Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Hunter 2 - REDEEMER (uutuspeli)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nauku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nauku

New Member
Myynnissä siis tämä uutuuspeli. Kerran läpi pelattu cooppina! Jollaisena se olikin todella loistava!!!

Hintaa 45euroa sisältäen postituksen.

Voin harkita myös vaihtoa yhtä tuoreisiin tai tuoreempiin peleihin kuin Hunter 2! Vastaavasti voisi kelvata pari-kolme vanhempaa peliä...

Eipä taida olla mitään järkeä, mutta onko järkeä myydä noin kalliilla? EIpä taida olla...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Eipä taida olla mitään järkeä, mutta onko järkeä myydä noin kalliilla? EIpä taida olla...

Kalliilla? :D Normaaleissa suomen kaupoissa ko. peli maksaa 60-70e! revi siitä.

Pieni keskeytys tähän.

Pylle voi jättää hintavertailut muualle. Eikä vain Pylle, vaan jokainen tällaista harrastava.

Naukun kannattaisi katsoa vaikka KonsoliFINissä pyörivien bannerien taakse. Johan löytyy pelit halvemmalla kuin lähikaupasta.

Tämän viestin tarjosi teille KonsoliFINin myyntitykit :p

Lievä off:

Toisten myyntikohteissa ei aleta selitää mitään fanipoika juttuja, peeloilla, eikä edes ilmaista mielipiteitä tai typoista napautuksia. Mikäli sellaisia myyntikohteista löydän, pääsevät ko. henkilöt varoituslistalle.

Koskeeko tämä myös nykyään melko yleistä ilmoittelua(mistä pelin "x" saa halvemmalla)toisen myyntikohteessa ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk

Pylle voi jättää hintavertailut muualle. Eikä vain Pylle, vaan jokainen tällaista harrastava.

Olen pahoillani jos se on kiellettyä. Ajattelin vain, että itse ainakin olisin kiitollinen jos joku laittaisi linkin, josta saisin haluamani pelin puolet halvemmalla. Mutta säännöt on sääntöjä, joten en sitä enää tee. Eiköhän palata varsinaiseen aiheeseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Falcon
Lievä off:

Koskeeko tämä myös nykyään melko yleistä ilmoittelua(mistä pelin "x" saa halvemmalla)toisen myyntikohteessa ?

Kyllä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pylle
Olen pahoillani jos se on kiellettyä. Ajattelin vain, että itse ainakin olisin kiitollinen jos joku laittaisi linkin, josta saisin haluamani pelin puolet halvemmalla. Mutta säännöt on sääntöjä, joten en sitä enää tee. Eiköhän palata varsinaiseen aiheeseen.

Niin minäkin, mutta tämä aihe on sitä varten.

Ylös Bottom