Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG Miitin järjestämispaikka -äänestys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NorseTKU

Member
Elikkäs, kuten moni on jo lukenut, on MAGin parissa tarkoitus viettää "pientä" miittiä.
Ja pienellä miitillä sitten tarkoitan, että tahdon mahdollisimman monet mukaan, tehdään jotain suurta, jälleen kerran!
Kulisseissa asioista onkin jo jotain enemmänkin juteltu, kuin mitä foorumilla käyvät näkevät.
Ja voin kertoa että osallistuminen tähän miittiin kannattaa, muutenkin kuin että ne kymmenet äänet saavat vihdoinkin kasvot.

Nyt olisi tarkoitus hieman kartoittaa tuota tilannetta, että mikä sopii porukalle parhaiten, laivaristeily vaiko mökkeily?
Molemmissa tietenkin omat plussansa ja miinuksensa, mutta annetaan yhteisön puhua ja päätetään sitten.
Ja äänestyksestä tein julkisen että nähdään kuka äänestää mitäkin. Näin ollen jos 30 on valmiit lähtemään laivalle ja 3 ei, niin tiedetään ketä kolmea alamme ryhmällä painostamaan ;)

Eikä äänestäminen sitten ole lupaus miittiin osallistumiseen, kun ei mitään päivämääriäkään ole vielä päätetty.
Jos napauttaa jommankumman noista "ehdottomasti"-vaihtoehdoista, niin saa tietty kertoa täs ketjussakin että miksi näin. Jos esim. ehdottomasti mökille-valinnalle syynä on se ettei ikä riitä tai että ei viitsi mökille lähteä, koska sinne saattaa olla pitkä matka, eikä itse omista ajokorttia tms. Tällöin voidaan keskustella huoltajista laivalla tai kimppakyydeistä mökille. Tosin ei sinne laivalle alle 18v välttämättä kannata lähteä.. :D

Ps. Katsotaas nyt että onnistunko äänestyksen tähän tunkemaan vai meneekö tää uusi viestiketju roskikseen hetimiten :D
Ja Tukuhan osaa, nou hätä. Nyt vain äänestämään!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG Miitin järjestämispaikka -äänestys

*Ehdottomasti mökillä* ja syyn tuossa aikaisemmin jo ilmoittelinkin, mutta laitetaas tähänkin. Niin monet laivareissut tehneenä tiedän, ettei siellä pysy edes tiivis porukka yhdessä vaan porukka hajaantuu pienempiin kuppikuntiin. Nyt kuitenkin mag-miitti kyseessä, joten olisi hauska tutustua porukkaan. Ampun kanssa ollaan jo sovittu, että jos mökki valitaan kohteeksi, se vaikka ajaa meidät minne tahansa Suomen kolkkaan :D

- Sharkonen

Mä taas en niin mökistä innostu yhtään. Jos laivalle mentäis, voitais ottaa sellainen rento aloittelu jossain, kerätä porukkaa kasaan ja suunnata sitten laivaa kohti. Mut tässäkin sit se, et en oo kyl passia hankkimas kun en sitä muuten tarvi, ni ruotsinlaivalle mielummin :D

Sharkosen kanssa täysin samoilla linjoilla. Mökillä tutustuun porukkaan paljon paremmin lepposan saunomisen ja kaljottelun merkeissä.
Ja onhan sinne mahdollisuus ottaa peri konettakkin mukaan.

Tässähän nyt jos oikein hulluksi heittäytyy niin miksi ei voi harkita molempia vaihtoehtoja? Ensin esim laivamiitti ja myöhemmin sit se mökkimiitti?
Mikäli ensimmäisestä kerrasta ei opi niin hulluimmat tulevat molempiin tapahtumiin ;)

-Z

Täytyy sanoa, että ei tuo miun "ehdottomasti laivalla" niin ehdoton ole. Mutta mieluummin kyllä laivalla. Kunhan ei Suomi24-sinkkuristeilyllä. ;)

Tosiaan niinkuin tuo Zeran tuossa jo heittikin, että voihan sitä vaikka molemmat järjestää :-D Nyt näyttää tuo mökki olevan johdolla. Milloin me puhalletaan äänestys poikki? Tosin onhan tässä aikaa, mutta ettei katseltaisi vielä äänestysmittareita helmikuussa :-D

Tosiaan niinkuin tuo Zeran tuossa jo heittikin, että voihan sitä vaikka molemmat järjestää :-D Nyt näyttää tuo mökki olevan johdolla. Milloin me puhalletaan äänestys poikki? Tosin onhan tässä aikaa, mutta ettei katseltaisi vielä äänestysmittareita helmikuussa :-D

Huhtikuun 4. sulkeutuu äänestys... onko se liian pitkään nyt sit auki?? :D
No jos vaikka sovitaan että 23.12. on viimeinen päivä äänestää, niin sitä seuraavana päivänä Zeran voi sitten alkaa järjestelemään näitä, tuskin sil 24.12. muutakaan tekemistä on? ;)

Elikkä, Zeranilla lienee tuo vetovastuu tästä touhusta, mä vaan avitin tän äänestyksen verran, kun Zeran siitä joskus kentillä kyseli (tai olikohan se edes Zeran? Olin nauttinu vaihteeks punkkua..)
Wildlagin voisin kuvitella myös jeesaavan Zerania? Ja ilmeisesti myös "kyöni mies" on luvannut tarvittaessa jeesiä.
Joten kysyttävää, ehdotuksia, wot eva, niin kääntykääs tämän tiimin puoleen...

