Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Move-pelejä koko perheelle:

Tumble : Tumble | official E3 trailer Sony PlayStation Move PS3 - YouTube
Playstation Move Heroes : Playstation Move Heroes - Gameplay - PS3 - YouTube
Sports Champions : Playstation Move + Sports Champions (PS3) - YouTube
Ape Escape Fury! Fury : Ape Escape Fury! Fury! GamePlay - YouTube
Child of Eden : Child of Eden PS3: Matrix Gameplay - YouTube
Medieval Moves Deadmunds Quest : Medieval Moves Deadmunds Quest Part 14 PS3 Walkthroughs - YouTube


Siinä muutamia esimerkkejä. Osasta löytyy lisäksi vielä suomenkielinen lokalisointi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Move-pelejä kysyneelle:

Move Fitness Jos hauskanpito yhdistettynä kuntoiluun kiinnostaa, on tämä aivan ehdoton valinta. Parempikuntoinenkin saa tästä hyvän kuntoiluvälineen. Move-teknologia pääsee myös oikeuksiinsa.

Sports Champions Move-teknologia kunnossa. Kuusi eri urheilulajia, kaikki todella hyvin toimivia ja viihdyttäviä.

Medieval Moves Sports Championsin tekijöiltä tarinavetoisempi, raiteilla kulkeva peli. Teknologia toimii täydellisesti ja pelaaminen on hauskaa.

Tumble Palikkapelleilyä PSN:stä. Toimii. En ole itse testannut moninpeliä, mutta kuulemma loistavaa hupia.

Start the Party Partypelaamista. Käy tosin vanhaksi kuulemma aika nopeasti, mutta tätä ja tämän jatko-osaahan saa törkyhalvalla.

Child of Eden En ole itse vielä pelannut, mutta on tämä ilmeisesti melko toimiva tapaus.

The Shoot Raideräiskintää, mielestäni melko viihdyttävää sellaista.

Dead Space Extraction Jälleen raideräiskintää. Mielestäni aivan liian hidastempoinen. Räiskintäosuudet kyllä toimivat ja viihdyttävät, mutta "juoniosuuksia" liikaa, eikä näitä pysty skippaamaan. Moni on kuitenkin pitänyt paljon.

House of the Dead: Overkill En ole vielä itse pelannut, mutta kehuja saanut todella hyvänä raideräiskintänä.

Carnival Island Koko perheelle tarkoitettua minipelihupailua. Käsittääkseni teknologia toimii ja eri pikkupelejä on suht hyvin tarjolla.

LittleBigPlanet 2 Storeen tuli ladattavaksi move-lisäri ja peli on täysin pelattavissa move + navi-combolla. Mitä vähän olen testannut itse Move-sisältöä, todella toimivaa menoa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kiitokset hyvistä move peli esityksistä ja perusteluista;).Eiköhän noista joku vielä eksy pukinkonttiin:D Kiitokset vielä kerran todella asiallisista vastauksista ja avusta.Kannattaako hankkia jotain lisälaitteita(sharp shooter,lataustelakoita ym... lisälaitteita movelle??Kokemuksia??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pukinkonttivihjeitä kaivataan! Perheemme aikoo viettää ällöttävän pelikeskeisen joulun ja niinpä jokainen on ollut niin kiltti, että saa peräti kaksi peliä :D Nyt kaipaan vinkkejä 7-vuotiaan pojan toiseen peliin (toinen on Lego Star Wars 3). Toiveita tietysti on monia...
Vaihtoehtoina esim.:
FIFA12 (10 löytyy ennestään, jalkapallo kuuluu myös konkreettisiin harrastuksiin)
Ratchet & Clank: All 4 One (ennestään Crack in Time)
Blur (ajopelejä on ennestään esim. Burnout Paradise ja GT5)

Blurin kohdalla muuten nyt hämää ikäsuositus... Olen aivan varma, että katsoin kaupassa PEGI:n olevan 7 ja samaa sanoo Wikipedia. Mutta katsoessani esim. Verkkokaupan sivuilta, niin pelin kannessa on luku 12?!

Voi toki ehdottaa myös jotain muuta. Lego-pelit on tietysti myös toivottuja, mutta kun yksi sellainen on jo kontissa (ja niitä on kotona ennestään) ja muutenkin suhtaudutaan niihin vähän karsaasti rahastuksen maun vuoksi...
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pukinkonttivihjeitä kaivataan! Perheemme aikoo viettää ällöttävän pelikeskeisen joulun ja niinpä jokainen on ollut niin kiltti, että saa peräti kaksi peliä :D Nyt kaipaan vinkkejä 7-vuotiaan pojan toiseen peliin (toinen on Lego Star Wars 3). Toiveita tietysti on monia...
Vaihtoehtoina esim.:
FIFA12 (10 löytyy ennestään, jalkapallo kuuluu myös konkreettisiin harrastuksiin)
Ratchet & Clank: All 4 One (ennestään Crack in Time)
Blur (ajopelejä on ennestään esim. Burnout Paradise ja GT5)

Blurin kohdalla muuten nyt hämää ikäsuositus... Olen aivan varma, että katsoin kaupassa PEGI:n olevan 7 ja samaa sanoo Wikipedia. Mutta katsoessani esim. Verkkokaupan sivuilta, niin pelin kannessa on luku 12?!

