Halo-luoja Marcus Lehdon luotsaama V1 Interactive sulkee ovensa vain yhden julkaistun pelin jälkeen.
Vuonna 2016 perustetun V1 Interactiven ainokaiseksi jäänyt peli Disintegration julkaistiin viime vuonna. Tieteishenkistä räiskintää ja strategiaa yhdistellyt nimike ei onnistunut haalimaan missään vaiheessa taakseen isoa pelaajakuntaa, joten moninpelipuoli päätettiin sulkea vain viiden kuukauden päässä julkaisusta.
Nyt niin V1 Interactiven kuin Marcus Lehdon henkilökohtaisellakin Twitter-seinällä kerrotaan ytimekkäästi koko studion sulkemisesta:
We are sad to inform you that V1 Interactive is officially closing.
We want to thank all the talented people at V1, both past and present, who helped make the last 5 years wonderful.
And a heartfelt thanks to the amazing community that supported us. pic.twitter.com/XX6Sxtc32o
— V1 Interactive (@V1Interactive) March 8, 2021
At V1, our priority has been to the wellbeing of our employees.
We’ve been transparent with them about the state of things for months and are making this decision now so they still have ample time to search for new jobs while being supported by our studio. https://t.co/XJbWDxazto
— Marcus Lehto (@game_fabricator) March 8, 2021
Lue juttu sivustolla...
Vuonna 2016 perustetun V1 Interactiven ainokaiseksi jäänyt peli Disintegration julkaistiin viime vuonna. Tieteishenkistä räiskintää ja strategiaa yhdistellyt nimike ei onnistunut haalimaan missään vaiheessa taakseen isoa pelaajakuntaa, joten moninpelipuoli päätettiin sulkea vain viiden kuukauden päässä julkaisusta.
Nyt niin V1 Interactiven kuin Marcus Lehdon henkilökohtaisellakin Twitter-seinällä kerrotaan ytimekkäästi koko studion sulkemisesta:
We are sad to inform you that V1 Interactive is officially closing.
We want to thank all the talented people at V1, both past and present, who helped make the last 5 years wonderful.
And a heartfelt thanks to the amazing community that supported us. pic.twitter.com/XX6Sxtc32o
— V1 Interactive (@V1Interactive) March 8, 2021
At V1, our priority has been to the wellbeing of our employees.
We’ve been transparent with them about the state of things for months and are making this decision now so they still have ample time to search for new jobs while being supported by our studio. https://t.co/XJbWDxazto
— Marcus Lehto (@game_fabricator) March 8, 2021
Lue juttu sivustolla...
Viimeksi muokattu: