Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mercenaries 2 - Peliseura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Foeman

New Member
Täällä siis kuikuillaan peliseuraa Mercs 2:een. Suomenkieli on aina plussaa ja mikkejähän boksilla löytyy kaikilta.

Itse pelailen Jacobsilla ja latinkina toimii useimmiten jonkin sortin tarkkuus- ja rynnäkkökiväri. Tasapainona seuraan sopisi varsin hyvin jonkin sortin demodude jotta tuho saataisiin maksimoitua. Lähestymistapana vähän taktisempi kikkailu ja gamertag on: The Manco. Lisäillä saa, koskettelu käy myös.

Vastaus: Mercenaries 2 - Peliseura

Sitä vaan lähdetään heti vieraisiin kun vähän silmä välttää :eek:

Täällä siis kuikuillaan peliseuraa Mercs 2:een. Suomenkieli on aina plussaa ja mikkejähän boksilla löytyy kaikilta.

Itse pelailen Jacobsilla ja latinkina toimii useimmiten jonkin sortin tarkkuus- ja rynnäkkökiväri. Tasapainona seuraan sopisi varsin hyvin jonkin sortin demodude jotta tuho saataisiin maksimoitua. Lähestymistapana vähän taktisempi kikkailu ja gamertag on: The Manco. Lisäillä saa, koskettelu käy myös.

Sanotaanko näin, että peli ei mulla lähe käyntiin ilman muutamaa C4-pakettia ja täyteen ladattua RPG:tä.

Mattiaksella pelaan ja GT on siis olgeFIN

Jos haluaa peli seuraan keskellä päivää ja iltapäivisin niin saa lisäillä meikäläisen listoille.

Ylös Bottom