Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Final Fantasy 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harayu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Harayu

New Member
M: Final Fantasy 3 *MYYTY*

Luit aivan oikein. Nyt olisi myynnissä yksi Super Nintendon parhaimmista roolipeleistä. Mukaan tulee kannet, jotka on ihan hyvässä kunnossa. Ohjekirja, joka on rypistynyt hieman vuosien saatossa, mutta kaikki sivut on tallessa ja ovat kiinni ohjekirjassa. Ja tietenkin itse pelikasetti, joka on huippukunnossa. Eli mukaan ei tule karttaa, muovista kasetin suojaa eikä sitten sitä valkoista sisäpahvia.

Lähtöhinta on 70 ja siitä voi tehdä tarjouksia sitten sitä mukaan.

Niin ja peli on luonnollisesti USA versio.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M: Final Fantasy 3

Peli on edelleen myynnissä, kun Nakkikameli ei ollut sittenkään halukas ostamaan peliä. Eli tarjouksia vaan kehiin.

Onko noinkin harvinainen? Itse en kyllä yli 60 euroa maksaisi, mutta sinähän myyjänä sen hinnan päätät.

No kyllä se sen verran on kuitenkin että siitä nyt 70e maksaa ainakin.

Aika off-topic, mutta pakko saada purettua;

Itse sain ostettua Chrono Triggerin huuto.netistä 50e:lla, mukana tuli kotelo ja kasetti. Ainut miinus oli ettei patterimuisti pelittänyt, joten lähetin sen vaihdettavaksi tampereen suuntaan. Muistin toimimattomuus sai myyjän palauttamaan 15e hinnasta ja patterin vaihto pk:ineen tuli maksamaan ~12,5, joten yhteensä hinnaksi tuli ~47,5, eli aika kovaa hintaa pyydät, vaikka kieltämättä on varmasti ihan himottu peli :) Mutta aina niitä hyviä löytöjä bongaa halvallakin.

Kaitsu_ sanoi:
Aika off-topic, mutta pakko saada purettua;

Itse sain ostettua Chrono Triggerin huuto.netistä 50e:lla, mukana tuli kotelo ja kasetti. Ainut miinus oli ettei patterimuisti pelittänyt, joten lähetin sen vaihdettavaksi tampereen suuntaan. Muistin toimimattomuus sai myyjän palauttamaan 15e hinnasta ja patterin vaihto pk:ineen tuli maksamaan ~12,5, joten yhteensä hinnaksi tuli ~47,5, eli aika kovaa hintaa pyydät, vaikka kieltämättä on varmasti ihan himottu peli :) Mutta aina niitä hyviä löytöjä bongaa halvallakin.

Njaa. Itse jouduin pulittamaan omasta Chrono Triggerista 130, joka oli suht täydellisessä kunnossa ja kaikki mahdollinen mukana. Joo nyt menee aika off-topic.

UP

Vieläkö löytyy?

Tarjoan tällaisen paketin, jos sattuisi kiinnostamaan.

Eli Vaihdossa olisi uudenveroinen PSone konsoli ja piuhat siihen. Mukaan myös ohjain, muistikortti, hiiri ja kaksi peliä, jotka ovat: Command&Conquer, sekä Final Fantasy 6. Pelit ovat molemmat PAL-versioita(C&C on platinum).
Konsoli on väriltään valkoinen. Huom! Tämä on se uudempi ja pienempi malli.

Ylös Bottom