Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä värisen kuution aiotte ostaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GBA Fan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

GBA Fan

New Member
Spesiaali värit

Sori, jos tallainen topic on olemassa mutta otampa tallaisen väri asian taas esille:

Onko GameCube:sta tulossa joskus myöhemmin jotain erikoisvärejä kuten esim: hopea tai kultainen?
Kun olen sattunut näkemään kuvia tuollaisista kultaisista ja hopeisista Cubeista niin ajattelin hankkia sellaisen, kun tahdon olemaan sellainen ihminen että haluan kaikkea erilaista kuin toisilla on.:D
 
Hopeisia ja kultaisia cubeja ei ole valmistuksessa, mutta tietysti niitä saa custom madena. Ne vain ovat hintavampia kuin muut. Eurooppaan tulee ymmärtääkseni pääasiassa mustia ja liloja, mutta rajoitettu erä oranssejakin pitäisi olla tulossa.
 
Vittu jos niitä oransseja nyt tulee tänne kun en saanut aikanani sellaista edes japanista kun loppu olivat. Oli sitten tyytyminen tuohon lilaan esitykseen.
 
Kumman värisen kuution aiotte ostaa Indigon vai Jetin?
(tai tilata japanista jonkun muun värisen)
Itse ostan Mustan:D
 
Mitä törkeämmän räikeä, sen parempi.

...no voi yhden kerran. Tällaiseen menen vastailemaan niin kaipa olen jo alitajuisesti ostopäätöksenkin tehnyt. There goes the suolarahat.
 
Itse asiassa sinistä Cubea ei ole virallisissa väreissä myynnissä, vaan se indigon väri riippuu todella paljon valaistuksesta. Välillä se näyttää siniseltä, välillä violetilta.

Oranssin olisin halunnut, mutta kun se olisi maksanut noin 200 vanhaa rahaa enemmän kuin indigo, tyydyin indigoon.
 
Musta on mieleiseni väri tällä kertaa tosin olisin halunnut saman värisen cuben kuin vanha Nes on jos sellainen tulee niin se olisi poikaa :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Roary
Musta on mieleiseni väri tällä kertaa tosin olisin halunnut saman värisen cuben kuin vanha Nes on jos sellainen tulee niin se olisi poikaa :D
Siis harmaa?
Mä en edes vielä tiedä minkä värinen postissa perjantaina odottaa. Eli värillä ei väliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Itse asiassa sinistä Cubea ei ole virallisissa väreissä myynnissä, vaan se indigon väri riippuu todella paljon valaistuksesta. Välillä se näyttää siniseltä, välillä violetilta.

Oranssin olisin halunnut, mutta kun se olisi maksanut noin 200 vanhaa rahaa enemmän kuin indigo, tyydyin indigoon.
Etkai sä tarkota että mä en koskaan saa tällästä: http://cubemedia.ign.com/media/news/image/cube/gamecube_blue1.jpg? :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
Musta ehdottomasti, muut värit erottuis liian hyvin ps2:sta ja xbox:ista.
No mutta sehän siinä on tarkoituksena, GameCube on niin tärkeä konsoli että sen täytyy erottua massapaskasta kaikin mahdollisin keinoin:D.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paranoid
Mulle kans musta, mutta tietääkö kukaan tuleeko kaksvärisiä cubeja?
www.colorconsoles.com
Eli tavallaan epävirallisesti tulee;)

Ja itselleni tulee liila, koska normaalissa päivänvalossa, eli sinertävänä se on suorastaan törkeen hieno! Jos olis rahaa tuhlattavaksi niin maalauttaisin Cubeni Diamond Silveriksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

No mutta sehän siinä on tarkoituksena, GameCube on niin tärkeä konsoli että sen täytyy erottua massapaskasta kaikin mahdollisi keinoin :D
[

Tarkotan että se paistais silmään mun tv tasosta...
 
No katsotaan nyt minkä värinen tulee... Jos alkaa kyllästyä siihen väriin, niin sitten vaan maalaamaan sen sellaiseksi kuin haluaa :p
 
Varmaan menee siihen, että seison kahden laatikon vieressä kaupassa, laitan silmät kiinni ja otan toisen. Sitten vaan ajattelen niitä hienoja pelejä ja menen äkkiä kassalle. :D

Ei nuo värit mitään erityistä herkkua ole - ottaisivat kännyköistä opikseen. Onneksi sillä on tarkoitus pelata eikä sisustaa.. musta on tylsä ja violetti on (ainakin kuvissa) ruma. Varmaan pitää valita ruma - siinä on asennetta :)

Milloinkohan niitä oransseja tulee? Niistä on ollut sitkeitä huhuja, mutta ei edes mitään arvausta aikataulusta.

--
Pirkka
 
Ylös Bottom