Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miksi ihmeessä GBAn kuvan pitää olla niin tumma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mika73

Well-Known Member
Joko se on liian tumma, eikä kuvasta saa kunnolla selvää tai sitten se peilaa taustalla olevan valaistuksen, esim. lampun.

Eikö tuosta pitänyt tulla joku taustavalollinen versio?

Tahtoo heti.. :)

Kuva/grafiikka on hienoa, kun siitä vain näkisi jotain.

Ei tule taustavaloa (ellet tilaa portable monopolyn etuvaloa joka ajaa saman asian. modaan sellaisiakin kiinni tarpeen tullen mutta valon joudut tilaamaan ite) Ja tietty wormlight on kiva pieni härpätin mistä on yllättävän paljon iloa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Joko se on liian tumma, eikä kuvasta saa kunnolla selvää tai sitten se peilaa taustalla olevan valaistuksen, esim. lampun.

Eikö tuosta pitänyt tulla joku taustavalollinen versio?

Tahtoo heti.. :)

Kuva/grafiikka on hienoa, kun siitä vain näkisi jotain.
Mainitsemasi asia lienee palstan yleisin keskustelunaihe.

Nintendo ei tahdo paljastaa suunnitelmiaan "GBA2:n" kanssa, joten ainoa mahdollisuus saada valoa kansalle on ostaa joku lisähärpätin.

MUTTA: nythän on kesä (ainakin täällä Helsingissä) - siis GBA taskuun ja ulos auringonpaisteeseen pelaamaan!!

Re: Re: Miksi ihmeessä GBAn kuvan pitää olla niin tumma?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Mainitsemasi asia lienee palstan yleisin keskustelunaihe.

MUTTA: nythän on kesä (ainakin täällä Helsingissä) - siis GBA taskuun ja ulos auringonpaisteeseen pelaamaan!!

Mutta kun se mokoma ruutu heijastaa..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73

Mutta kun se mokoma ruutu heijastaa..
Käännä pelilaitetta piiru paapuuriin, niin pitäisi helpottaa. Voin tarpeen vaatiessa modata mummon vanhat aurinkolasit päähäsi ;)

Siis eikö tota laitosta pysty ollenkaa pelaa pimeässä? Mites paljon se valojutska maksaa? Saakos ton koneen toimimaan verkkovirralla, ettei aina tarvis pattereita kuluttaa? :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Siis eikö tota laitosta pysty ollenkaa pelaa pimeässä? Mites paljon se valojutska maksaa? Saakos ton koneen toimimaan verkkovirralla, ettei aina tarvis pattereita kuluttaa? :confused:

Ei pysty pelaamaan täysin pimeässä ilman valoa, mutta kohtuullisessa valaistuksessa kyllä näkee pelata ihan hyvin. Ja ainahan voi tosiaan hommata valon, jos fetisseihin kuuluu rämpläillä konsolia tummissa synkissä paikoissa. Valoja on erityyppisiä, maksa(ne)vat aina jostain 10 eurosta johohkin 30 euroon. Tuo AfterBurner on tietenkin asia erikseen, asennuksineen maksaa ehkä 80-90 egeä, mutta en suosittele ainakaan itse tuota alkamaan sorvailemaan paikalleen. Itse olen ollut aika tyytyväinen Wide Boy Advance-nimiseen valovärkkiin, valaisee riittävästi ja pelaamisen jälkeen laite kääntyy GBA:n päälle ja suojaa näyttöä.. kätevää. Ja kyllä, GBA:n saa erillisellä adapterilla kytkettyä myös verkkovirtaan. Ja ainahan on ladattavat akut! (ja kyllä ne patteritkin pitkälle kestävät, itse en ole mitään muita systeemejä tarvinnutkaan kun kahdella paristolla rullaa mukavat 15 tuntia (kone, ilman valoa).

Jee eilen tuli ostettua kyseinen värkki ja ihan tyytyväinen olen ollut, vaikka kuva onkin aika tumma. No tosiaankin jos on kunnon valaistus niin ei se kuvakaan haittaa. Ensi peliksini ostin loistavan advance warsin, jota pelasinkin aika monta tuntia. Tekken advancen ehkä hankin myös. Adapteri tulee varmaa tänää, jos hesasta sellane löytyy. Se valo nyt ei ole niin kiireinen, mutta ehkä senkin hankin. Kyllähän se eilinen ostos vähä söi kukkaroa, 180 euron verran, mutta pääasia, että on tyytyväinen. :D

Ylös Bottom