Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

matalat äänet ja dvd:n lukuongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opaali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

opaali

New Member
Näitä on varmaan jo vatvottukin täällä, mutta : A) Onko jollain muulla ollut ongelmia DD tai DTS:n matalien äänien kanssa? Eli siis niitä ei tule juuri lainkaan subwooferiin!
B)Entäs dvd.n lukuongelmat? Yritin katsoa tuossa Leijat Helsingin yllä(mikä ei välttämättä viisasta), eikä levy suostunut pyörimään ei sitten millään. Naarmuja ei ollut. Ja muutenkin muidenkin levyjen kanssa xboxini tuntuu ihmeellisesti kiihdyttelevän välillä ja kuvakin palikoituu ajoittain. Vienkö siis huoltoon vai myynkö koko koneen...

Tosta äänihommasta...vastaavasta casesta on keskustelua täällä ja sillä kertaa oli kuulemma adv. scart piuha ollut viallinen.

Lukuhommasta....tuon em. lisäksi en ole kuullut, että kellään olisi minkäänlaisia luku tai muitakaan ongelmia xboxin DVD-toiston suhteen.

Olisko sulla muka sitten oikeesti se ns. paskana? Ei muuta, ku yhteys myyjään ja sitä kautta huoltoon. Kyllä ne tietenkin sen kuntoon laittaa, tai sitten saat uuden jollei laita.

Mitään viallista konettahan ei yleensäkkään kannata myydä, jollei sitten halua "olen kusipää" leimaa otsaansa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan opaali
Näitä on varmaan jo vatvottukin täällä, mutta : A) Onko jollain muulla ollut ongelmia DD tai DTS:n matalien äänien kanssa? Eli siis niitä ei tule juuri lainkaan subwooferiin!
B)Entäs dvd.n lukuongelmat? Yritin katsoa tuossa Leijat Helsingin yllä(mikä ei välttämättä viisasta), eikä levy suostunut pyörimään ei sitten millään. Naarmuja ei ollut. Ja muutenkin muidenkin levyjen kanssa xboxini tuntuu ihmeellisesti kiihdyttelevän välillä ja kuvakin palikoituu ajoittain. Vienkö siis huoltoon vai myynkö koko koneen...

onhan säätösi vahvarin puolelta kohdillaan?
äänethän lähtevät digitaalisena xboxilta, ja dekoodataan vasta vahvistimessa, joten vahvarin säädöt ovat olennaisia

Vie kone huoltoon, jos ei toimi senkään jälkeen niin on syytä olettaa DVDsi olevan yhteensopimaton XboXin kanssa. Tämän todennäköisyys ei ole suuren suuri.

Re: Re: matalat äänet ja dvd:n lukuongelmat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli

onhan säätösi vahvarin puolelta kohdillaan?
äänethän lähtevät digitaalisena xboxilta, ja dekoodataan vasta vahvistimessa, joten vahvarin säädöt ovat olennaisia

Vahvistimen säädöt on kyllä kohallaan. Mietin vain kumpi piuha oli tossa ääniongelmassa vaihdettu advanced vai optinen?

tiedän että luit sen toisen keskustelun, mutta pakko taas mainita että kai sä otit sen päälle sieltä xboxin omasta valikosta?

eipä mulla muuta, minä kun en kuulu onnellisten kotiteatterin omistajien kerhoon =(( (vielä)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
tiedän että luit sen toisen keskustelun, mutta pakko taas mainita että kai sä otit sen päälle sieltä xboxin omasta valikosta?

eipä mulla muuta, minä kun en kuulu onnellisten kotiteatterin omistajien kerhoon =(( (vielä)

Kyllä, päällä on molemmat DD ja DTS valikosta.

Ylös Bottom