Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Macgyver maailman paras tv sarja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja From Finland
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin Trial to doomsday on nyt katsottu ja se oli aivan upea.
todella mahtava lopetus macgyverin uralle.
elokuva oli tummempi/pimeämpi kuin yleensä macgyverit..(yllätävän paljon kuoli porukkaa..)

lopussa soi mahtava musiikki ja MacGyver heitti aivan mahtavan legendaarisen lauseen ja sitten lähtivät naisen kanssa kävelemään pois ja kamera nousi ja zoomasi pois päin..

hirmu legenda musat soi taustalla..

Woman:my father kept so much for this planet..he just wanted to do something good

MacGyver:He did..the world is safer place because of paul..

Woman:maybe..but my father..your friend...he`s gone..

MacGyver:then i guess it`s up to us

ja sitten ne lähtevät kävelemään..ja kamera alkaa nousemaan ylös ja zoomaamaan pois pois päin...

ja kyyneleet valuivat...nyt voin kuolla rauhassa:D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kertokaahan mulle, että onko kellään ollut mitään MacGyver fanitavaraa? Ja jos on vieläkin, mistä sitä saisi ja suostuisitteko myymään mitään?

Trial To Doomsday on hyvä elokuva, jonka lopulle ei mikään vedä vertaa (siis siihen labrakohtaukseen)

Lost Treasure Of Atlantis on minusta parempi.

Korjaus muuten kaikille! TV-elokuvat esitettiin 1995 eikä 1997...

fani tavaraa ei löydy muuta kuin jaksot ja elokuvat..vhs filminä ja tietokoneella..plus tietenkin omistan kirjan MacGyver:On Ice.

MacGyver mukit jne krääsä kiinnostaa..plus Legend of the holy rose vhs kasetti joka julkaistiin englannissa ja japseissa..ebaystä sitä kamaa aina joskus löytyy mutta en uskalla sieltä ostaa mitään=)...

*jos joltain löytyy mac tavaraa niin tiedätte että maksan niistä hyvin*

minusta atlantis oli paljon huonompi kuin trail to doomsday=).
atlantis oli tehty varmaan halvemmalla kun tv sarjan jakso..plus professori oli aivan hirveän ärsyttävä...ja kamera kulmat tuntui monessa kohti vääriltä..plus linna kohtaus oli lähes suora kopio legend of the holy rosesta..mutta atlantiksessa sekin oli kämmätty täysin..mac vain käveli sisään.

*suosikki jaksoni on legend of the holy rose1/2..siinä oli budjetti varmaan noin 10x suurempi kuin tuossa atlantis elokuvassa*

ainut hyvä puoli oli atlantiksessa oli musiikit jotka oli parhaat kikkailu musat mitä macgyverin taustalla on koskaan kuulunut.

hirveästi tuli atlantiksesta kritiikkiä vaikka olenkin varmaan sairain macgyver fani mitä maanpäältä löytyy=)...mutta onhan atlantiskin parempi kun kaikki tavalliset elokuvat yhteensä

trail to doomsdayssä miehet oli viimeinkin oppineet käyttämään kameraa
plus tummempi ilmapiiri toi uusia henkäyksiä macgyveriin.

toivottavasti uutta macgyver elokuvaa ei tule jos siinä ei ole richard dean andersonia.

Paljonkos maksoit kirjasta, ja mistä hommasit? Siis sen kirjan

Minulla on vain neljä Macgyver VHS kasettia, jotka on julaksitu saksassa. Perkele ne on dubattuja... :(

Minä kyllä toivoisin saavani mahd.paljon kaikkea fanitavaraa macgyverista. On se vaan niin mahtava tyyppi

niissähän on aivan mahtavat kannet=)..ho ho hoo..selvästi sen kannen tekijä on tiennyt macgyveristä kaiken..
itseäni tosiaan kiinnostaisi tuo legend of the holy rose video=).

itse hankin kirjasen MacGyver fanilta parisen vuotta sitten..monet vhs kasetitkin ostin samalta hepulta=).

toivottavasti richard dean andersson on uudessa elokuvassa..olisi hemmetin hieno lopetus macgyverin pitkälle uralle..palata vielä kerran näyttämään kuka on paras=).

ja jos siinä ei ole rda:ta..en ehkä koskaan tule katsomaan koko elokuvaa..

Nojoo, kyllähän tuo elokuva on pakko käyydä katsomassa, vaikka itse RDA ei olekkaan puikoissa. Kun tuo mac-tpaitakin on tulossa, niin se päällä vaan näyttämään, mitä minä katson...tosin muuten olen samaa mieltä. MacGyver lisenssiä ei voi käyttää missään, missä ei olisi RDA

Se Legend video olisi kyllä hieno...mutkun ei niin ei

minulle ei macgyver ole macgyver jos siinä ei ole macgyveriä.
eli jos riku ei ole siinä elokuvassa pää-osissa niin en tule katsomaan sitä koskaan..sama juttu myös tulevan sarjan kanssa.

häpäisevät minun uskontoa:mad:

McGyver on jo legenda. Pitäs vaan saada niitä videolla/ DVD:llä... Harmi ku ei nettiäkään oo nii ei saa koneelle :mad: Jos jollain olis neuvoja mist sais videol/ DVD:nä ni ei muuta ku PM:ää tulemaan, tack.

Dvd:nä niitä ei vielä ole..toivottavasti joskus tulee kun ei jaksaisi aina noitten vhs laitteitten kanssa leikkiä.
niinkuin olen jo kertonut moneen otteeseen itseltäni löytyy kaikki jaksot vhs kaseteilta.
jos todella haluat macgyveriä niin kannattaa alkaa käymään macci sivuilla ja kysellä pitäjiltä jos maksua vastaan lähettävät macgyver kasetteja.

Ylös Bottom