Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja scorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

scorn

New Member
tämmöstä en oo löytäny joten perustetaa tämmönen :) ja viälä, kuinka toimii sen tv:n kanssa?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

scorn sanoi:
tämmöstä en oo löytäny joten perustetaa tämmönen :)

SONY Bravia, 32" LCD (KDL32S2000) -HDTV, komponenttikaapelilla kytkettynä

Viimeksi muokannut moderaattori:

Sony Bravia 26", ei valittamista, toki tummat sävyt vois olla vähemmän tukkoset ja musta oikeasti mustaa mutta on kyllä hyvä näyttö hintaisekseen. 360 pudottaa kyllä silmät päästä 720p HD:llakin.

[pmp] sanoi:
Ööh, siis porukka pelaa "tietsikka"näytöillä? itsellä on joku schneiderin ~21" kökkäre, tosin 360 ei ole vielä saapunut, mutta normiboxilla toimii ihan hyvin.. Onko esim tälläinen hyvä pelikäyttöön? http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...es_vartypes_text&windowtitle=PHILIPS 28PW6451

Itse totesin että pieni kuva, isompi resoluutio ja tarkka kuva on parempi yhdistelmä kuin iso kuva, pieni resoluutio ja epäselvä kuva. Tuo linkkaamasi televisio on ihan normaali laajakuvatelevisio eli sillä ei HD-resoluutioihin päästä.

Sonyn 50" taustaproju. Ja erittäin tyytyväinen olen ollut.

Mulla on edelleen se Thomsonin 61" 720p dlp-taustaprojektio. Ihan jees...

SONY Bravia, 32" LCD KDL32S2000 HDTV.
Erinomaisesti on pelannut. Huipputöllö, pelaamiseenkin. Aivan tolkuttoman hyvä kuva hyvälaatuisella materiaalilla.

17" Acerin näyttö. Pitäs jossain vaiheessa hommata HD-telkkari. Tänään katoin jostain mainoslehestä, niin Samsungin 32" HD-telkkari "vaan" 899. Kyllä tollasen nyt jo ehkä viitsisi hommata.

Sanyon PLV-Z4 videotykillä heijastettuna 90" screenille. Iso kuva ja 720p kyllä nostattavat fiiliksen kattoon. :)

korrosive sanoi:
Sanyon PLV-Z4 videotykillä heijastettuna 90" screenille. Iso kuva ja 720p kyllä nostattavat fiiliksen kattoon. :)

Tsiisus, saako tulla teille pelaamaan? ^-^ Vaihdatko mun 26" Sonyn HD telkkariin? :P

Tuomas_M sanoi:
Tsiisus, saako tulla teille pelaamaan? ^-^ Vaihdatko mun 26" Sonyn HD telkkariin? :P

Olisi ollut paljon hauskempaa jos olisit kirjoittanut saman tekstin, mutta olisit lainannut Zos kia cultusta:D

;)

- Panasonic AE700E + 92" Screeni, 720p
- Samsung SyncMaster 931BF (19" TFT), 720p

Käytössä Samsungin LE-40R51. Toimii oikein mukavasti ja kuvanlaatu on hyvä. Ainoa pieni napina on 12-16ms vasteaika jonka huomaa pienenä häntimisenä tummien ja vaaleiden värien rajoilla. Tummat värit toistuvat melkein yhtä hyvin kuin aikaisemmalla 28" Finluxin CRT-telkulla.

Mulla on kokemuksia myös LG:n 37LC2R telkkarista. Se oli paneeliltaan selvästi nopeampi kun tämä Samppa, mutta tummien värien toisto oli ala-arvoista. GRAWin yökentät olivat lähinnä pelkkää mustaa ja TV:n gammasäädöt eivät auttaneet. Tämä on kuulemma 37LC2R ruutujen tyyppivika komponenttiliitäntää käytettäessä.

Ylös Bottom