Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Matkapuhelinta metsästämässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vinnie

KonsoliFIN Alumni
urhea nokia n91-äly(tön) puhelimeni sanoi tänään työsopimuksensa irti,
joten nyt on hakusalla uusi puhelin.

kertokaas siis minkälainen puhelin kannattaisi ostaa / millaisia puhelimia teiltä löytyy?

vaatimuksia uudelle puhelimelleni:
-sähköposti
- bluetooth (ei pakollinen, mutta plussaa)
- ei nokian n- tai e-sarjaa.
(ja tietysti soittamaan/kirjoittamaan tekstiviestejä)

merkillä ei ole väliä, hintaraja maksimissaan 400 euroa.

Vastaus: Matkapuhelinta metsästämässä.

SE K800i http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-wilma-2-en.shtml

Omat kokemukset:

Plussat:
-Kamera
-mp3-soitin/radio
-näyttö
- käytettävyys
-hyvät pelit ;)
Miinukset:
-alkuongelmat pc-liitettävyydessä
-ei tietenkään muistikorttia mukana
- keskellä oleva tatti on mahdollinen pölynkerääjä. Vielä ei ole ongelmia ollut kuitenkaan...

Olen omistanut Nokian eri malleja(esim. N70), kaksi Motorola, yhden samsungin ja SE:n malleja K700, K750 ja nyt tämän...Eniten on miellyttäny kaikista puhelimistani K750/K800...

Onneksi on kytkökauppa-->takuu sitten varmasti pelaa, jos alkaa tuo joystick oikkuilemaan...

Suosittelen myös k800i:tä. N70:n jälkeen kuin eri planeetalta, siis positiivisessa mielessä. Toki tuo S60 alusta on monipuolinen, mutta loppujen lopuksi se ei merkitse mitään kun kokonaisuus on enemmän tai vähemmän huono käyttää.

Minäkin lämpenen isosti SE:n luureille, etenkin Walkman-malleille. W810i on palvellut uskollisesti vuoden päivät, eikä vielä(kään) ole päivitystarvetta. Pitää nyt katsella miltä tuleva k850i vaikuttaa... (LINK)

Olin jo Sony-Erkkiä ostamassa, mutta sitten näin Nokian N95-puhelimen.

Jos raha ei ole este, kannattaa tuota ehkä harkita. Varmasti osaan sanoa huhti-toukokuussa, kun itse olen päässyt käsiksi puhelimeen ja käyttänyt sitä jonkin aikaa.

Olen lukenut muutaman arvostelun siitä, ja saa todella korkeita arvosanoja. Pähkinänkuoressa se, mitä puhelimeen sisältyy:

- Tähän mennessä paras kännykamera (salama tosin 'vain' ledillä)
- Myös hyvä videokamera
- microSD-tuki 2gb asti
- isoin näyttö N-sarjan puhelimista, (käsittääkseni) pienin koko ja paino N-sarjan puhelimista; pieni featureihin nähden se ainakin on
- kattava multimediaplaybakki, toimii siis mp3-soittimena
- fm-radio
- sisäänrakennettu gps, mukana karttaohjelma
- wlan, usb2 yms tietoliikennetuet
- aika nätin näköinen
- kuulemma myös sisäänrakennetut stereokaiuttimet tuottavat 'parhaan äänen mitä tähän mennessä kännyköiden kaiuttimilla saa', mutta laatu tähän mennessä on ollut sen verran heikkoa että tuo ei nyt kovin paljoa mitään sano :P

Silti, en ole itse päässyt kokeilemaan, niin tuo hehkutus on vain tekstiä paperilla. Lupaava se silti on, ja sen kameralla otetut still/videokuvat ovat vakuuttavia.

Tuossa vielä linkki muutamaan sillä otettuun kuvaan, pohjalla videopätkä:
http://personal.inet.fi/cool/n95/

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tosiaan, riippuen kumpi on sinulle tärkeämpää kuvaaminen vai musan kuuntelu-->K- malli tai W-malli.. tietty jos kummallakaan ei ole merkitystä...:p

ja tuohon K800i miinuslistaan on lisättävä huono videokamera ja pluslistaan myös NOPEA käytettävyys..

Ylös Bottom