Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

miks en pääse liveen? apuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mensku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mensku

New Member
miksi en pääse xbox liveen pelaamaan mitään pelejä esim:rockband tai call of duty
pääsee vaan sinne markettiin ostamaan vaikka biisejä mut siihen se jää, tarviiko asetuksia jotenki muuttaa? omasta mielestä olen laittanut kaikki kohdalleen mut jossain on vikaa?!?!?
oisko joku niin ystävällinen et kertois vian

Vastaus: miks en pääse liveen? apuja!!

Noh itse en osaa tämän paraemmin kyllä auttaa,mutta onko sinulla maksettuna Xbox live aika,meinaan jos on niin minun mielestäni sen pitäisi toimia.

olen käsittänyt että silver taso on ilmanen ja ilmaseksi sais myös pelatakin livessä mutta en sit tiedä?

Valitettavasti ei voi, pitää olla gold jäsenyys, että voi pelata.

sekin vielä, eikös esim vpd pelikaupassa myydä jotain ns.aikaa että ei tartte käyttää mitään luottokortteja? paljonko sellanen peli aika noin niin kun maksaa?
onko ps3 kanssa jonkinlainen vastaava juttu?

Pitäishän tuossa olla tuo 1kk ilmainen Gold, jos tekee uuden tilin. Huomattiin tuossa, että jopa minun puolitoista vuotta vanhasta Coresta sai 1kk Gold trialin, kun värkkäsi uuden tilin. :D

Mutta joo, tuon Goldin maksaminen ihan siitä riippuvaa, tuleeko netissä pelattua vai ei. Omalta kohdalta lopetin Liven maksamisen, koska netissä pelaaminen oli suhtkoht vähäistä verrattuna mitä käyttää yksinpeleihin. Ostaa sitten vaikka sillä rahalla Codin Pleikalle, jos tekee mieli nettiin räimimään. :D

Xbox live Gold peliaikaa saa ostettua pelikaupoista täällä kotisuomesta ilman luottokorttejakin. DVD-boksin näköisissä bokseissa myydään kortteja joista raaputetaan esiin koodi joka syötetään sitten XBL:ään. Vaihtoehtoja oli kai 1kk ja 3kk ellen muista omiani.

Itse ostin joskus Vantaan videopelidivarista mutta uskon että Tilt ja muut pelikaupat myyvät ihan satavarmasti noita live-peliaikakortteja. Tätä vuotta menen turnausvoittojen ilmaisen peliajan turvin..

Ylös Bottom