Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä peli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Muikku

New Member
Nyt on taas tullu hakattua kaikki hyllyssä olevat pelit läpi, ja nyt tekisi mieli ostaa uusi. Mitäs te suosittelisitte? Oon tuota Mariota katsellut, mutta en sitten tiedä... Onko se todellakin niin hyvä kuin sanotaan? Vai pitäisikö mun odottaa esim. TimeSplitters 2:n ilmestymistä? Suositelkaapas jotain!

Mario on _mahtava_. Siinä on haastetta ja pelaamista riittää pitkäksikin aikaa. Ainakin itse olen pituuteen tyytyväinen, nykyään kun pitkäikäisiä pelejä on varsin harvassa.

Ja kyllä huomaa, että Mario-aiheisia pelejä ei yksinkertaisesti osata tehdä huonoksi. Pelin ainoa kompastuskivi on aina silloin tällöin takkuileva kamera, mutta ei sekään mikään kovin huono ole. 'Sunshine on pelitaivas maan päällä.

En osaa sen enempää selitellä, mene ja osta! Et tule pettymään.

No juu mahdollisimman pitkäikäinen pelin pitäisi olla jonka ostan.
Kait tuo sitten pitää hankkia... Osaatko sanoa kuinka moneksi tunniksi pelattavaa riittää? Muitakin ehdotuksia otetaan tietysti vastaan!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
No pitkäikäisin on varmaankin juuri se Mario. Ostapa se.

- Esa

Totta. Itselläni on Mario täyttää huomenna 1:den viikon, ja olen (vasta) 70 shinea saanut... ja päivässä tulee pelailtua Mariota noin 3-4 tuntia, joskus enemmänkin :)
On se pitkäikäinen... tai sitten olen todella tumpelo tässä pelissä (miksen siis muissakin peleissä :p )

Jos jaksat odottaa kolmisen viikkoa niin odota ja hanki Eternal Darkness kun se rantautuu suomeen :D

Juu mulla on jo SSBM... Mutta, käväsin tänään hakemassa kaupasta tuon Sunshinen, ja voin sanoa kyllä että oli kannattava ostos! Mahtava peli.

Ylös Bottom