O opa95 New Member 01.08.2007 #1 Onko mitään meseäjoka toimisi PS3 selaimella, kun tossa Ebuddyssä ei näy nuo napit.
C ColdFire New Member 01.08.2007 #2 Vastaus: Messenger PS3:meen? Tällekin aiheelle on jo ketju. Ebuddy toimii ainakin mulla. Juuri eilen testasin.
Vastaus: Messenger PS3:meen? Tällekin aiheelle on jo ketju. Ebuddy toimii ainakin mulla. Juuri eilen testasin.
R Ryynix New Member 01.08.2007 #3 Vastaus: Messenger PS3:meen? Ebuddyä (mobilea) olen kans käyttänyt muutaman viikon, tosin pakosta, kun ei puuceella pääse nettiin tällä hetkellä ja hyvin on ohjelma pelittänyt.
Vastaus: Messenger PS3:meen? Ebuddyä (mobilea) olen kans käyttänyt muutaman viikon, tosin pakosta, kun ei puuceella pääse nettiin tällä hetkellä ja hyvin on ohjelma pelittänyt.
V Viper7 New Member 05.08.2007 #4 Vastaus: Messenger PS3:meen? joko ebuddy toimii kaatamatta crashaamatta koko konetta hetken käytön jälkeen?
Vastaus: Messenger PS3:meen? joko ebuddy toimii kaatamatta crashaamatta koko konetta hetken käytön jälkeen?