Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario 64 DS:n moninpeli

tervis

New Member
Onko kenelläkään tarkempaa tietoa Mario 64 DS:n moninpelistä? Joissain paikoissa kerrotaan, että siinä olisi jonkinlainen versus-moodi, eli kilpaa etsitään tähtiä. Joillakin sivustoilla taas on kuvia, jossa kaikki 4 hahmoa on nenäkkäin Koopan kanssa. Onkohan pelissä siis co-op moodikin, vai kuuluuko se periaatteessa tähän versukseen? Eli siis mennään peli läpi ja voittaja on se jolla on eniten tähtiä. Kumpikin olisi hyvä, mutta pelkkiin 5min yhteenottoihin en tule tyytymään.
 
Vastaus: Mario 64 DS:n moninpeli

Yksi moninpelimuoto on ainakin se, jossa kerätään tähtiä yhdeltä tasolta ja kun joku pelaajista saa tähden, voit käsittääkseni varastaa sen jotenkin itsellesi. Tuo on varmasti hauskaa neljästään. Katso tuo gamespotin 16 minuutin videopätkä, siinä se heppu selitti jotain tosta. Onko tuossa useampia kuin yksi moninpelimuoto?
 
Vastaus: Mario 64 DS:n moninpeli

Sitä minäkin juuri mietin, että onkohan useampaa muotoa. Muistinkin väärin tuon versushommelin ^^; siis juuri noin kuin sanoit se menikin. Mutta olisi hienoa jos olisi joku co-op juttu myös.
 
Vastaus: Mario 64 DS:n moninpeli

Jäikin sitten vaan haaveeksi co-op, mutta kai tuota noinkin voi pelata. Toivottavasti tuossa sentään on enemmän kenttiä kuin tuo linnan ympärys, ja tiimipelit >_<
 
Vastaus: Mario 64 DS:n moninpeli

Hienoa tuossa monninpelissä on se että vain yhdellä pelaajista tarvitsee olla peli... Tuollaisen soisi yleistyvän kaikkiin peleihin
 
Vastaus: Mario 64 DS:n moninpeli

Onkos ketään päässyt vielä kokeilemaan Mario 64 DS:n moninpeliä? Onko hauskaa kahdella pelaajalla vai tarvitaanko suurempaan hupiin neljä pelaajaa?

Edit: tervis, olen kyllä mielestäni nähnyt jossain videossa muitakin moninpelikenttiä kuin tuon linnanympäryksen.
 
Vastaus: Mario 64 DS:n moninpeli

Cranky sanoi:
Onkos ketään päässyt vielä kokeilemaan Mario 64 DS:n moninpeliä? Onko hauskaa kahdella pelaajalla vai tarvitaanko suurempaan hupiin neljä pelaajaa?
Minulla on kyseinen peli ja olen pelannut moninpeliä toisen pelaajan kanssa. Moninpeli on hauska, mutta aika voisi olla pidempi.

Cranky sanoi:
Edit: tervis, olen kyllä mielestäni nähnyt jossain videossa muitakin moninpelikenttiä kuin tuon linnanympäryksen.
Pelissä on 4 moninpelikenttää: linna, ranta, liuku ja Battle Fort.
 
Vastaus: Mario 64 DS:n moninpeli

Mario 64:n moninpeli oli kyllä pettymys. Pictochattauskin on hauskempaa :p. Enemmän hupia olisi irronnut, jos olisivat tehneet minipeleistä moninpelattavia.
 
Ylös Bottom