Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia II

Kovasti tekisi mieli pelata tämä läpi, mutta ei pelaamisesta tule mitään, kun ruudunpäivitys tipahtelee ihan perkeleesti ja peli alkaa nykimään niin ettei mitään pysty kunnolla tekemään :mad:

Toivottavasti päivittävät nopeasti kuntoon, kun tällä hetkellä tämä on teknisesti täyttä paskaa, eikä olisi pitänyt tulla myyntiin tässä kunnossa.

Jos hyllystä löytyy Xbox 360 versio pelatkaa sitä mielummin kun on taaksepäin yhteensopiva, niin ette joudu kärsimään paskasta teknisestä toteutuksesta.
Mulla ei oo vielä isompia nykimisiä pelissä ollu. Yhdessä tehtävässä meni ruutu mustaksi eikä auttanut muu kuin käynnistää uudelleen. Taidat olla pelissä pidemmällä, joten nuo ongelmat on mulle vielä tulossa kun samoilla konsoleilla pelataan. Joissakin cutscene kohdissa olevinaan ollu pientä nykimistä.

Edit: Nyt meni toisen kerran ruutu mustaksi, mutta eri tehtävässä.
 
Peli on Pro:lla 1440p ja noin huonosti pyörii, voi olla että ei ole helppoa päivittää kuntoon kun optimointi on ollut olematonta.



1 osan remake on Mafia 3 pelimoottorilla, ei sekään kovin hyvin Pro:lla pyöri, laitoin suosiolla 1080p reson kun pelasin Mafia 3 DLC läpi, jonkun verran se sillä parani mutta ei ollut lähelläkään lukittua 30fps.
 
Tässä vielä Digital Foundryn testit, Pro versio selkeästi heikoin...Ei kyllä tämän perusteella ole kauhean hyvät odotukset Mafia Remakea kohtaan, toivottavasti se on saanut paremman kohtelun.

 
Vähän aikaa sitten meni peli läpi. Pelikello näyttää 11:05:30. Tykkäsin paljon enemmän kuin kolmosesta, joka on mulla vielä kesken. Tarina oli mielenkiintoinen tässä ja sitä vaan halusi pelata eteenpäin. Tehtävät paljon monipuolisempia kuin kolmosessa. Olisihan tätä tarinaa kauemmankin pelannu. Grafiikka pelissä vanhahtava, mutta pelattavuus hyvää lukuunottamatta noita paria kertaa kun ruutu meni mustaksi. Mafia Remakea odotellessa.
 
Ihan lopussa menossa hardilla ja nyt löytyi syy tuoho ampumisen paskoihin kontrolleihin ja se on aim assist, tuon kun laitoin pois niin alkoi tappaminen sujumaan ja tähtäin menee sinne mihin pitääkin.

Peli parani ihan hitosti puolenvälin jälkeen ja jos saavat noi tekniset ongelmat pois päivityksillä, niin sitten tämä on todella hyvä remaster.

Tarina tosiaan hyvä ja ehkä tuo sivutehtävien puuttuminenkin on vain positiivinen asia, niin ei pakoteta tekemään itseään toistavia pökäleitä päästäkseen tarinassa eteenpäin.
 
Miten peli toimii puuceellä? Konsoleilla kuulemma pahaa nykimistä.

Kiinnostaisi nämä aiemmatkin Mafiat pelata kun mulle tuo monen haukkuma kolmonen on ainoa jonka oon pelannu.
 
Miten peli toimii puuceellä? Konsoleilla kuulemma pahaa nykimistä.

Kiinnostaisi nämä aiemmatkin Mafiat pelata kun mulle tuo monen haukkuma kolmonen on ainoa jonka oon pelannu.
6-7h pelattuna pc:llä ja en ole kertaakaan havainnut nykimistä. Yhdessä välivideossa bugasi Joen naama mutta muita ongelmia ei ole tullut vielä vastaan.
 
Miten peli toimii puuceellä? Konsoleilla kuulemma pahaa nykimistä.

Kiinnostaisi nämä aiemmatkin Mafiat pelata kun mulle tuo monen haukkuma kolmonen on ainoa jonka oon pelannu.
Pari tuntia pelasin eilen Xbone X:llä. ja kyllä oli nykimiset todella vähissä. Autolla ajaessa saattoi pienen nopean nykäyksen havaita, mutta senkin hyvin harvoin. Lähinnä silloin, jos autolla kiihdyttää kovaan nopeuteen ja sitten siitä tekee nopean jarrutuksen ja samalla kääntää auton suuntaa. Vitoa kävellen ohjatessa sekä ammuskellessa en nykimisiin törmännyt lainkaan. Joten jos tällä tasolla on tuo ”nykiminen” loppupelin ajan, niin voin sanoa, että ainakaan itseäni se ei haittaa kyllä lainkaan. Täytyy olla kyllä selvästi pahempaa PS4 Prolla, kun asiasta huomautettiin täällä aiemmin kuitenkin aika voimakkaasti.
 
Mikähä lie kun en löydä tätä ps storesta sitten millään? Koitin hakea Mafia 2 ja Mafia 2 Definitive Edition-nimillä mutta ei. Mikähän syynä?
Himo olis kyllä tämä hankkia. Mafia 3 jäi kesken itseään toistavien tehtävien ja tylsän maailmansa vuoksi. Millainen tässä muuten on "maailman meno", onko kylillä jotain muutakin tekemistä kuin autolla ajelu vai onko avoin maailma lähinnä koristeena? Miten hahmon kustomointi yms. Päässyt unohtumaan lähes kaikki, kun sata vuotta sitten alkuperäistä mafia kakkosta tullut viimeksi pelattua :D
 
Mikähä lie kun en löydä tätä ps storesta sitten millään? Koitin hakea Mafia 2 ja Mafia 2 Definitive Edition-nimillä mutta ei. Mikähän syynä?
Storen haku on bugaillut jo useamman päivän. Kannattaa mennä PS4:n Storessa uusimpien pelien listaan (Games > New) ja valita sieltä Mafia Trilogy. Sen alta tuo Mafia II DE löytyy.
 
2K asiakaspalvelu ainakin pelaa. :D

2zzzooats5151.jpg
 
PS4 pro:lla peli kyllä tökkii niin pahasti, että pakko oli lopettaa ja odottaa päivitystä. Ihan jäätäviä frame droppeja.
 
Mikähä lie kun en löydä tätä ps storesta sitten millään? Koitin hakea Mafia 2 ja Mafia 2 Definitive Edition-nimillä mutta ei. Mikähän syynä?
Himo olis kyllä tämä hankkia. Mafia 3 jäi kesken itseään toistavien tehtävien ja tylsän maailmansa vuoksi. Millainen tässä muuten on "maailman meno", onko kylillä jotain muutakin tekemistä kuin autolla ajelu vai onko avoin maailma lähinnä koristeena? Miten hahmon kustomointi yms. Päässyt unohtumaan lähes kaikki, kun sata vuotta sitten alkuperäistä mafia kakkosta tullut viimeksi pelattua :D
Ei tuolla taida muuta tekemistä olla, kuin ostella vaatteita ja etsiä Playboy lehtiä tai repiä etsintäkuulutuksia seiniltä. Baarissa voi käydä kaljalla, mutta aika "koriste" tuo maailma on muuten.
 
Ei tuolla taida muuta tekemistä olla, kuin ostella vaatteita ja etsiä Playboy lehtiä tai repiä etsintäkuulutuksia seiniltä. Baarissa voi käydä kaljalla, mutta aika "koriste" tuo maailma on muuten.
Kiitos tiedosta! Tuleehan tuo joka tapauksesssa varmaan hankittua. On vaan kaikki avoimet maailmat tuntuneet jokseenkin tyhjiltä +100 RDR2 pelitunnin jälkeen.
 
Päivitys tullut ja nyt pitäisi pyöriä paremmin pleikkarilla.

  • Addressed a reported concern that the 2K Account icon was sometimes getting stuck on the screen
  • [PC] Addressed a reported concern that legacy saves were sometimes not working on Steam
  • [PS4] Improved game performance on PlayStation®4 consoles
  • [PS4] Addressed a reported concern that the "Enforcer" trophy would sometimes not unlock on PS4
  • Addressed reported concerns related to game audio
  • Addressed reported concerns related to refining gameplay
 
Ylös Bottom