Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja scorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Olohuoneesta löytyy LG:n 32LB75, taivaallisen hyvä kuva tulee HDMI:llä eikä komponentillakaan mitään valittamisen arvoista löydy. Lähti Gigantista vähän päälle kahdeksaansataan.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

LG 37LC2R

TV ollut käytössä nyt kahdeksan kuukautta, ja en voi olla muuta kuin tyytyväinen. Ei minkäänlaisia ongelmia ja todella tasokas kuva. Maksoin kapistuksesta 599, joten :) :) :)
Pelailen 1080i-kuvalla, joka näyttää tautisen hyvältä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itselläni on tuollainen 32'' Philips HDTV. En oikein tiedä, pitäisikö tuolla pystyä pelaamaan myös 1080p-tilassa? Tai kun sieltä XO:n asetuksista vaihdan 1080p-tilaan, kuva muuttu melko kirkkaaksi, mutta kun valitsen sen perusreson (en ole ihan varma mikä se edes on), kuva on sellainen pehmeä eikä niin kirkas. Kuuluuko siis tuon 1080p kuva olla sellainen kirkas?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itselläni on tuollainen 32'' Philips HDTV. En oikein tiedä, pitäisikö tuolla pystyä pelaamaan myös 1080p-tilassa? Tai kun sieltä XO:n asetuksista vaihdan 1080p-tilaan, kuva muuttu melko kirkkaaksi, mutta kun valitsen sen perusreson (en ole ihan varma mikä se edes on), kuva on sellainen pehmeä eikä niin kirkas. Kuuluuko siis tuon 1080p kuva olla sellainen kirkas?
Mikä on televisiosi tarkka mallimerkintä?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

En ole ihan varma (en pääse juuri nyt tarkistamaan), mutta muistelisin että se olisi ollut PFL5522D. Jos tuota nyt edes tarkoitit.
Olen omistanut saman television, eli Philips PFL5522D Hd-ready. Ei ole 1080p-tilaa tuossa. Nyt omistan Samsungin LE-32R86
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Aika jännää, että yleensä näkyy jotain 1080p-tilassa moisella tv:llä! :p

Minun LG näyttää vaan mustaa äänten pauhatessa taustalla, jos säädän sen Full HD -tilaan :rolleyes:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tämähän ei xbox osastolle kuulu, mutta näihin edellisiin kommentteihin sanon vaan että minun pixmaniasta (kävi tuuri, enkä voi suositella sitä puljua) ostamani LG 32lc42? ottaa vastaan tyytyväisenä ps3:n puskemaa 1080p kuvaa... Kuva on parasta jota olen tässä kokoluokassa nähnyt. Kyseessä siis HD-ready töllö.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tämähän ei xbox osastolle kuulu, mutta näihin edellisiin kommentteihin sanon vaan että minun pixmaniasta (kävi tuuri, enkä voi suositella sitä puljua) ostamani LG 32lc42? ottaa vastaan tyytyväisenä ps3:n puskemaa 1080p kuvaa... Kuva on parasta jota olen tässä kokoluokassa nähnyt. Kyseessä siis HD-ready töllö.

Se onkin ihan pimee tv :D .. Siinä on 1080p-tuki mutta se ei ole Full HD -tv.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Se onkin ihan pimee tv :D .. Siinä on 1080p-tuki mutta se ei ole Full HD -tv.

Itse pelaan Panasonic PX80 HD Ready plasmalla, joka ottaa vastaan 1080p signaalia, mutta samoin kuin yllä, skaalaa sen television natiiviresoluutioon (1024x768).
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itse ostin jonkun ihme 32 tuumasen LG teeveen tässä pari päivää sitten. Harmi vaan että ei ole sitä HDMI liitäntää omassa Xboxissa kun se on kait niin vanha. Nojaa, eipä tuo nyt haittaa, ei se oo niin tarkkaa. :p
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itse ostin jonkun ihme 32 tuumasen LG teeveen tässä pari päivää sitten. Harmi vaan että ei ole sitä HDMI liitäntää omassa Xboxissa kun se on kait niin vanha. Nojaa, eipä tuo nyt haittaa, ei se oo niin tarkkaa. :p

Juu, eipä sillä HDMI:llä mitään tee jos ei 1080p:täkään käytä :rolleyes:
Komponentilla delicious quality.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Nii no siis kyllähän tosta on käyty aika paljon keskustelua mikä on paras vga,komponentti vai hdmi. Tuo taitaa olla vähän televisiokohtaista. Hdmi:stä ei kokemusta, mutta ainakin tuossa Samsungin le-32r86 televisiossani on todella hyvä kuva vga-kaapelilla. Tuskin hdmi:hin mitään mullistavaa eroa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itse ostin jonkun ihme 32 tuumasen LG teeveen tässä pari päivää sitten. Harmi vaan että ei ole sitä HDMI liitäntää omassa Xboxissa kun se on kait niin vanha. Nojaa, eipä tuo nyt haittaa, ei se oo niin tarkkaa. :p

VGA-kaapelilla saa varsin mainiota kuvaa, tai ainakin itse olen tyytyväinen. Itselläkin LG:n 32-tuumanen joka menee boxiin kiinni VGA:lla.
 
Ylös Bottom