Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mad Dash

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juki71
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

juki71

New Member
Neuvoja Mad Dash Racing, viimeinen kenttä Hex Ind' en pääse pojan kanssa sieltä ylhäältä mihinkään.
Enkä ymmärrä englantia edes sen vertaa,että pääsisin niiden avulla ton kentän läpi.
Poika pitää mua idioottina.

Kaiken lisäksi kirjoitan tänne ex-mieheni nimellä,kun en löytänyt kohtaa millä saisin sen kirjattua täältä pois ja tehtyä itsellenikin nimen tänne...

Yst.Terv:Mimmi

Ei löytynyt apuja edes GameSpotin vinkkilistalta. Valitettavasti Mad Dash Racing taitaa olla sellainen peli, jota monikaan ei ole läpi pelannut. :(

Ääh,olin varma, että teiltä saan vastauksen... olen meinaan miljoonasta paikasta kysellyt, eikä missään kukaan tiedä.

Poikani(3.v.) rakastaa sitä peliä,mutta silläkin alkaa savu nousemaan korvista,kun ei sitä kenttää voita vaikka tekis mitä:mad:

Toivottavasti joku joka sen olis pelannut,niin kertois....:)

Ei ole löytynyt mistään mitään neuvoja siihen kenttään:(

Siinä mennään sen pukin perässä,kolmannella kierroksella ollaan siellä linnan katolla.
Käsittääkseni pitäisi hyppiä sinne ylös ja sieltä löytyy nappula(mitä en saanut painettua millään).
Toinen vaihto-ehto on tuuppia sitä pukkia jatkuvasti...peli pitkittyy muttei tule voittoa.

Ongelma vaivaa jo muakin...
:rolleyes:

Vastaus: Mad Dash

Itse tuli jäätyä aikoinaan tässä pelissä jo siihen kenttään jumiin jossa piti saada joku kiinni ja minä en tiennyt miten ja juoksin vain loputtomasti rataa ympäri josukus jopa 50 kierrosta kunnes aina luovutin lopulta. :D

Ylös Bottom