Mites tasohyppelyt kiinnostaako :D? Littlebigplanet 2 peli on loistava sellainen Little Big Planet 2 (LBP2) (suomenkielinen) PS3 (land 1542) (toki voi muiltakin sivuilta etsiä). Eipä tuolla suositus 7 ja 12 oo paljoo eroo varsinkaan autopelissä :) PEGI nyt pistää noita merkintöjä aika jännällä tavalla, esim. NHL jääkiekko pelit ovat pegi 16 ja se on varmaan siitä, että pelissä voi tapella...mikä kuuluu osittain jääkiekkoon.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt kaipaan vinkkejä 7-vuotiaan pojan toiseen peliin (toinen on Lego Star Wars 3). Toiveita tietysti on monia...
Vaihtoehtoina esim.:
FIFA12 (10 löytyy ennestään, jalkapallo kuuluu myös konkreettisiin harrastuksiin)
Ratchet & Clank: All 4 One (ennestään Crack in Time)
Blur (ajopelejä on ennestään esim. Burnout Paradise ja GT5)

Blurin kohdalla muuten nyt hämää ikäsuositus... Olen aivan varma, että katsoin kaupassa PEGI:n olevan 7 ja samaa sanoo Wikipedia. Mutta katsoessani esim. Verkkokaupan sivuilta, niin pelin kannessa on luku 12?!.

Ratchet & Clank ei petä koskaan! Se on varmasti ihan hyvä valinta, jos Crack in Time uppoo myös naperolle.
Ajopeleistä ja niiden ikäsuosituksista ei välttämättä kannata ottaa mitään sääntöä. Maalaisjärjellä pärjää aika pitkälle näissä asioissa, että mitkä pelit sopivat ja mitkä eivät.
Kuka pikkunen nyt ei tykkäis ajella autolla ja vähän kolhia vaikka sitä viereistäkin ajokkia siinä. Riemu olisi ainakin itselläni huipussaan.

The Sly Trilogy voisi olla myös yksi vaihtoehto ja on PEGI 7.
Spyro on myös PEGI 7 ja voisi olla yksi vaihtoehto.
Ja viimeisenä ehdotan Sonicia.

Kolme viimeistä on itsellänikin ostoslistalla ja ikää on 24 vuotta. :33
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Niin, Ratchet ei petä koskaan, paitsi jos on kyseessä tuo All 4 One. Itse en kyllä edes ole kokeillut, koska tiedän että se on huonompi kuin jopa Gladiator. Sly Trilogya suosittelen minäkin, ELLEI niitä olla pelattu jo PS2:sella. Ikärajaksi sanoisin 3, koska ainakin PS2:sella kaikkien kolmen ikäraja taisi olla 3.

Njoo, empä oikein muuta osaa suositella, paitsi varauksella tuota Skylandersia, kuulemma ketkä ovat sen hankkineet lapsilleen/itelleen niin haluaisivat aika äkkiä lisää hahmoja.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tasohyppelyt toki kiinnostaa ja LBP-pelit on jo koluttu hartaasti :) Spyroa on pelattu PS2:lla, mutta pistetään korvan taakse. Olin unohtanut koko jutun. Sly Trilogy on ihan täysin mennyt ohi, joten perehdytäänpä aiheeseen!

Mä olen tarkka ikärajoista varsinkin silloin, kun koko pelityyppi on vieras. Muistan kerran kaupassa nähneeni about 10-vuotiaan pojan kärttävän äidiltään GTA-peliä ja äiti lupasi "mokoman autopelin" pojalleen. No, olinkin melko varma, että Blur on ihan oikeasti vain autopeli.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Blur on paljon nopeatempoisempaa ajelua, kun vertaa johonkin GT5:een, niin se ikärajasuositus voi johtua ihan siitä pelin "vaikeudesta" nuoremmille pelaajille. R&C: All 4 One on silloin hyvä vaihtoehto, jos pojalta löytyy joku lähes samanikäinen pelikaveri. Tuo peli kun on suunniteltu nimenomaan yhteistyöpelaamista varten, niin voi olla yksinään melko tylsää.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kiitokset hyvistä move peli esityksistä ja perusteluista;).Eiköhän noista joku vielä eksy pukinkonttiin:D Kiitokset vielä kerran todella asiallisista vastauksista ja avusta.Kannattaako hankkia jotain lisälaitteita(sharp shooter,lataustelakoita ym... lisälaitteita movelle??Kokemuksia??

