Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maksulliset turnaukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitäjä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kiitäjä

Member
Kiinnostaako ketään enää nykypäivänä maksulliset turnaukset ?
Vai onko pelaaminen hauskempaa, kun ei tarvitse haastaa itseään liikaa ja voi olla välittämättä sijoituksista ?

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun maksullisia turnauksia tuntuu olevan melko heikosti.
Toki jotain CS turnauksia voi olla, mutta itse en niistä jaksa enää hirveästi innostua.
A peliä tuli jo aikanaan pelattua ihan tarpeeksi.
B porukat ketkä viellä jaksaa peliä vääntää ovat yleensä sillä tasolla, ettei sinne paljoa ole asiaa ainakaan mikäli haluaa sijoituksille päästä.
C pelit pelataan melko poikkeuksetta PC raudalla.

Joten mitä mieltä porukat on asiasta?
Vielläkö palkintojen ja turnausten perässä jaksaa juosta vai onko hauskempaa kepittää random janttereita vastaan omalta sohvalta ?

Vastaus: Maksulliset turnaukset?

mitä sä olisit meinannu A)pelata ja B) tolla "maksullisella turnauksella"?

BO2 turnausta kehiin ni vois kiinnostaakkin mutta en mä ainakaan rupeis siitä mitään ilmottautumis maksua(?) maksamaa PAITSI jos palkinnot olis jotain tuotepalkintoja(tyyliin peli,säädin muu)

mutta siis joo olishan joku turnaus ihan kiva noitten ps2 BO2 oman listasijoituksien lisäks

mitä sä olisit meinannu A)pelata ja B) tolla "maksullisella turnauksella"?

BO2 turnausta kehiin ni vois kiinnostaakkin mutta en mä ainakaan rupeis siitä mitään ilmottautumis maksua(?) maksamaa PAITSI jos palkinnot olis jotain tuotepalkintoja(tyyliin peli,säädin muu)

mutta siis joo olishan joku turnaus ihan kiva noitten ps2 BO2 oman listasijoituksien lisäks

Lähinnä just BO2 tai jotain vastaavaa uudempaa fps peliä sen counter striken sijaan, mikä tuntuu olevan suurimmassa osassa turnauksia ainut vaihtoehto.

Maksullisella tarkoitan turnauksia joihin on maksullinen sisäänpääsy.
Ja palkintoina olisi nimenomaan tuoteita tai jopa kylmää käteistä. Ei siis pelkkää mainetta ja kunniaa mitä ilmaisissa turnauksissa yleensä on (ellei niillä satu olemaan jotain sponsoria mikä tarjoaa palkinnot).

Lähinnä just BO2 tai jotain vastaavaa uudempaa fps peliä sen counter striken sijaan, mikä tuntuu olevan suurimmassa osassa turnauksia ainut vaihtoehto.

Maksullisella tarkoitan turnauksia joihin on maksullinen sisäänpääsy.
Ja palkintoina olisi nimenomaan tuoteita tai jopa kylmää käteistä. Ei siis pelkkää mainetta ja kunniaa mitä ilmaisissa turnauksissa yleensä on (ellei niillä satu olemaan jotain sponsoria mikä tarjoaa palkinnot).

okei...sitä vähän määkin :D... no mutta siis voi kai se mahdollista olla myös MW3 ton lagaavan BO2 sijaan

sitä vaan meinaan että voi mahdollisesti syntyä soraääniä ton lagamisen takia

okei...sitä vähän määkin :D... no mutta siis voi kai se mahdollista olla myös MW3 ton lagaavan BO2 sijaan

sitä vaan meinaan että voi mahdollisesti syntyä soraääniä ton lagamisen takia

Joo tarkotin vaan, että olisi joku edes vähän tuoreempi peli. Toki CS saa pelailla mikäli haluaa, mutta vaihteluakin on kiva olla :)

Ja ei se tosiaan mikään laginen peli saa olla, mikäli siitä jotain joutuu maksamaan. BO2 luulisi kuitenkin lanissa toimivan ihan sujuvasti, koska koneiden ei tarvitse olla servereiden armoilla. Ja mikäli ei toimi niin silloin toi mw3 tai muu peli olisi vaihtoehtona.

Laittakaa rohkeasti vaan viestiä tulemaan mikäli aihe kiinnostaa ja mikä peli kiinnostaisi eniten.

Ja mikä olisi sellainen palkinto jonka vuoksi osallistumisesta viitsisi maksaa?

Laittakaa rohkeasti vaan viestiä tulemaan mikäli aihe kiinnostaa ja mikä peli kiinnostaisi eniten.

Ja mikä olisi sellainen palkinto jonka vuoksi osallistumisesta viitsisi maksaa?

sää tunnut olevan ihan tosissaan tän homman kans?...

no itellä olis joko CoD mw3,battlefield 3 tai MoH warfight tulossa tossa pikapuoliin ja BO2 tosiaan jo mulla on...

eli mä ite henkoht olisin kiinnostunut ainakin, tosin tunnen itseni vielä aika noboksi joten en mä välttämättä ihan vielä maksais...(no ehkä siinä ja siinä).
kyllähän niitä pienempiä palkintoja vois olla vaikka kuinkapaljon. isoinpana palkintona vois olla Esim(huom "esim") vaikka taulu-telkkari. mutta sekin täytyyy ottaa huomioon että mitä hienommat palkinnot sitä isompi on osallistumismaksu.

ps. mut voi kaveriksi lisätä

sää tunnut olevan ihan tosissaan tän homman kans?...

no itellä olis joko CoD mw3,battlefield 3 tai MoH warfight tulossa tossa pikapuoliin ja BO2 tosiaan jo mulla on...

eli mä ite henkoht olisin kiinnostunut ainakin, tosin tunnen itseni vielä aika noboksi joten en mä välttämättä ihan vielä maksais...(no ehkä siinä ja siinä).
kyllähän niitä pienempiä palkintoja vois olla vaikka kuinkapaljon. isoinpana palkintona vois olla Esim(huom "esim") vaikka taulu-telkkari. mutta sekin täytyyy ottaa huomioon että mitä hienommat palkinnot sitä isompi on osallistumismaksu.

ps. mut voi kaveriksi lisätä

Joo kyllä tässä aika totisella linjalla ollaan, harmi vaan ettei idea näytä saavan kovinkaan paljon kannatusta :/

Ja ei sitä toki pelkästään räiskintää ole pakko vääntää jos se siintä on kiinni. Sen takia niitä mielipiteitä olisi mukava kuulla, että tietää hieman mikä kiinnostaa ja mikä ei.

Se mitä palkintoihin tulee niin nehän määräytyvät ihan sen osallistuja määrän mukaan. Hyväntekeväisyyttä kun ei pysty harjoittamaan niin jos osallistujia on vain kourallinen niin eipä siinä voi alkaa kaikille telkkareita tai edes peliä jakelemaan....
Tämän vuoksi suuri määrä osallistujia olisi tärkeää.

Joku BF3 Squad Rush turnaus ois jees. Esim. 6-10 joukkuetta (3 tai 4 per joukkue), sit sieltä arvotaan joukkueet ja vastustajat yms.

Hyväntekeväisyyttä kun ei pysty harjoittamaan niin jos osallistujia on vain kourallinen niin eipä siinä voi alkaa kaikille telkkareita tai edes peliä jakelemaan....
Tämän vuoksi suuri määrä osallistujia olisi tärkeää.

no totahan mä just meinasin...

Joku BF3 Squad Rush turnaus ois jees. Esim. 6-10 joukkuetta (3 tai 4 per joukkue), sit sieltä arvotaan joukkueet ja vastustajat yms.

Myöhemmin luultavasti ihan käypä idea, toistaiseksi kuitenkin tollanen kokoonpano vaatii turhan monta konetta.

no totahan mä just meinasin...

Joo lähinnä sitä meinasin, että mikäli siellä on paljon pienempiä palkintoja niin se syö sitä pääpalkinnon arvoa. Joten vaihtoehdot ainakin ilman sponsoria on aikailla yksi suurempi pääpalkinto tai sitten useampi pienempi.
Ei siitä lipusta kuitenkaan ihan mansikoita viitsi alkaa rokottamaan, koska se syö sitten monen motivaatiota osallistua.

Meinasin siis ihan netin välityksellä toimivaa versiota.

Netinkautta ei tosiaan olisi mitään ongelmia koneiden kanssa, mutta nettiyhteys taas voisi olla ongelma.
Huvikseen pelaillessa lagi ei ole kuin ärsyttävää, mutta mikäli pelaamisesta maksaa niin se on jo suurempi ongelma.
Tämän vuoksi pelit pitäisi olla sellaisia mitä voi pelata paikan päällä.

Ylös Bottom