Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mad Catz Panther DC

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sleepyhead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sleepyhead

New Member
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä laitteesta tai tietoa mistä sellaisen voisi hommata? "Hiukan" vaikea löytää tuota mistään...

Happy Puppyn arvostelu, vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta näppis/hiiri-yhdistelmälle.

HOUSTON, DO YOU READ ME?

Hmm...aika kuollutta täällä. Tai sitten kellään ei vaan ole kiinnostusta/tietoa? Missä ne DC-gurut on kun niitä kaivattaisiin?

Nimim. "Painun pelaan cubea"

Ehkä on hiljaista vastauksen suhteen, kun tuon käsiinsaaminen todellakin on vaikeaa. Esim. omasta "varastostani" löytyy 2*tanssimatto, 2*marakassit, virveli, valopyssy, hiiri, näppis, 2*ratti, 4*arcadestick, n*täristin, mikrofoni... Mutta tuota ei ole kun ei ole saanut käsiin!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Ehkä on hiljaista vastauksen suhteen, kun tuon käsiinsaaminen todellakin on vaikeaa. Esim. omasta "varastostani" löytyy 2*tanssimatto, 2*marakassit, virveli, valopyssy, hiiri, näppis, 2*ratti, 4*arcadestick, n*täristin, mikrofoni... Mutta tuota ei ole kun ei ole saanut käsiin!
No niin, sainhan provosoitua yhden gurun huomion:) LetsGoDigital (http://www.lgdsuperstore.com) niitä kyllä myy, mutta kun ei toimita kuin manner-USA:han. Pacdam lupasi kysellä tavarantoimittajilta, mutta ei ole vielä palaillut.

Hah! Olen ollut monta monituista kertaa linjoilla, mutta kun lupasin vastata, jos jotain kuuluu -> ei ole kuulunut. Näitä ei tahdo olla missään saatavilla.

Edit: Näitä ei todellakaan ole kellään myytävänä ;( Olen kolunnut & kysellyt jo melkoisen monessa paikassa tätä etsiskellen. Haaviin on tarttunut kaikkea muuta kivaa, muttei juuri tätä.

-=Pacdam=-

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Hah! Olen ollut monta monituista kertaa linjoilla, mutta kun lupasin vastata, jos jotain kuuluu -> ei ole kuulunut. Näitä ei tahdo olla missään saatavilla.
Näinhän se on. Täytyy katella jos jostain löytäis hiiren ja näppiksen.

BTW, onko kellään mitään kimppatilauksia tiedossa?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom