Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

mikä on paras peli kautta aikojen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aadi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

aadi

New Member
SIIS , mikä on mielestäsi paras peli Psonella tai Ps2:lla? mun mielestä on kaksi parasta peliä. Metal Gear Solid ja Resident Evil... ne on ja pysyy vaikka tulis kuinka monta uutta Re:tä lisää. aika clicheitä taitaa olla nää mun "parhaat" pelit. mites muilla?
 
PSonen paras on ehdottomasti Street Fighter Alpha 3. PS2sesta en mene vielä sanomaan mitään, sillä näyttäisi, että parhaat on vielä tulossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
PSonen ehdottomasti parhaat pelit ovat ensimmäinen Gran Turismo, koska se ei muuttanut pelkästään ajopelejä vaan kaikki pelit. Pelin jatko-osat eivät ole olleet lähelläkään tätä tunnelmaa mikä GT1 saavutti ilmestyessään.
Tekken 2 oli todella pahaa riippuvaisuutta aiheuttava.
Tomb Raider uudisti 3D seikkailut.
Final Fantasy 7, edelleen paras Squaren roolipeleistä.
Paras peli kautta aikojen mille vaan laiteelle oli Super Mario Bros.1
Nykyään sitä ei jaksa enää vetää, mutta tullessaan olin todella suuri Mario fani ja minusta on hassua miten edes pelaan pleikkaa enkä odota Nintendon kuutioata ja uutta Mario peliä. Tosin Marion jälkeen tuli parempia pelejä (The Battle of Olympus, Metal Gear), mutta Mario oli selkäranka, joukkoeen kapteeni ym...
 
PS1: Final Fantasy 7

PS2: Metal Gear Solid 2 ja Final Fantasy X

FFX:ää en ole pelannut mutta kyllä siitä tulee huippu..

Tähän mennessä PS2:sen parasta antia on

PES2
GTA3
ja keskiviikkona ilmestyvä WRC.. tänään tuli pelattua aika liikaakin worldissa..
 
GB: Tetris
PS1: MGS ja Final Fantasy 9
PS2: ehdottomasti MGS2:p
SNES: FF6, SSF2, Chrono Trigger
DC: MSR ja Shenmue 1-2!!!!!
 
PSX:llä joko Final Fantasy 7 tai Metal Gear Solid. Vaikea päättää...
PS2 en osaa sanoa mutta luulisin että MGS2.
 
PSX: FF7 (tietysti muutkin FF:t), ISS Pro Evolutionit, Metal Gear Solid, NBA Livet
PS2: PES, GTA3 ja eniten odotan NBA Live 2002:ta
 
Ps1: Discworld-sarja, Silent hill, Rollcage (ykkönen)
Ps2: TimeSplitters

Ja pari muuta:

Lynx: Klax, SOTB1
Amiga: Paypack, Utopia, Clue
 
Kyllähän Gran Turismo täräytti pelit uudelle vuosituhannelle ja oli tunnelmaltaan niin loistava ettei parempaa ole vieläkään tullut.
 
Kyllä se paras yli kaikkien muiden taitaa olla Playstationin
Final Fantasy Tactics...! Miksikö? Ainakin minun silmissäni upeat grafiikat, tunnelmalliset musiikit(ja FF sarjan muutenkin parhaat musiikit), erittäin mielenkiintoinen juoni kaikkine henkilöhahmoineen. FFT:stä on jäänyt ne kaikkein kauneimmat muistot siltä ensimmäiseltä pelikerralta.

FFX tai MGS2 saattaa tsin olla jotain mikä menee ohitse FFT:stä.. Tai sitten Kingdom Hearts...? Saa nähdä.
 
* Silent Hill oli tosi hyvä joskus sillon ja tony hawk 2.
* PS2:lla ei ole oikeen mitään huikeaa vielä. ( Kun en ole tuota SH2:sta päässyt pelaamaan kuin demona).
 
Ylös Bottom