Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Megadrivea koskeva kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taskusorsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Taskusorsa

New Member
Tuli tosiaan ostettua Sega Megadrive, mutta nyt kävi näin, että virrat menevät päälle, mutta kuvaa ei ilmesty television ruudulle. Osaisiko joku auttaa tässä ongelmassa? Koneen ja töllön välillä on tuollainen mukana tullut johto, joka näyttää menvän antenninjohdolle varattuun reikään

Vastaus: Megadrivea koskeva kysymys

Jees, eli tv-piuha menee tosiaan pelikonsolista telkkarin antennipistokkeeseen.
Tämän jälkeen peli koneeseen ja virta päälle.
Koska käytät antennipiuhaa, joudut virittämään tv:seen "pelikanavan". Eli valitse telkkarista tyhjä kanavapaikan ja etsi tv:n kanavahaku-toiminnolla Mega Drivesta tuleva pelikuva.

Itsekkin ostin Megadriven ja yritin eilen kuvaa saada ruutuun mutta sitä ei tullut olleskaan... pitääpä kokeilla tänää uudestaa ku täältä tuli vihjeitä ;)

Villeeinari sanoi:
En saanut kuvaa Megadriveen :( Missähän vika? :(

Voihan se olla monessakin paikassa. Yritä nyt ensin selostaa se ongelmasi vähän paremmin.

Ragi sanoi:
Voihan se olla monessakin paikassa. Yritä nyt ensin selostaa se ongelmasi vähän paremmin.

Elikkäs olen liittänyt sen antennijohdon siihen konsoliin joka menee sinne television antennireikään. Kun käynnistän konsolin, niin virta tulee mutta ei näy kuvaa televisiossa. Olen yrittänyt etsiä joka kanavalta mutta ei näy mitään. Olen kokeillut myös kanavahakua mutta mitään kuvaa sieltä ei näyvy...

Noniin syy selvisikin:

Kun ostin tuon Megadriven huutonetistä niin myyjä oli laittanu jonku ihan tyhmän muuntajan siihen. kaverilla on myös sega ja hän lainas virtajohtoa niin heti lähti pelittää ku laitoin alkuperäsen segan johdon. Elikkäs se oli johdosta kiinni... Ja nyt pitäs hankkia sellanen johto itsellekkin :)

Kokeilkaapa myös huviksenne puhdistaa kasettien kosketuspinnat kosteilla pumpulitikuilla. Lisää huomattavasti kosketuspintojen ikää ja toimintakykyä. :)

Ylös Bottom