Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä Fudispeli boxille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bisnesman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Riippuen vähän minkälaista futista haluut.. Fifa tarjoo varmaan enemmän arcade meininkii mut ISS2 realismia.. Itse ostaisin ehdottomasti ISSn..
Kukaan pelannu Beckham-futista? Hyväkin?
 
Olen ISS2:n kannalla, vaikkei se yllä lähellekkään Konamin parhaimpia (ja realistisimpia) futailuita. Selvästi pitkäikäisin ja realistisin kuitenkin tuosta porukasta. Omistan itse juuri kyseisen pelin enkä ole ostostani katunut...
 
Suosittelen ostamaan jostain halvalla PS2:n ja siihen Pro Evolution Soccerin tai sen jatko-osan. Maailman ylivoimaisesti parhaita pelejä.
 
Tjoo PES olisi kiva saada XB:llekkin, mutta parempaa futista odotellessa on aikaa perehtyä ISS2:n saloihin. Yllätti kyllä ihan positiivisesti tuo peli, sillä aluksi hieman tönköltä tuntuva pelattavuus onkin pitemmän päälle hyvä juttu nimittäin siihen sisälle pääseminen vie oman aikansa. Kohta kuukauden verran peli hyllyssä ollut ja viikoittain tullut pelattua - nyt vasta alkaa harhautuksetkin sujumaan...
 
Jees, itse ainakin ostan ISS2:sen sitten joskus kun tuon Xboxinkin saisin ostettua. Pelasin ensimmäistä kertaa viime viikonloppuna ISS:ää, ja se teki suuren vaikutuksen.

Eli ISS2 olisi varmasti hyvä valinta, niinkuin Hakkiz jo sanoikin.
 
Ylös Bottom