Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä peli?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suurimies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

suurimies

New Member
Minkä pelin ostaisin XO lleni? en ole seurannut XO juttuja ja nyt sain päähäni ostaa XO joten mikä peli?


Vaatimukset:
Hyvä grafiikka
Sota peli
Netti peli
Ja mielellään sota peli joka ei ole joku 2. maailman sota koska ne on jotenkin tympeitä...
Esim. joku nykyajan sota paukutus
 
Vastaus: Mikä peli?

Minkä pelin ostaisin XO lleni? en ole seurannut XO juttuja ja nyt sain päähäni ostaa XO joten mikä peli?


Vaatimukset:
Hyvä grafiikka
Sota peli
Netti peli
Ja mielellään sota peli joka ei ole joku 2. maailman sota koska ne on jotenkin tympeitä...
Esim. joku nykyajan sota paukutus

Call of Duty 4: Modern Warfare
 
Vastaus: Mikä peli?

Call of Duty 4 tai Rainbow Six: Las Vegas 2

Rainbow Six: Las Vegas 2 on kyllä huippu-peli. Mutta ei se varsinaisesti ole sotapeli, mutta sitä olen pelannut paaaaaljon enemmän kuin CoD4, ihan sen takia kun siinä on sisältöä 6 kertaa enemmän ja on hauskempi pelata. :)

Joten sitä suosittelisin itsekkin.
 
Vastaus: Mikä peli?

Vähän realistisemmista suosittelisin Rainbow Six Vegas 2:sta ja Call of Duty 4:sta. Joo, RSV2 ei ole sotapeli, mutta itseäni ainakin innosti enemmän kuin COD4.

Ja Halo 3 on kanssa aika vahva. Battlefield Bad Companya en suosittele, koska itse en sille auennut mutta kannattaa kokeilla vaikka demoa jos itse pitäisit.

Vähän harmi kuin ainoastaan BFBC:stä on demo noista peleistä mitkä mainitsin, mutta joku noista kannattaa hankkia. Eipä oikein muita sotapelejä ole, missä olisi hyvä grafiikka ja onnistunut nettipeli.
 
Vastaus: Mikä peli?

OHO! Aika helkkarin paljon vastausia päivässä mitä vertaa esim. ps alueeseen!

Kiitos kaikille! Alan seuraamaan cod4 ja rainbow six vegas 2:)
 
Vastaus: Mikä peli?

Noniin, olen tutkinut noita kahta peliä (cod4 rainbow six vegas2)

Ja nyt en osaa päättää... Joten saa auttaa. Ratkaisevat asiat:Graffa yksin ja moninpeli ja sitte se on tietty makeeta jos vaikka pystyy tekeen sigolla reijän seinään:rolleyes:
 
Vastaus: Mikä peli?

No...
Voin sanoa, että olen yhä, kahdeksan kuukauden jälkeenkin, koukussa CoDin moninpeliin. Myös grafiikka on enemmän kuin huikeaa, 60fps:n ansiosta peli on uskomattoman sulava, pelattavuus loistava, aseet aidot käytöksiltään ja ääniltään ja paljon muuta.
Ja jos vaikka haet netistä pelin arvosteluja, niin eihän se muuta kuin ysiä ja kymppiä ole saanut.

Toivottavasti auttoi. :)
 
Vastaus: Mikä peli?

CoD 4 jaksaa pelata livessä ja yksinpelikin oli miellyttävä.

Rainbow Six Vegas 2:sen jaksoin mennä läpi tasan kerran...
Ja livessä siellä ei löydy juuri hyvä yhteyksisiä pelejä. joten joutuu melkeinpä itse hostata tai sitten joku suomi servu...
 
Vastaus: Mikä peli?

Suosittelen COD4, kestää pitkään ja helpommin lähestyttävä kuin Rainbow Six Vegas 2

Olen pelannut Rainbow six Vegas 2:sta sen ilmestymis päivästä lähtien kavereiden kanssa ja pelaan vieläkin, co-op tilat pelissä ovat todella hyvät. Terrorist Hunt on todella hauskaa ja pysyy tuoreena joka kerta, koska viholliset eivät ole koskaan samassa paikassa.

