Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Meni jo :p

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jukez
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jukez

New Member
Elikkä myynnissä olisi uutuuttaan hohtava Nintendo DS käsikonsoli Mario 64 DS:llä terästettynä. Peli on tilattu Kanadasta, elikkä ohjeet löytyy Englanniksi. Kone on tilattu Play-asia.com:sta ja siihen on ohjeet vain japaniksi. Mukaan tulee käyttämätön eurolaturi omassa paketissaan. Itse käytin GBA SP laturia tämän lataamiseen. Konetta voi käyttää tietenkin japaninkielen lisäksi englanniksi, saksaksi, ranskaksi, espaniaksi sekä italiaksi.

Kaikki mahdollinen lippu, lappu, pussi ja paketti on tallella ja tiptop kunnossa. Molemmat mukanatulevat kynät ovat tallella, toinen vielä avaamattomassa pussissaan. Mukana on luonnollisesti myös peukalohihna, kuten kaikki muukin tavara mikä tässä paketissa kuuluukin olla mukana.

Itse koneessa ei näy naarmuakaan, näyttöruudut ovat kuin uutena. Samoin pelikotelo on uutuuttaanhohtavassa kunnossa eikä ohjekirjaset ole taittuneet.

Kokopaketista löytyy kuva osoitteesta http://koti.mbnet.fi/jukez/nintendods.jpg

Jos epäilyksiä löytyy, tuotetta voi tulla ihastelemaan etukäteen Espoon Mikkelään, joka sijaitsee aivan Espoon Keskustan vieressä. Kaikki postitusmahdollisuudet käyvät, joskin postiennakkona lähetän vain kun postikulut ovat saapuneet tililleni. Postikulut lisätään luonnollisesti hintaan.

Tarjouksia voi laittaa tähän ketjuun, lähettää privaviestinä tai laittaa maililla osoitteeseen jukez (at) kolumbus.fi. Kysellä voi toki myös IRC:ssä, olen nimellä Jukka_- sekä ircnetissä (#ssbm) että quakenetissä (#sp).

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom