R rellu New Member 02.09.2003 #1 Eli myynnissä olis otsikon mukainen peli.Ohjeet ja kotelo löytyy ja tietysti itse moduli.Sega Md:vin peli. Tarjotkaa.
Eli myynnissä olis otsikon mukainen peli.Ohjeet ja kotelo löytyy ja tietysti itse moduli.Sega Md:vin peli. Tarjotkaa.
P Pacdam New Member 02.09.2003 #2 Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rellu Eli myynnissä olis otsikon mukainen peli.Ohjeet ja kotelo löytyy ja tietysti itse moduli.Sega Md:vin peli. Tarjotkaa. Klikkaa laajentaaksesi... 10 (sis. postikulut). Sopiiko?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rellu Eli myynnissä olis otsikon mukainen peli.Ohjeet ja kotelo löytyy ja tietysti itse moduli.Sega Md:vin peli. Tarjotkaa. Klikkaa laajentaaksesi... 10 (sis. postikulut). Sopiiko?
N Nem Jäsen 02.09.2003 #4 En usko, että saat paljoa enempää kuin tuo 10 euroa. Toisin kuin ensimmäinen osa, tämä toinen ei ole lähellekään niin haluttu tai harvinainen. Itse huusin oman kopioni huuto.netistä alle kympillä jokin aika sitten. Ihan hauska tasohyppely
En usko, että saat paljoa enempää kuin tuo 10 euroa. Toisin kuin ensimmäinen osa, tämä toinen ei ole lähellekään niin haluttu tai harvinainen. Itse huusin oman kopioni huuto.netistä alle kympillä jokin aika sitten. Ihan hauska tasohyppely
P Pacdam New Member 26.09.2003 #5 Menikö tämä kaupaksi? Edelleen olen kiinnostunut, jossei mennyt ...