Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miksi olit pois koulusta??

The Chaos Cell

New Member
No niin kaikki laittaan tänne hyviä syitä, miksi oli pois koulusta.
(eli oikea syy, ja syy jonka kerto opelle.)

No itse ainaski käytän, 1t poissa ololle lääkärillä olo syytä tai vastaavaa, ja käytän legendaarista olin kipeänä "syytä" jos oon koko päivän pois, mutta "paras" syy miksi en menny 5lk kouluun oli kun olin kaverin luona pelaamassa Snes:sii, ja sanoin opelle että "mutta kun en löytäny kenkiäni". (opettaja meni täydestä)

Ei nyt huvittanut mennä opiskelemaan tekstinkäsittelyn alkeita wordilla, kun käytän itse kuitenkin open officea. Tein samat temput kotona. Opettajalle ei tarvinnut sanoa mitään.

Olisiko pitänyt? Kaikki eivät sitä ehkä ymmärrä, mutta koulu on ihan tarpeellinen paikka.

Itse olen pari kertaa turvautunut valehteluun, ja silloinkin lähinnä epäoleellisina koulupäivinä kuten hiihtorektipäivänä ja Seinäjoen amiskisaretki-päivänä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Itse olen pari kertaa turvautunut valehteluun, ja silloinkin lähinnä epäoleellisina koulupäivinä kuten hiihtorektipäivänä ja Seinäjoen amiskisaretki-päivänä.

jup me 2. (sorry vaan mut joulukirkko ei kiinnosta.)

Tuskin olen ikinä normaalista koulupäivästä paennut. Nolointa oli herätä ensimmäisenä päivänä seiskalla kello 12 ja huomata että eipä taida olla järkeä mennä kouluun.

Lintsaaminen on paha tapa. Ja sitten kun se alkaa niin loppua ei näy, varsinkaan jos unirytmi on sellainen että olet pirteimmilläsi kello 02.00.

Ja sitten kun elämään tuli akateeminen vapaus...apua?

Legendaarisia juttuja ovat olleet "hammaslääkäärikäynnit kuutena koulupäivänä peräkkäin, ja seitsemäntenä opettaja kysyy kun tulen ihan tunnin lopussa "missäs sitä ollaan oltu, hammaslääkärissä vai? - Terveydenhoitajalla"

Toinen aika kova oli "Sinulla on aika samanlainen käsiala kuin äidilläsi. -niin, ei kai minun kannata vaivata porukoita kun jokatapauksessa saisin sen nimmarin jos haluaisin." Eikä kestänyt kuin kolme vuotta putkeen "omia nimmareita" ennenkuin joku huomautti.

Kummallista kyllä, kyseinen opettaja ymmärsi asian ytimen, eikä enää kysellyt poissaolojani.

Eipä paljon ole koulu koskaan kiinnostanut.
Ongelmako, eiiip...:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruudolph
Kenen kakkosnicki chaos cell on? Tunnustakaa.

Ikävä kyllä tää on 4niccini ei kakkos, aiempia nimiäni on ollu, The_Chaos_Cell, TheChaosCell, pinkpinky. Saattaa olla enempiki niccejä mulla ollu, en vain muista kaikkia, kun sain muutaman kerran bannin. (!)täällä oli keskustelua rai raipasta ja pinkpinky:stä, niin banneja oikein sato mulle.(!)

[ainii tiedoks kaikille PinkPinky on mun keksintö.)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
Ikävä kyllä tää on 4niccini ei kakkos, aiempia nimiäni on ollu, The_Chaos_Cell, TheChaosCell, pinkpinky. Saattaa olla enempiki niccejä mulla ollu, en vain muista kaikkia, kun sain muutaman kerran bannin. (!)täällä oli keskustelua rai raipasta ja pinkpinky:stä, niin banneja oikein sato mulle.(!)

[ainii tiedoks kaikille PinkPinky on mun keksintö.)

Eih, älä pakota muistamaan :rolleyes:

Itse en ymmärrä mitään koulun vastaista kapinointia tyyliin "Kaikki opettajat on perseestä/hinttejä/juntteja/idiootteja/*lisää tähän haukkumanimike*. Kyllä siellä koulussa kannattaa ja jaksaa olla, varsinkin kun kuuntelee ja yrittää itsekin parhaansa. Välissä ihan ei tiedä itkeäkö vaiko nauraa kun katso joidenkin kapinointia tyyliin teinix ja ung rebel ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Eih, älä pakota muistamaan :rolleyes:

Itse en ymmärrä mitään koulun vastaista kapinointia tyyliin "Kaikki opettajat on perseestä/hinttejä/juntteja/idiootteja/*lisää tähän haukkumanimike*. Kyllä siellä koulussa kannattaa ja jaksaa olla, varsinkin kun kuuntelee ja yrittää itsekin parhaansa. Välissä ihan ei tiedä itkeäkö vaiko nauraa kun katso joidenkin kapinointia tyyliin teinix ja ung rebel ;)

Siis muistan kyllä takapenkin häiriköt ylä-asteelta, joista suuri osa on nyt joko kuollut, vankilassa tai hanttihommissa. Mutta on totta että on olemassa opettajia joiden ei pitäisi olla missään nimessä kyseisessä ammatissa.

Ne jotka olivat 10-20 vuotta sitten Tampereen Sampolan ylä-asteella tietävät kyllä kenestä kielten opettajasta puhun. Syytän yhä kyseisen henkilön täydellisestä ammattitaidottomudesta sitä etten voinut oppia ruotsia kirveelläkään, enkä varmasti ole ainoa.

Ylös Bottom