Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MC2 pelureiden kokoontumispaikka

Rakuuna

New Member
Elikkä kun tämä foorumi on ehkä vähän hankala jne. ja itse ainakin seuraan enemmän IRC:ä kuin tätä foorumia, niin pistimpä QuakeNettiin kanavan nimeltä #MC2.fi jonne toivottavasti kaikki suomalaiset MC2 pelaajat tulevat ja pääsemme tutustumaan toisiimme?
 
alkaa käydä vanhaksi jo mc2, NFSU tulee tilalle ja NFSU:n tilalle tulee GT4 :)
silllee meinaan "tilalle" että pääasiassa pelataan
 
Mikäs NFSU? Jos NFS on Need For Speed, niin ne on ihan paskoja, eikä niitä pelaa erkkikään.
 
tälle erkille riitti tunti tuota erittäin pask....MC2.... luulen että mikä tahansa nettiautopeli tulee olemaan nautillompisempi kuin tuo!!!...RATTIA SE AUTOPELI VAATII!!!...eikä mitään tikkuja! :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan patriko
...RATTIA SE AUTOPELI VAATII!!!...eikä mitään tikkuja! :mad:
Kyllähän tuon MC2:n pitäisin tukea ainakin Logitechin Driving Forcea.
Kyllä tuo MC2 on mulle paremman puutteessa kelvannut, mutta varsinkin tuo nettipelin toteutus on alkanut viime aikoina hiukan hatuttamaan. NFS:UG:ia odottelen mielenkiinnolla, vaikka vain neljää pelaajaa tukeva nettipeli on pieni pettymys. Destruction Derby Arenas voi myös olla mukava ja 16 pelaajaa takaa ainakin tungosta radalle.
Kaikki nuo saavat sitten jäädä pölyttymään hyllyyn GT4:n saapuessa:D.
 
pitäisköhän sit vielä ottaa 10 minuutin sessio ratilla....:rolleyes: ...vaikka tuskin sekään tuota peliä parantaa???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan patriko
pitäisköhän sit vielä ottaa 10 minuutin sessio ratilla....:rolleyes: ...vaikka tuskin sekään tuota peliä parantaa???

Mulla on tuo Logitechin DF ja se ei kyllä toimi lainkaan tuossa MC II. Minusta oli helpompi pelata pädillä. Ratti on todella herkkä, ei tarvitse kääntää kuin muutama aste niin pelissä on jo renkaat linkussa. Vai onko joku löytänyt pelistä säätömahdollisuuden tälle? :confused:
 
Ylös Bottom