CoD4 pelasin kerran läpi ja laitoin myyntiin.

Totta, Vegas 2 vaatii enemmän taitoa ja taktikointia, lisäksi pelattavuus on monipuolisempaa. Mutta onhan se totta että moni pelaa varmasti enemmän CoD4:jää.

Noniin, olen tutkinut noita kahta peliä (cod4 rainbow six vegas2)

Ja nyt en osaa päättää... Joten saa auttaa. Ratkaisevat asiat:Graffa yksin ja moninpeli ja sitte se on tietty makeeta jos vaikka pystyy tekeen sigolla reijän seinään:rolleyes:

Bad Company, jos haluat räjäytellä seiniä ja sotia.
 
Vastaus: Mikä peli?

Jos moninpeli on sulle tärkeä, COD4 on kyllä pakko suositella. Edelleenkin tulee silloin tällöin vähän sodittua livessä ja edelleenkin se on pirun viihdyttävää.
 
Vastaus: Mikä peli?

Ehdottomasti Call Of Duty 4: Modern Warfare tai Battlefield: Bad Company.

Molemmissa yksinpelimuodot ainakin itselleni toissijaisia, mutta mikäli tuntuu, että välillä voisi myös yksinpeliä tahkota, niin noista kahdesta Call Of Dutyssa on parempi yksinpeli - vaikka se onkin melkoista putkijuoksua.

Moninpelin kannalta suurempi kysymys onkin sitten se, että pitääkö enemmän sellaisesta nopeasta toiminnasta (Call Of Duty 4), vai vähän suuremman mittakaavan räiskeestä (Battlefield: Bad Company). Moninpelimuotoja taas sitten on reippaasti enemmän Call Of Dutyssa: siitä löytyy niin arcadempaa kuin realistisempaa pelimuotoa, kun taas Battlefieldissä on vain yksi pelimuoto - tulossa tosin myös toinen ladattavana lisäsisältönä Xbox Liveen.

Tuossapa varmaan ne ratkaisevat asiat suurpiirteisesti noiden kahden välillä valittaessa. Rainbow Six: Vegas 2 on toki hyvä peli, mutta jotenkin se tuntui noihin molempiin verrattuna itsestäni kankealta ja tylsältä, vaikken realismia mitenkään kammoksu.
 
Vastaus: Mikä peli?

Valinta on kieltämättä vaikea, jos COD4:n ja RSV2:n välillä pyörii.

  • Kummassakaan EI ole tuhoutuvia ympäristöjä, paitsi Call of Dutyssa saa vesimeloneita palasiksi :). Jos etsit vähän enemmän tuhoutuvia ympäristöjä, on BFBC hyvä.
  • Kummankin yksinpeli on aika lyhyt, mutta kyllä sitä jaksaa ehkä useammankin kerran.
  • Call of Dutyn maksimipelaajamäärä LIVEssä 18, Vegasissa 14.
  • CODin moninpelissä rankit kohoavat todella nopeasti, eikä mene kauaakaan kun on maksimilevuinen. Toki prestige auttaa tässä, mutta RSV:ssä rankkaaminen on hitaampaa, ja kestää kauan ennen kuin pääsee upseeriksi asti.
  • RSV2:ssa myös plussana hahmon muokkaus. Muokkaus on todella monipuolista ja varusteita ja aseita aukeaa sitä enemmän mitä enemmän pelaa. CODissa hahmoa ei voi muokata, mutta voi tehdä on luokkansa, johon voi valita aseen ja perkit (erikoiskyvyt).

Itsellenikin olisi hankala valinta, ja ostaisin molemmat jos olisin sinä. Päätä itse, Call of Duty 4: Modern Warfare on vähän enemmän sotaa ja toimintaa, kun taas Rainbow Six Vegas 2 on vähän taktisempaa.
 
Vastaus: Mikä peli?

Call of duty 4:sta suosittelisin, nettipeli on todella hyvä, mutta yksinpeli on kyllä aika huono. Vähän liian nopeasti saa sen pelattua... :/
 
Vastaus: Mikä peli?

Heitänpä minäkin kyssärin tänne. Onko X0:lle nettiräiskintää, jossa olisi jonkinlainen attack & defense -pelimuoto?
 
Ylös Bottom