Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Forza (17), Ninja G (10), SW: KofOR (9) MYYTYJÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TMD
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TMD

Member
Myydään seuraavat pelit.
Huom! Hinta sisältää postikulut!

- Forza Motorsport 17 MYYTY
- Star Wars: Kinghs of the Old Republic 9 MYYTY
- Ninja Gaiden 10 MYYTY

Pelit ovat hyvä kuntoisia. Ota yhteyttä: tommisaksa@hotmail.com :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M: Forza (17), Ninja G (10), SW: KofOR (9)

Voin Ninja Gaidenin ostaa, jos se on hyväkuntoinen, epä-Classic-versio.

EDIT: Ja jos se on tosiaan uudenveroisessa kunnossa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Knight sanoi:
Voin Ninja Gaidenin ostaa, jos se on hyväkuntoinen, epä-Classic-versio.

EDIT: Ja jos se on tosiaan uudenveroisessa kunnossa.

Mistä tiedän onko tuo Classic-versio? Kannessa ei ainakaan lue "classic", eli ilmeisesti tuo EI ole classic-versio.

Peli on hyvässä kunnossa. Tottakai levyssä näkyy pieniä käytönjälkiä, mutta kyllä se moitteettomasti toimii. Kotelo on kunnossa ja ohjeet lähes lukemattomat.

Classic-versioiden kansikuvat ovat erilaisia kuin alkuperäisten versioiden (vaaleanvihreät kehykset, joiden sisällä on itse kansikuva). En minä tiedä, onko Ninja Gaidenista edes julkaistu Classic-versiota. Enkä jaksa jokaisen pelin kohdalla selvittääkään.

Kaiken maailman "pienet käytönjäljet" eivät itsessään kerro mitään, koska käsityksiä on niin monta kuin eri käyttäjiäkin. Onko levyssä naarmuja?

Knight sanoi:
Classic-versioiden kansikuvat ovat erilaisia kuin alkuperäisten versioiden (vaaleanvihreät kehykset, joiden sisällä on itse kansikuva). En minä tiedä, onko Ninja Gaidenista edes julkaistu Classic-versiota. Enkä jaksa jokaisen pelin kohdalla selvittääkään.

Kaiken maailman "pienet käytönjäljet" eivät itsessään kerro mitään, koska käsityksiä on niin monta kuin eri käyttäjiäkin. Onko levyssä naarmuja?

Tässä on pelin kansikuva. Eli ei siis ilmeisesti ole Classic-versio.

Miten sen nyt sitten kuvailisi... Vertasin muihin pelilevyihin ja ihan normaalin näköinen levy on. Jos ulkoreunaa katsoo tarkasti, siellä on jotain röpöä, mutta varsinaisia naarmuja ei ole. Tosin jos oikein tarkkaan katsoo, pinnassa on hiuksiakin ohuempia viivoja, joita en ainakaan minä naarmuiksi haukkuisi. Kuten sanoi, peli toimii sata vuotta vanhassa Xboxissani, jossa on muistaakseni Thompsonin asema. :)

Selvä, ostan NG:n. Tuo mikään Classic ole, kyllä sen classicuuden huomaa.

Ylös Bottom