Jos mökki voittaa, niin siel on sit parasta olla splättikseen kamat, saadaan kerralla hoidettua loppuun tää ikuinen "mä oon parempi ku mr x"-väittely... :D

Jos mökki voittaa, niin siel on sit parasta olla splättikseen kamat, saadaan kerralla hoidettua loppuun tää ikuinen "mä oon parempi ku mr x"-väittely... :D

Toihan ois aika kova. Ei voi ainakaan laittaa lagin piikkiin.

Splättistä mäg porukalla!!! Voi jumalauta! Kuka askartelee kirjaimet? Hahhahhaa!
Siinä oli kyllä sen verta hyvä idea, että se pitäis melkein toteuttaa.

Menevät näemmä äänet todella komeasti tasan.

Jep enköhän minä ole osaltani tuota hommaa vetämässä ja halukkaat avustajat voivat ilmoittautua meikäläiselle mikäli uskaltaa ;) Yhteyttä voipi ottaa esim sähköpostitse j_lipponen at hotmail.com. Kyllä sitä puhelinnumeroakin saa kysellä mikäli asiasta haluaa keskustella puhelimitse. Muutamat ovat erehtyneet myös lisäämään tuonne naamakirjaan että sieltä myöskin löytyy jos haluaa kaverilistalle (kysykää nimeä jos haluatte lisätä).
Katsotaan nyt tämä äänestys loppuun saakka ja päätetään sitten mihinkä suuntaan sitä lähdetään hommaa vetämään. Mikäli nyt mökki voittaa niin ehdotuksia mökkipaikasta kehiin vaan. Ja kait sitä voisi ajankohtaakin vähän miettiä että milloin sitä voisi järjestää.

Tuo splättis olis kyllä mahtava homma mut veikkaan että talvipakkasilla saattaisi tulla aika tuskaa ;D

Mutta mökistä vielä, Kooltaan mökki saisi varmaankin olla 20-30 hengen mökki josta nyt löytyy ne saunomismahdollisuudet ja nukkumispaikat. Itse voin kysellä vähän tarkemmin yhdestä mökistä joka nyt yllätysyllätys, löytyy Joensuun suunnalta.

Toisena vaihtoehtona olisi varmaan vuokrata mökki esim Rukalta tai Kolilta tms. Suurehkolla poppoolla tuskin tulee olemaan kallista.

-Z

Taidan muuttaa mieltäni tuosta hällä väliä äänestä mökki painotteiseks.:)

Muistakaahan ihmiset äänestää! Tämä äänestys on presidentinvaalejakin tärkeämpi.. :D

Noniin voisi tässä pikkuhiljaa ruveta päättämään tätä äänestystä. Tällä hetkellä näyttää siltä että mökki vie voiton kun "ehdoton laiva" on vaihtunut "kyllä se mökkikin käy" ääneen ja "hällä väliä" ääni samaten "mieluummin mökki".

Tässä vois ruveta tekemään jonkunlaista nimilistaa ketkä nyt osallistuu mökille sijoittuvaan miittiin.
Ensimmäisenä pitäisi varmaankin saada selville osallistujamäärä jotta tiedetään kuinka suuri mökki nyt varataan tätä miittiä varten.
Lisäksi voisi vähän selvennellä tuota sijaintia että mikä nyt olisi tasapuolista kaikille. Joka tapauksessa siinä käy että jollekin tulee pitempi matka kuljettavaksi kuin toiselle mutta kimppakyytejä voidaan kyllä sumplia.

Ehdotuksia otetaan vastaan.

-Z

Ehkä tasapuolisinta kaikille vois olla jossain Jyväskylän tienoilla?

Mulla olis ilmainen mökki rukalla.. paitsi että sinne on tosi pitkä matka.

Sharkonen ja Amppu mökkilistalle ja tosiaan ihan kiva olisi jos helsingistä jonkun verran etes alaspäin tultaisi. Loppujen lopuksi kuitenkin melko sama mistä mökki vuokrataan, koska amppu meni pöljyyksissään (viskeissä) lupautumaan kuskiksi. Kuhan se ny rassais sen autonsa kuntoon.

Nimiä listaan! Eli kaikki varppina lähtevät laittakoon nimensä listaan, jotta tiedetään noin porukan koko.

Ylös Bottom