Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Xbox-paketti (USA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Killi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Killi

New Member
Myydään Xbox-paketti joka sisältää seuraavaa:

-Xbox-pelikonsoli (USA-versio)
-muuntaja (muuntaa sähkövirran sopivaksi)
-1 peliohjain (original)
-pelit: Halo, Dead Or Alive 3, Wreckless, Oddworld: Munch´s Oddysee, Nhl Hitz 2002 (kaikki USA-versioita)
-DVD-kitti (aluekoodi 1)

Tarjousten mukaan.. Kone sijaitsee Helsingissä..

heitäpä joku arvio siihen hintaan :) ,mutta koska olet myymässä konetta et ilmeisesti tarvitse sitä enää joten eiköhän se lähe 180 nyt näin joulu alen aikaa :D :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo emmä sitä periaatteessa tartte ku on pal xbox jo, mutta en kyllä 180e pysty myymään (maksanu nimittäin aika paljon ku tilannu jenkeistä kaikki) sori..
Mutta jos kiinnostaa hakata uusia pelejä (esim. MGS2:substance, Shenmue2, Panzer Dragoon Orta, Sega urheilupelit yms..) monta kuukautta ennen eurooppajulkaisua niin tarjoa..

Olisko noin 200 euroa hyvä hinta tolle paketille? Ton verran voisin varmaankin maksaa, ja kaupatkin voisimme hoitaa kasvotusten. Mitäs sanot?

No pentele, sitä odottaa puoli vuotta että joku myisi jenkkilaitetta, sitten kun olen häipymässä viikoksi ruotsiin niin joku tottakai sellaista myy. Mutta enemmän kuin 200 katson tuon paketin arvoiseksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Olisko noin 200 euroa hyvä hinta tolle paketille? Ton verran voisin varmaankin maksaa, ja kaupatkin voisimme hoitaa kasvotusten. Mitäs sanot?

Joo kuten Keiukin totesi niin 200euroa taitaa olla aika alhainen hinta paketille... Pistetään tähän jämpti 300euron hintalappu jolla lähtee koko paketti ensimmäiselle friikille, joka ei halua tilata jenkkikonettaan muualta...

En nyt tahdo mitään tappelua aloittaa, mutta 300e on hieman liian paljon. Huuto.netissä myytiin joku aika sitten NTSC-U Xbox, 2 ohjainta, muuntaja, DVD-kit, valopistooli, ja kymmenen peliä (House Of The Dead 3, NHL 2002, Halo, Dead Or Alive, RalliSport Challenge, SSX Tricky, Moto GP, MX 2002, Wreckless ja Simpsons Road Rage). HV ei ylittynyt, mutta koska olin toiseksi eniten tarjonnut ja itselläni oli virheetön käyttäjäpalaute (eniten tarjonneella ei ollut), niin myyjä tarjosi pakettia mulle 340 eurolla. En tosin ostanut, vaan päätin laittaa rahat modiin, jotta voisin pelata myös JAP-pelejä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
En nyt tahdo mitään tappelua aloittaa, mutta 300e on hieman liian paljon. Huuto.netissä myytiin joku aika sitten NTSC-U Xbox, 2 ohjainta, muuntaja, DVD-kit, valopistooli, ja kymmenen peliä (House Of The Dead 3, NHL 2002, Halo, Dead Or Alive, RalliSport Challenge, SSX Tricky, Moto GP, MX 2002, Wreckless ja Simpsons Road Rage). HV ei ylittynyt, mutta koska olin toiseksi eniten tarjonnut ja itselläni oli virheetön käyttäjäpalaute (eniten tarjonneella ei ollut), niin myyjä tarjosi pakettia mulle 340 eurolla. En tosin ostanut, vaan päätin laittaa rahat modiin, jotta voisin pelata myös JAP-pelejä.

Mielestäni 300 on aivan sopiva hinta (jos jotain niin liaan matala), koska xboxin tilaaminen jenkeistä ei tule halvaksi, ainakaan jos ei ole ketään tuttua joka voisi lähettää halvalla tms. xbox+tullit+kuljetus kulut, muuntaja+kuljetus kulut+ tulli (ostin liksangista, kun en suomesta löytänyt halvemmalla(oozin ostopaikasta ei tietoa)) ja pelkästään noista peleistä+dvdkitistä mitä tuossa tulee mukana on tullut kustannuksia lähes 300, joten ole onnellinen jos olet saanut huuto.netistä niin halvalla, koska se on tullut paljon kalliimmaksi sille keneltä sen ostit.

Ylös Bottom