Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mega Man Battle Network 3 + Transmission

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HuHu ViNu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

HuHu ViNu

Member
Jees! BN3:n julkaisupäivä (20.6) lähestyy koko ajan, ja minä olen ihan liekeissä. Pikaisen emulaattorikokeilun perusteella tulossa on vähintään yhtä laadukasta tavaraa kuin kakkos-BN oli, ja se on tosiaan hemmetin paljon.

Odottaako kukaan muu tätä peliä? Aikooko kansa ostaa itselleen kappaleen sinistä vaiko valkoista Taisteluverkkoa? Itse olen tilannut sinisen version Playsta, lähinnä siksi että sinisessä versiossa on Punk.EXE ja valkoisessa ei ole.

---

Entäpä 'Cubelle jo Jenkkilässä ja Japanissa ilmestynyt Network Transmission, onko se monenkin pelaajan ostoslistalla? Peli on kerännyt aikas hyviä arvosteluja ympäri verkkoa, ja vaikuttaakin suht. loistavalta 2D-tasoloikalta. Heti kun Konsolinet (tai joku muu suomalainen kauppa) lisää Transmissionin listoilleen, tilaan itselleni kappaleen ko. peliä.

Edit: Transmissionia sekä Battle Network 3:a saa jo ainakin Gameboxista!

Edit-Edit: Play.com kertoo BN3:n julkaisupäivän hypänneen heinäkuun puolelle. Kirosana.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ja nyt on viimein koittanut BN3:n julkaisupäivä. Ilon kyyneleet virtaavat poskillani vaikka tiedän että saan odottaa peliä vielä ainakin viikon.

Allekirjoittaneelta löytyy hyllystä Battle Network 3:n Blue / White -versiot. GBAFIN arvioi ne jossain välissä, joten sieltä sitten vähän syväluotaavampaa analyysiä. :)

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Allekirjoittaneelta löytyy hyllystä Battle Network 3:n Blue / White -versiot. GBAFIN arvioi ne jossain välissä, joten sieltä sitten vähän syväluotaavampaa analyysiä. :)

- Esa

Millaisen vaikutelman ovat antaneet?

Ajattelin muuten kirjoittaa GBAFINille arvostelun sinisestä versiosta, BN2:n arvioni jatkoksi. Jos se siis kelpaa. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HuHu ViNu
Millaisen vaikutelman ovat antaneet?

Ajattelin muuten kirjoittaa GBAFINille arvostelun sinisestä versiosta, BN2:n arvioni jatkoksi. Jos se siis kelpaa. ;)

Tolle arviolle ei liene tarvetta, kun minä työstän noista molemmista peleistä jonkinmoiset jutun. Kiitos joka tapauksessa. :)

Ensivaikutelma on hyvä.. mitään klassikkokamaa ei tarjolla ole, mutta taattua herkkua edellisten Battle Network -pelien ystäville.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Tolle arviolle ei liene tarvetta, kun minä työstän noista molemmista peleistä jonkinmoiset jutun. Kiitos joka tapauksessa. :)

No höh. Useampi mielipide kuitenkaan ei liene haitaksi, joten jos saan kirjoitettua arvion niin lähettänen sen teille katsottavaksi. Network Transmissionistakin ajattelin jotain kirjoittaa (kunhan se ensin tulisi perille).

Ensivaikutelma on hyvä.. mitään klassikkokamaa ei tarjolla ole, mutta taattua herkkua edellisten Battle Network -pelien ystäville.

- Esa

Mainiota.

Edit:
Peli saapui tänään, ja otinkin siitä heti kuuden tunnin tyypit. Jos pidit BN2:sta vähänkään, osta kolmonen. Loistava peli.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom