Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ajopeli kannattaa ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laardiaattori
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Laardiaattori

New Member
Veronpalautuksista ajattelin yhteen peliin sijoittaa. Antakaas tulla mielipiteitä, mihin laitan rahani?

Burnout
Stuntman (kunhan ilmestyy)
WRC
GTC africa

joku muu?

Vai onko kenties joulun jälkeen, alkuvuonna tulossa jotain kovaa kamaa, että kannattaa odottaa?

Jos etsit nimenomaan ajopeliä, sijoita ehdottomasti WRC:hen. Stuntman ei ehdi ilmestyä, kun olet jo tuhlannut veronpalautusrahasi. Burnout on ihan mukiinmenevää arcadekaahailua, mutta ajopelistä se on kaukana. GTC Africa ei pääse lähellekkään WRC:tä.

Nyt viikon verran WRC:tä tahkonneena voin suositella sitä lämpimästi. Se paranee jatkuvasti...

Itse ostin sekä WRC:n että Burnoutin, niin ei ainakaan tarvitse valita kahden hyvän autopelin välillä...

gt3

Gran Turismo 3 kannattaa ehdottomasti hankkia jos ei vielä sitä
omista. Hakkaa kaikki WRCt sun muut.

on tuo WRCkin ihan ok peli, mutta ei minun mielestä kuitenkaan
aivan ehdotonta eliittiä (älä anna televisiomainonnan vaikuttaa päätökseesi).

Re: gt3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja
Gran Turismo 3 kannattaa ehdottomasti hankkia jos ei vielä sitä
omista. Hakkaa kaikki WRCt sun muut.

on tuo WRCkin ihan ok peli, mutta ei minun mielestä kuitenkaan
aivan ehdotonta eliittiä (älä anna televisiomainonnan vaikuttaa päätökseesi).

GT3 jo on, joten odotukset tosiaan sen jälkeen aika kovat ja mielellää vähintääkin yhtä kovaa kamaa haussa!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Jos etsit nimenomaan ajopeliä, sijoita ehdottomasti WRC:hen. Stuntman ei ehdi ilmestyä, kun olet jo tuhlannut veronpalautusrahasi. Burnout on ihan mukiinmenevää arcadekaahailua, mutta ajopelistä se on kaukana. GTC Africa ei pääse lähellekkään WRC:tä.

Nyt viikon verran WRC:tä tahkonneena voin suositella sitä lämpimästi. Se paranee jatkuvasti...

Ostin sitten WRC:n, ajotuntuma ihan OK ja grafikkaakin kyllä kelpaa katsella. Äkkiseltään vaikutti, että vaikeusaste on hiukan liian alhainen?

Ylös Bottom