivät ihan itsellään prullimaan.
Kauppa toimii siten, että ostaja maksaa summan tilille, jonka jälkeen laitan paketin postin kuljetettavaksi. Voi toki myös noutaa. Postikulut ovat jotain 8-10 euron luokkaa.
Jos jokin askarruttaapaskarruttaa, vastaan mielelläni kysymyksiin.
Tarjouksia!
Niin ja...
Mieluiten myisin tämän, mutta jos jotain oikein muikeita vaihtotarjouksia tulee, saattaisin harkita.
Kuvan näkee tuolta.
Mukana tulee:
- Itse konsoli
- Dreamcast-ohjain (Sega)
- Tarvikeohjain (Joytech)
- VMU-muistikortti (Sega)
- Täristin (Nyko)
- Soul Calibur -peli (ei ohjeita)
- Resident Evil:Code Veronica -peli
- 2 kappaletta ChuChu Rocket -pelejä
- Virta, sekä videojohto
Videojohdon Scart-adapteria en löytänyt, mutta laitan pakettiin mukaan jos löytyy.
HUOM!
Tässä konsolissa toimii sekä varmuuskopiot, että tuontipelit oikein mukavasti.
Saattaa olla, että jotkut pelit vaatisivat ns. "boottilevyn", mutta voin sellaisen yrittää väsätä ostajan niin halutessa. Itse parilla backupilla kokeilin, ja niistä ainakaan kumpikaan ei buuttilevyä halunnut, vaan lähtivät ihan itsellään prullimaan.
Kauppa toimii siten, että ostaja maksaa summan tilille, jonka jälkeen laitan paketin postin kuljetettavaksi. Voi toki myös noutaa. Postikulut ovat jotain 8-10 euron luokkaa.
Jos jokin askarruttaapaskarruttaa, vastaan mielelläni kysymyksiin.
Tarjouksia!
Niin ja...
Mieluiten myisin tämän, mutta jos jotain oikein muikeita vaihtotarjouksia tulee, saattaisin harkita.
Kuvan näkee tuolta.
Viimeksi muokannut moderaattori: