Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid - Twin Snakes: Torni, helikopteri ja köysi

Limbo

New Member
Pakkohan se on luovuttaa ja kääntyä utelemaan apuja, jotta hyvä peli ei jää kokonaan pelaamatta omaa osaamattomuutta.

Ongelma on kohta, jossa Snake kamppailee yhä ylemmäs tornia - huomatakseen ainoastaan, että Snaken pahempi puoli pörrää helikopterilla huipulla tuhotakseen sankariteot heti alkuunsa. Jos olen oikein ymmärtänyt niin mun pitäisi päästä käsiksi köyteen - tai oliko se nyt kaapeli - ja sen avulla pääsisin pälkähästä. Kuvittelen tietäväni missä köysi on (vastakkaisella puolella ovea josta tullaan tasanteelle), mutta millään ilveellä en ole päässyt kyseisen rakennuksen taakse tai sitten en ole löytänyt oikeaa kohtaa:cool:
 
Vastaus: Metal Gear Solid - Twin Snakes: Torni, helikopteri ja köysi

Onhan tuo PS1:llä pelattu useaankertaan läpi. Oletan että se on samassa paikassa kuin siinä.
"When you enter the door at the place where you fought Wolf ( the 6 level door), there are some corridors with cameras, right? And then the stairs where you are chased by the soldiers all the way up. Just when the camera that triggers the alarm gets you, go left, and there is an item box. This is the rope."

Vai meinaatko kohtaa missä sitä pitää käyttää?
 
Vastaus: Metal Gear Solid - Twin Snakes: Torni, helikopteri ja köysi

Suuri kiitos avusta. Köysi puuttui matkasta:eek:

Olen ilmeisesti aina paniikissa juossut tuon ohi, koska nyt kun tarkistin ohjeidesi mukaisen paikan niin tilanne Communication Towerissa oli toisenlainen.

Jihuu, pariin kuukauteen en tähän koskenut, kun alkoi oma avuttomuus harmittamaan, mutta nyt on aika jatkaa maailman pelastamista:)
 
Ylös Bottom