Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Final Fight One

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nemesis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nemesis

New Member
GBA-peli: Final Fight One
Uutta-vastaavassa kunnossa (ostettu 23.11 Helsingin Funstationista, ovh. 359mk). Todella hyvä peli, ja tietääkseni täydellinen konversio alkuperäisestä pelihalli hitistä. Peli toimii ihan kybällä vielä tänäkin päivänä, ja itse ainaskin olin ihan koukussa peliin. Kotelo, peli, ohjeet ja 'consumer information' lehtinen löytyvät.
Hinta: 150mk (alkup. hinta. 200mk)

Postituskulut (5mk) maksaa ostaja.

Jos peli kiinnostaa niin vastaile joko tähän viestiin, laita privaattimessua tai lähetä postia osoitteeseen: markus.autio@kolumbus.fi .

Viimeksi muokannut moderaattori:
Paljonko Nemesis itse maksoit GBA:sta. Itseltäni ryöstettiin siitä 20.6.2001. kokonaiset tuhat ilkeää markkaa.:mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Paljonko Nemesis itse maksoit GBA:sta. Itseltäni ryöstettiin siitä 20.6.2001. kokonaiset tuhat ilkeää markkaa.:mad:
Katotaas....

Meikäläisissä markoissa jotakin 600 pintaan uutena (elikkä kaikille Euroon jo tottuneille, jotakin 100). Ja koneen ostin 13. 06.2001. Et päätelkää vaan siitä ;)

Ai nii ja sitten toisesta GBA:sta en maksanut mitään, sen voitin KuuKanavalta :D

Hetkinen...
600 vaivaista markkaa, 13.6.2001?
Pahoitteluni että heratit uteliaisuuteni, mutta mistä valtiosta, ja millä ihmeen alennetuilla hinnoilla näin on tapahtunut?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Hetkinen...
600 vaivaista markkaa, 13.6.2001?
Pahoitteluni että heratit uteliaisuuteni, mutta mistä valtiosta, ja millä ihmeen alennetuilla hinnoilla näin on tapahtunut?
Jenkeistä. Ja noin 600mk, en nimittäin muista tarkalleen paljon kurssi oli (taisi olla vähän alle 7mk). Kone maksoi $90.

Ja saat anteeksi ;)

Ja MoonTv:n skabasta vielä toinen! You lucky bastard!
Kai sait vielä eri värisen, kuin mitä sinulla jo alunperin oli?

Ylös Bottom