Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä KonsoliFIN-osio on lähinnä sydäntäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XShava

KonsoliFIN Alumni
Piti ihan oma keskustelu aloittaa, kun itse ainakin olen todella yllättynyt KonsoliFINin etusivulla olevan kyselyn tämän hetken tuloksista.

Olen kuvitellut että KonsoliFINissä on eniten PS2 -pelaajia, sitten tulisi Xbox. Ja viimeisenä Nintendon kannattajat. Mutta näyttää nykyisin olevan juuri toisessa järjestyksessä.

Tai sitten Foorumissa asia on toisin päin ja itse sivuja luetaan kyselyn mukaisella tuloksella.

Vastaus: Mikä KonsoliFIN-osio on lähinnä sydäntäsi?

XShava sanoi:
Piti ihan oma keskustelu aloittaa, kun itse ainakin olen todella yllättynyt KonsoliFINin etusivulla olevan kyselyn tämän hetken tuloksista.

Olen kuvitellut että KonsoliFINissä on eniten PS2 -pelaajia, sitten tulisi Xbox. Ja viimeisenä Nintendon kannattajat. Mutta näyttää nykyisin olevan juuri toisessa järjestyksessä.

Tai sitten Foorumissa asia on toisin päin ja itse sivuja luetaan kyselyn mukaisella tuloksella.

Tai tilasto tiede jälleen kerran valehtelee. Voihan se olla, että Nintendo lukijoita on enitenkin, ei voi kieltää.

Miksi muuten tuon kyselyn tuloksia ei pääse näkemään? Itse klikkasin sitä "kaikista pidän tasapuolisesti" -mutta mitään ei tapahtunut.

Solid Snake sanoi:
Tai tilasto tiede jälleen kerran valehtelee. Voihan se olla, että Nintendo lukijoita on enitenkin, ei voi kieltää.

Niin tai sitten tosiaan Foorumilla suhde on toinen, kuin mitä sivuja käydään katsomassa. Monihan ei tänne Foorumiin kirjoittele.

Tai sitten Nintendo porukka vain silmäilee etusivua enemmän, kuin uskolliset PS2 ja Xbox fanittajat ja näin löytäneet tuon kyselyn.

Solid Snake sanoi:
Miksi muuten tuon kyselyn tuloksia ei pääse näkemään? Itse klikkasin sitä "kaikista pidän tasapuolisesti" -mutta mitään ei tapahtunut.

Kyllä tuon pitäisi toimia, ei kukaan ole koskaan tuollaisesta ongelmasta kertonut. Itsellänikin tuli näkyviin kun sanoin mielipiteeni, en tosin kerro mikä se oli ;)

Voisiko noita kyselyitä saada näkymään myös täällä foorumin puolella? Itse ainakin luen etusivua niin huonosti, että melkein kaikki kyselyt ovat jääneet huomaamatta.

Itsellä kun ei oikein noita konsoleja löydy, niin Filmifin on lähinnä sydäntä, usein sieltä löytää uutisia jotka pelastavat päivän :)

Itse pyörin vain ps2finin puolella, etusivua harvemmin tulee vilkaistua.
Toisena tulee tasku.

Joo kyl täällä varmana on eniten Nintendo-ihmisiä siksi koska Nintendo on PARAS!!!! \o/ :)

Koko xxxFIN on ihq! Kaikki alueet rulettaa.

Toisaalta PS2FIN, koska alunperin tänne vuosia sitten eksyin ennen kuin muita FINejä oli vielä lanseerattu (ainakaan KonsoliFINin yhteyteen), mutta nyttemmin olen tykästynyt FilmiFINiin, kun elokuvat ovat vieneet tilaa pelaamiselta. Mutta koko KonsoliFIN on niin hieno kokonaisuus, että en nyt ehkä ala tämän tarkemmin erotteleemaan eri alueita.

Mikä on lempi sormesi?

Viimeksi muokannut moderaattori:

xevious sanoi:
Joo kyl täällä varmana on eniten Nintendo-ihmisiä siksi koska Nintendo on PARAS!!!! \o/ :)

Niin ja kyselyn vastausten perusteella KonsoliFIN on saastunut :eek:

PS: Ja tätä ei sitten tarvitse ottaa ihan tosissaan...

Koska muuten avataan PS3fin, XBox360Fin ja RevolutionFin? Saakeli kun kuulostaa kököiltä nimiltä:) Huomasin, että IGN:ssä ja Gamespotissa nämä ovat olleet jo hyvä aikaa auki. Ehkäpä sitten kun itse laitteet ovat julkaistu tai sitten pikkuisen ennen?

Projekti on jo käynnissä, mutta aikataulusta en uskalla vielä sanoa mitään.
Massiivinen organisaatiomme liikkuu hitaasti. ;)

En tiedä mistä johtuu (ikääntyminen?), mutta alkaa tuo peli-innostus jotenkin hiipumaan. Cubelle tulee silloin tällöin hommattua pelejä mutta ne jäävät pitkälti hyllyyn pölyttymään ja odottamaan inspiraatiota, ja kaverin kanssa tulee hakattua PS2:lla lähinnä urheilupelejä kalsarikännisessioissa. Vuosi sitten olisin varmasti sanonut Cubefin, mutta eiköhän vaaka kallistu nykyään Filmifinin puolelle. Tuppaa tuo leffaharrastus nimittäin ajamaan pelien edelle. :rolleyes:

CubeFin ja TaskuFin aikalailla jaetulla ykkössijalla, kolmannella sijalla PS2Fin :)

Kyllä se on Ps2

Pelaan lähinnä ajelupelejä, mutta Jak pelit ja Ratchet & Clankit on myös tullut koluttua läpi...

Mutta Cubella on kyllä Super Monkey Ball...

xboxFIN ja cubeFIN ovat lähellä sydäntä täällä päin.

Ylös Bottom