Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS turnaus!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M00mi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

M00mi

New Member
Niin siis ajattelin järjestää Mario Kart DS turnauksen.

Turnaukseen osallistuisi 8 pelaajaa, mutta jos halukkaita on enemmän, niin osallistujien määrää voidaan myös lisätä.

Ottelut käydään 1v1-tyylillä. Ottelun häviäjä putoaa. Jos tulee tasapeli, niin silloin otetaan uusintaottelu.

Ottelut sovitaan Private-viesteillä.

Ottelun molempien osapuolien täytyy tulla varmistamaan lopputulos. Jos vain toinen pelaajista tulee kertomaan lopputuloksen, hän voittaa.

Disconnect lasketaan tappioksi.
Kun ilmoittaudut turnaukseen, muista kertoa nimimerkkisi pelissä ja FC:si.

Osallistujat:
M00mi: M00mi-412492 075311
-
-
-
-
-
-
-

Ilmoittakaa, jos jotain tärkeää unohtuu.
 
Vastaus: Mario Kart DS turnaus!

Osallistus, minulla ei ole kyllä vielä tuota usb connection palikkaa, mutta olen ostanut sen.
En tiedä kauheasti ds nettipelistä, joten jos valaiset privalla?

Hei, multa löytyy kotoo langaton netti, pääsen pelaanm heti. ota prival yht.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS turnaus!

Milloin se M00min turnaus on vai onko jo ollut sillä sain viime viikolla Mario Kart DS -pelin?

Viestien kirjoittaminen Caps Lock pohjassa ja saman viestin lähettäminen useaan kertaan ei kuulu hyvään foorumikäytökseen. Muokkasin viestisi asiallisemmaksi ja poistin toisen. Yritä jatkossa kirjoitella sääntöjen mukaan! - SOJ / KonsoliFIN Ylläpito
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS turnaus!

Löytyykö Wi-Fin kautta pelaajia tälle pelille vielä? Pelin osto on suunnitelmissa, mutta pelaajamäärä maailmalla mietityttää.
 
Vastaus: Mario Kart DS turnaus!

Mitä nyt itse olen netissä pelaillut niin aina sieltä ainakin jonkun kanssapelurin saa. Tietysti voi etsiminen kestää jonkin aikaa. Itsekin olisin peliseurasta kiinnostunut joten jos kyseisen pelin nettipelaajia vielä löytyy niin friend codeja vaihtoon vaan. ;)
Itsellä pieniä ongelmia yhteyden kanssa, joten ajoittaista modeemin resetoimista vaatii mutta kyllä nyt tunnin ainakin saan kerralla pelattua. :D
 
Ylös Bottom