Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maahantuojat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jantte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jantte

New Member
Morjensta.

Olen uusi täällä foorumeilla eli samalla voisi vaikka pieni esittäytyminen olla paikallaan:

Eli, olen Janne, 18 vuotias, opiskelen paikallisessa kauppakoulussa ja toimin kaupunkini lehden peliarvostelijana.

Ongelmani on kuitenkin nyt tämä: Minun pitäisi saada selville parempia pelien maahantuojia, tällä hetkellä olemme käyttäneet EA:n omaa ja Plan1:stä. Noh, EA:n systeemissä ei ole mitään vikaa mutta Plan1:stä pelit tulevat erittäin harvoin. Tätä nyt ilmestynyttä Far Cry 2:stakin olisi tietenkin mukava päästä kokeilemaan, että jos osaisitte neuvoa muutamia hyviä maahantuojia niin olisin kiitollinen.

- Jantte

Vastaus: Maahantuojat

Monet ovat puhuneet että EA on aika pihi noiden pelien kanssa.. Noh mutta tervetuloa! :P

Morjensta.

Olen uusi täällä foorumeilla eli samalla voisi vaikka pieni esittäytyminen olla paikallaan:

Eli, olen Janne, 18 vuotias, opiskelen paikallisessa kauppakoulussa ja toimin kaupunkini lehden peliarvostelijana.

Ongelmani on kuitenkin nyt tämä: Minun pitäisi saada selville parempia pelien maahantuojia, tällä hetkellä olemme käyttäneet EA:n omaa ja Plan1:stä. Noh, EA:n systeemissä ei ole mitään vikaa mutta Plan1:stä pelit tulevat erittäin harvoin. Tätä nyt ilmestynyttä Far Cry 2:stakin olisi tietenkin mukava päästä kokeilemaan, että jos osaisitte neuvoa muutamia hyviä maahantuojia niin olisin kiitollinen.

- Jantte

Tietyt pelithän tulee tietyiltä maahantuojilta eli ei ns. "parempia" maahantuojia ole (ainakaan jolta saisi arvostelukappaleen). Suosittelen että itse olisit aktiivisempi ja soittelisit previkkaversioiden perään.

Joo, Raahelaiseenhan minä näitä arvosteluja teen. Nyt eilisessä oli tekemäni Star Wars Force Unleahsed arvostelu. Tilaahan meillä ei ole kuin 1000 merkin verran arvosteluille, joten ei siihen paljoa mahdu. Nyt tänään pitäisi alkaa arvostelemaan Dead Spacea. Niitä on joka keskiviikko, mutta aina ei välttämättä ole juuri minun arvosteluni sillä lehdellä on kolme arvostelijaa.

Ylös Bottom