Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mike Tyson Heavyweight Boxing (ps2) ilmestyy 7.6.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XShava

KonsoliFIN Alumni
"I did bite him," he told a US television interview.

Codemasters Mike Tyson Heavyweight Boxing (ps2) ilmestyy 7.6.

Rauta-Mike hyppää kehiin Suomessa jo ennen lauantain Tennesseen otteluaan. Atomic Planetin koodaama ja Codemasterin julkaisema Mike Tyson Heavyweight Boxing (ps2) on toimitettu kauppoihin.

Pelissä:
- yli 600 brutaalia iskua ja (laitontakin) liikettä
- 11 lisenssinyrkkeilijää; Tyson, Holmes, Rahman ..
- Generaattori oman iskijän luontiin (185 eri parametria ja parannusta)
- 9 pelitilaa, 20 peliareenaa
- TV-style visualisointi
- PAIN (tm) naamanmurjontamoottori vääntää kasvot aidosti iskujen mukaan
- yli 15-vuotiaille

Sivustoja:

MTHB-sivut

Tyson

LewisTyson

Lewis fears losing (BBC)

Ilmeisesti peli on realismiltaan ja vauriomallinnukseltaan sitten Rockyn luokkaa kun ikärajakin on 15. Eli suojauksia ei tueta :) Tai sitten uhoamiset on sellaista tekstiä että Clubber Langinkin korvia kuumottaa.

Hienolta näyttää. Pitääkin ostaa, että pääsee kavereita vetää turpaan (ettei tartte omia rystysiä rikkoa).

Entäs tuo EA:n Knockout Kings 2002? Onko siinä kasvojen 'vahingonmallinnusta' ja tyrmäyksiä (tärkeä mulle :D)?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Hienolta näyttää. Pitääkin ostaa, että pääsee kavereita vetää turpaan (ettei tartte omia rystysiä rikkoa).

Entäs tuo EA:n Knockout Kings 2002? Onko siinä kasvojen 'vahingonmallinnusta' ja tyrmäyksiä (tärkeä mulle :D)?

Ihan vaan vinkkinä tästä MTHB:sta että katsokaapa ensin metacriticin arvosanoja 36/100 ennen kuin menette ostamaan.

Knockout Kings 2002:n vastaava luku on 77/100 eli huomattavasti parempi, vahinkomallinnuksista en tiedä.

Juu, eli mulla on toi KK2002:nen ja kyllä siinä on ns. "vauriomallinnus" kasvoille. Naama turpoo, verta valuu ja ilmeet vaihtelee... Muutenkin ihan hyvä tekele nyrkkeilystä pitäville. Esim. verrattuna KK2001:seen. Ja tottakai siinä tyrmäykset on mukana. Nimikin sen jo kertoo.

Oikeastaan kummasakin on omat virheensä. Tysonissa niitä on vain enemmän ;) . Iron Miken peli on kyllä sinänsä kohtuulinen kun ottaa huomioon kohderyhmän jolle se on suunnattu :rolleyes: . Itse jään viellä odottelemaan legendaarisen punch outin päihittäjää.

Ylös Bottom