Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Nyt nyppii!! Miten pääsee eteenpäin seur. kohdasta: Olen käytävässä, jossa on lasersäde ja säteen jälkeen oikealla ovi joka johtaa isoon tehdassaliin, jossa teräslevyjä kulkee liukuhihnalla. Salissa on ramppi ylös ja ylätasanteella ovi seuraavaan huoneeseen. Tasanteella on kaksi sotilasta. Heti aluksi ovesta tulee sotilas, jonka lahtaan. Sitten tuhoan lasersäteen ja kerään ammot sekä painkillersit. Mutta heti kun avaan oven siihen saliin, niin ramppi räjähtää poikki ja eteneminen tyssää siihen, koska ylös ei pääse muualta. Ei auta vaikka kuinka yrittäisi juosta nopeasti saliin. Että voi sitten kyrpiä, kun kenttä täytyy aloittaa aina alusta . Heittäkää vähän neuvoa ennenkuin heitän pelin divariin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lt. Patterson Nyt nyppii!! Miten pääsee eteenpäin seur. kohdasta: Olen käytävässä, jossa on lasersäde ja säteen jälkeen oikealla ovi joka johtaa isoon tehdassaliin, jossa teräslevyjä kulkee liukuhihnalla. Salissa on ramppi ylös ja ylätasanteella ovi seuraavaan huoneeseen. Tasanteella on kaksi sotilasta. Heti aluksi ovesta tulee sotilas, jonka lahtaan. Sitten tuhoan lasersäteen ja kerään ammot sekä painkillersit. Mutta heti kun avaan oven siihen saliin, niin ramppi räjähtää poikki ja eteneminen tyssää siihen, koska ylös ei pääse muualta. Ei auta vaikka kuinka yrittäisi juosta nopeasti saliin. Että voi sitten kyrpiä, kun kenttä täytyy aloittaa aina alusta . Heittäkää vähän neuvoa ennenkuin heitän pelin divariin.
Ootki nyt varmaa jo päässy siit eteenpäin,mutta kerron kuiteski,et hyppäämällä mä ainaski sinne pääsin.Siit hihnan päältä tasanteelta vauhdin kans pomppu.Kyl se hankalaa oli osua.