Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Max Payne

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

selppo

New Member
kauanko peliä jaksaa pelata ja mimmonen ohjattavuus?? lataako peli yhtä usein vai useammin kuin ps2:n versio?? paljonko maksaa käytettynä?
 
No siis pelinä aikas loistava, ainakin PC:llä. Olen pelannut kolme (3) kertaa läpi ja taas tekisi mieli pelata uudestaan. Ohjauksesta en sitten tiedä. Kuulemma on parempi Boxilla kuin PS2:lla.
 
Sain Max Paynen tuossa kuukausi sitten. Peli on aivan älyttömän hyvä, paaaaaljon parempi kun odotin. En ole Puuseen versiota kuin nopsasti kokeillut, mutta xlaatikolla ohjaus ja toiminteet irtoavat kuin itsestään. Varsinkaan tähtäyksessä ei ole mitään valittamista. Pelasin itsekkin ko. pelin kahdesti putkeen, ja pelaan varmuudella lisää.

Yleensä ihmettelen, miksi Maxista ei puhuta sen enempää, vai onko peli jo niin vanha.

Suosittelen hankkimaan ehdottomasti.

.n
 
Pelasin tämän aikanaan PC:llä läpi ja ostin nyt melko halvalla USA-version Xboxille (kiitos, Hawk). Pelattavuus on vähän erilainen kuin PC:llä, mutta muutamassa minuutissa sen kanssa on sujut. Tätähän saa uutenakin alennuksesta, joten kannattaa katsastaa, jos vähänkään kiinnostaa. Ei se mikään merkkipaalu konsolipelaamisen historiassa ole, mutta olen minä viime viikkoina paljon huonompiinkin peleihin törmännyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan selppo
kauanko peliä jaksaa pelata ja mimmonen ohjattavuus?? lataako peli yhtä usein vai useammin kuin ps2:n versio?? paljonko maksaa käytettynä?

Olen pelannut ensimmäistä ja toista kenttää, eikä oikein sytytä, vaikka odotin suuria. Splinter Cell vie liikaa aikaa.. Peli on pölyttynyt hyllyssä jo kuukauden verran. Voin myydä/vaihtaa pois jos joku on kiinnostunut :-)
 
onhan tuo pelattu läpi sekä PC:llä, että Xboxilla. ehkä vähän söi xbox peli-iloa se, että kaikki oli tuttua jo PC versiosta. Mainio peli kuitenkin, varsinkin, jos ei ole jo PC:llä pelannut läpi.
 
Ylös Bottom