Mordor Member 09.10.2005 #1 M GBC/GBA Pelejä Vaihdetaan Donkey Kong Land 3 10 e Loose NES CLASSIC - Legend of Zelda CIB Ohjeet ja kotelot tallessa Helsinki Viimeksi muokannut moderaattori: 03.11.2005
M GBC/GBA Pelejä Vaihdetaan Donkey Kong Land 3 10 e Loose NES CLASSIC - Legend of Zelda CIB Ohjeet ja kotelot tallessa Helsinki
Mordor Member 13.10.2005 #4 Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä Pelejä jota etsin GBA FF TACTICS Super Mario Advance 2 - 4 Zelda Link to The Past + Four Swords Sword of Mana GBC Metal Gear Soli : Ghost Babel Zelda Oracle of Ages Zelda Oracle of Seasons Zelda Link Awakening GB Final Fantasy Legend I - III
Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä Pelejä jota etsin GBA FF TACTICS Super Mario Advance 2 - 4 Zelda Link to The Past + Four Swords Sword of Mana GBC Metal Gear Soli : Ghost Babel Zelda Oracle of Ages Zelda Oracle of Seasons Zelda Link Awakening GB Final Fantasy Legend I - III
S Sorsa jermu New Member 13.10.2005 #5 Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä DK land 3! Olen etsinyt sitä jo ikuisuuden. Voisin ostaa sen heti sinulta tuon FF dawn of soulin kanssa. Kelpaako Cube pelit, vai pitääkö olla gb/a pelejä? Tällaisia Gba pelejä olisi: - Advance wars (kotelo+ohjeet+peli) - F-zero gb legends (kotelo+ohjeet+peli) Oikeastaa niitä olisi vain nuo kaksi, kiinnostaako? Jos ei, niin voitko sitten myydä nuo kaksi peliä minulle?
Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä DK land 3! Olen etsinyt sitä jo ikuisuuden. Voisin ostaa sen heti sinulta tuon FF dawn of soulin kanssa. Kelpaako Cube pelit, vai pitääkö olla gb/a pelejä? Tällaisia Gba pelejä olisi: - Advance wars (kotelo+ohjeet+peli) - F-zero gb legends (kotelo+ohjeet+peli) Oikeastaa niitä olisi vain nuo kaksi, kiinnostaako? Jos ei, niin voitko sitten myydä nuo kaksi peliä minulle?
Mordor Member 13.10.2005 #6 Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä FF I&II on mennyt. Viimeksi muokannut moderaattori: 17.10.2005
Mordor Member 17.10.2005 #10 Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä UP Cube hankittu Voi tarjota cube muistikortteja ja pelejä Myös gba pelit kiinostavat
Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä UP Cube hankittu Voi tarjota cube muistikortteja ja pelejä Myös gba pelit kiinostavat
Mordor Member 03.11.2005 #12 Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä Golden Sun myyty UP Voi tarjota vaihdossa GCN GBA PS2 pelejä Lisätty NES CLASSIC - Legend of Zelda Jäljellä Donkey Kong Land 3 edelleen myynnissä
Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä Golden Sun myyty UP Voi tarjota vaihdossa GCN GBA PS2 pelejä Lisätty NES CLASSIC - Legend of Zelda Jäljellä Donkey Kong Land 3 edelleen myynnissä
T To^Furious-89 New Member 20.11.2005 #14 Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä Yritin laittaa privaa mutta taisi pojalla olla täynnä viestilaatikko, tyhjenteleppä vähän niin kokeillaan uudestaan
Vastaus: M/V GBC/GBA Pelejä Yritin laittaa privaa mutta taisi pojalla olla täynnä viestilaatikko, tyhjenteleppä vähän niin kokeillaan uudestaan