A aRah New Member 17.11.2003 #1 Eli myydään loistokunnossa oleva Sc2. Hp 45,- (tee tarjous) Voin myös vaihtaa johonkin hyvässä kunnossa olevaan peliin, kerro vaihtoehtosi. Vaihdossa kumpikin osapuoli maksaa oman postimaksunsa.
Eli myydään loistokunnossa oleva Sc2. Hp 45,- (tee tarjous) Voin myös vaihtaa johonkin hyvässä kunnossa olevaan peliin, kerro vaihtoehtosi. Vaihdossa kumpikin osapuoli maksaa oman postimaksunsa.
A aRah New Member 18.11.2003 #5 Mun mielestä menisi peli vähän liian halvalla, jos vaan 5e tuohon lisäisit.
A aRah New Member 20.11.2003 #10 Jos pelissä ei ole naarmuja, toimii täydellisesti ja kaikki alkuperäinen on mukana, niin voin tehdä kaupat. Maksa se 10e ensin tililleni ja kun se on tilillä lähetän pelin, kumpikin maksaa pelin postimaksun itse. Pelit lähetetään samana päivänä. Lähetä mailia niin sovitaan asioista. antti.arminen@dnainternet.net
Jos pelissä ei ole naarmuja, toimii täydellisesti ja kaikki alkuperäinen on mukana, niin voin tehdä kaupat. Maksa se 10e ensin tililleni ja kun se on tilillä lähetän pelin, kumpikin maksaa pelin postimaksun itse. Pelit lähetetään samana päivänä. Lähetä mailia niin sovitaan asioista. antti.arminen@dnainternet.net
A aRah New Member 21.11.2003 #11 Hintaa laskettu, nyt enää 40,- ja se sisältää postimaksun. Otan myynnistä pois ellei parin päivän sisään tule kauppoja.
Hintaa laskettu, nyt enää 40,- ja se sisältää postimaksun. Otan myynnistä pois ellei parin päivän sisään tule kauppoja.
J jambo New Member 21.11.2003 #13 Mun sähköposti ei nyt jostain syyst toimi, ni jos hoidetaanki kaupat privaviesteillä? Laitan sulle nyt privaa.
Mun sähköposti ei nyt jostain syyst toimi, ni jos hoidetaanki kaupat privaviesteillä? Laitan sulle nyt privaa.