Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Masters of the Universe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä en koskaan katsonut He-Mania eikä minulla ollut edes leikkipyssyä. Tao Tao ja Peukaloisen retket hallitsi meitsin maailmaa. Ilmankos minusta tulikin nössö.

Silloin kun minä olin pieni, oli perustettu joku vanhempien yhdistys, joka vaati leikkiaseiden kieltämistä. Muistaakseni ko. porukka keräsi lapsilta sotalelut pois ja pisti ne pilkkeeksi. Minä sain kuitenkin pitää sotaleluni.

Kavereiden vanhemmat eivät tosin olleet yhtä suvaitsevaisia, vaan kielsivät minua tuomasta sotaleluja mukanani jos tulin käymään. Piti sitten leikkiä salaa kaikilla pyssyillä ja tankeilla ja muilla leluilla. Sen takia minusta ei tullut nössö!

Hopea nuoli oli kyllä mahtava=)..naurettavaa kun sitä oli leikelty helvetisti..tiesittekö että se tuli japanissa sarjana..16 tai 18 osaa oli siinä...esim hauskoja leikeltyjä kohtia oli ..hmmm saatiin se läski taistelu koira..seuraavassa jutussa se olikin kuollut jo ajat sitten muitten koirien puheista päätellen..what the hell...
ja tietenkin aivan mahtavan legendaarinen loppu juttu..hopea nuolen isä koira elää kuin mitään ei olisi sattunut ja se vanha mies haalakin sitä..mutta seuraavassa kohtauksessa se on aivan verillä kuolemassa niinkuin bruce willis parhaina aikoinaan.

Kaikki eivät pitäneet edes Hopeanuolesta:

Why the hell do all these teenage computer bozos always like those stupid Japanese cartoons? I mean, Jesus, it's bad enough all you do is think about getting the power up and winning the game, but cartoons too?!? Come on you little dipshits. Go out and get a real job like I did when I was your age, instead of sitting around and talking about your Japanese cartoon shows. When I was your age, I shoveled coal into a steam engine all day long for 22 hours a day, and I was only paid one dollar a week. Then I spent all that money on war bonds, not Japanese cartoons. I don't even think there were cartoons back then. Or the Japanese. What we need is another goddamn war to straighten you little peckers out.

-Cliff Yablonski

:D

http://www.hopeanuoli.com/ tuo on suurin suomalainen sarjasta käsittelevä sivu todella mahtava..ja latasin parilta muulta sivulta soundtrackin=)..ja tuolla myös kerrotaan niitä leikattuja kohtia..eli ei se isä riki niin vain kuollut..vaan akaka bootto heräsi vielä ja..lukekaa loput sivulta=).
ja nyt on kerrottu että tulisi 5 dvd:n kokoelma jossa oli koko hopea nuoli ilman mitään leikkauksia ja muita juttuja..eli yli 10 tuntia hopea nuolta. mutta japsi puheilla ja suomen kielisellä tekstillä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Aikamatka lapsuuteen... Masters Of The Universe oli SE juttu minulle pienempänä. Kaikki sälä on edelleen tallella; yli 50 "ukkelia" (olivat muuten kovin kalliita siihen aikaan, noin 80 mk silloista rahaa, ennen Ahon hallitusta HUOM! ;-), sekä He-Manin että Skeletorin linnat (se mikrofoni oli todella hieno), lisäosa He-Manin linnaan (Kotka-laite, joka tuli yhteen linnan torneista), noin 20 kpl erilaisia kulkuneuvoja...Eterniaa en koskaan saanut, kerran näin Tukholmassa Åhlensilla... *kyynel*

Melkein kaikki ovat alkuperäisessä kunnossa, voisivat joskus olla kovinkin arvokkaita, mutta eihän niitä raaski myydä, ei sitten millään!

-Gizmo-

Jep mullakin oli repullinen niitä ukkoja ja kaverilla oli vielä se linna!

PS: Reppu oli muuten mallia ritari ässä!:)

MOTU ukkoja mahtaa varastossa olla vielä tallessa. Ilmeisesti täällä on joitakin aika koviakin keräilijöitä. Itse omistin vajaat 10 figuuria, sekä He-Manin ratsun. Kuolasin kaupassa monet kerrat Hordakin linnoituksen perään, mutta en koskaan saanut sitä.

Muuten, olettehan kuulleet että He-Mnia ollaan kovalla työllä kaivamassa haudastaan tuossa olisi lisää juttua aiheesta http://www.nintendo-fi.com/news/news.asp?mainid=28&subid=0&newsid=347

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Eikös tosta he-manista tullu sitten myöhemmin jotain super he-man figuureja myyntiin...?
Super He-Man oli täyttä kakkaa. Olin tosin siihen aikaan jo vähän isompi, eli ei niissä ollut samanlaista hohtoa kuin alkuperäisissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Jep, SW! Ne ukot oli niin pahuksen pieniä, että kaikki on tainnut jo kadota. Harmi vaan - nykyään ne(kin) on kulttikamaa..?
Mullapa onki Darth Vader vielä tallessa.
Eipä pahemmin ollu koskaan mitää figuureja mulla. Turtlesit oli ja jotain transformereja myös.
Olihan mulla He-Man ja se robotti siitä.

Dinosauruksia oli ihan kivasti. Ei mitään isoa mutta paljon pieniä.

Inspector Gadgethan oli ihan paska.

Nimimerkki tilt esitteli jo aikoja sitten oheisen Nintendo-finissä ilmestyneen artikkelin:

He-Manin paluu!

1980-luvulla suurta suosiota nauttinut He-Man ja koko muu Masters of the Universe-joukko tekevät tänä vuonna paluun uuden piirrossarjan, actionfiguureiden ja videopelien muodossa. Luvassa on taas tiukkaa kamppailua pahaa Skeletoria ja kumppaneita vastaan Eternia-planeetan maisemissa. Nintendo GameCubelle ja GameBoy Advancelle tulevien pelien julkaisupäivämääriä ei olla vielä paljastettu, mutta jäämme vanhoina MOTU-faneina odottelemaan innolla!

Tietääkö kukaan mitä hankkeelle nykyään kuuluu??

Ylös Bottom