Lataustelakka on mielestäni ihan hyvä, vaikka saahan nuo muutenkin toki ladattua. Muuten nuo kaikki lisäpalikat ovat mielestäni aika turhalta vaikuttavia rahastuksia.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Niin, Ratchet ei petä koskaan, paitsi jos on kyseessä tuo All 4 One. Itse en kyllä edes ole kokeillut, koska tiedän

Nämä ovat niitä klassikkokommentteja, peli tuomitaan kokeilematta ja silti tiedetään. All 4 One on mainio tasoloikkaseikkailu leppoisassa Ratchet & Clankin hengessä. Ehdottomasti suositeltava jokaiselle lajin ystävälle. Tässä nyt mukana paljon toivottu verkkopeli, josta löytyy helposti myös peliseuraa. Siellähän mennään neljään pekkaan tarinaa eteenpäin vauhdikkaalla otteella.

[MEDIA]3526[/MEDIA]
 
Nämä ovat niitä klassikkokommentteja, peli tuomitaan kokeilematta ja silti tiedetään. All 4 One on mainio tasoloikkaseikkailu leppoisassa Ratchet & Clankin hengessä. Ehdottomasti suositeltava jokaiselle lajin ystävälle. Tässä nyt mukana paljon toivottu verkkopeli, josta löytyy helposti myös peliseuraa. Siellähän mennään neljään pekkaan tarinaa eteenpäin vauhdikkaalla otteella.

[MEDIA]3526[/MEDIA]

Ehkä tuomitsin liian nopeasti, mutta Gladiatorista en pitänyt yhtään ja tässä roikkuu se toinen pelaaja mukana vaikka pelaisitkin yksin, botin ohjastamana tietenkin.

Muutenkin olen ainut joka näitä "lastenpelejä" pelaa kaveripiiristäni ja randomeitten 5-vuotiaitten kanssa pelaaminen ei houkuta kun se varmaan pyörisi ympyrää suurinpiirtein.

Muutenkaan tässä pelissä ei taida olla mitään erikoista juonta tai muuta joka nykyään kuuluu omasta mielestäni Ratchet peleihin.

Ja Morre, osta ehdottomasti se Sly Trilogy, sisältää ehkä kolme parhainta lastenpeliä mitä olen pelannut ja todella laadukkaat suomidubit, rahoille saa todellakin vastinetta vaikka maksaisitkin sen 60€, ja en usko että poikakaan pettyy, yksi minunkin suosikkipeleistä PS2:selle. Onko poika pelannut Sly-sarjaa PS2:sella?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Haluaisin kuulla mielipiteitä, kun suunnittelin että pyydän joululahjaksi MW3, kun haluan jonkun uuden arcade räiskintäpelin (aka cod), kun on hermot mennyt edellisiin osiin, eli ne on myyty pois ja haluaisin jotain uutta, mutta ei kuitenkaan BF3 koska sitä saan hakata serkulla aivan tarpeeksi..

Ja sitten kun tuossa on tuo spec opsi ja siellä on lisäksi kaikki kaverit pelailemassa jne.

Ajattelin sen sillein että pyydän tuon mw3 joululahjaksi ja pyydän skyrimin synttärilahjaksi kun on synttärit jo tammikuun alkupuolella, että kumminpäin tai muita ehotuksia skyrimin tilalle? (mw3 on jo melkein varmistettu hanke koska haluan päästä pelaan kavereiden kanssa)

Anteeksi jos jäi jotain selvennettävää tää oli aika pikasesti kirjotettu.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Haluaisin kuulla mielipiteitä, kun suunnittelin että pyydän joululahjaksi MW3, kun haluan jonkun uuden arcade räiskintäpelin (aka cod), kun on hermot mennyt edellisiin osiin, eli ne on myyty pois ja haluaisin jotain uutta, mutta ei kuitenkaan BF3 koska sitä saan hakata serkulla aivan tarpeeksi..

Ja sitten kun tuossa on tuo spec opsi ja siellä on lisäksi kaikki kaverit pelailemassa jne.

Ajattelin sen sillein että pyydän tuon mw3 joululahjaksi ja pyydän skyrimin synttärilahjaksi kun on synttärit jo tammikuun alkupuolella, että kumminpäin tai muita ehotuksia skyrimin tilalle? (mw3 on jo melkein varmistettu hanke koska haluan päästä pelaan kavereiden kanssa)

Anteeksi jos jäi jotain selvennettävää tää oli aika pikasesti kirjotettu.

Mä ostaisin Skyrimin ensin ja sitten vaikka ton MW3:en.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mä ostaisin Skyrimin ensin ja sitten vaikka ton MW3:en.

Eikö oo järkevämpää hommata MW3 ekaksi, kun se on moninpeli, jota hänen kaverinsakin pelaavat tällä hetkellä aktiivisesti, kun taas Skyrim on puhdas yksinpeli, jota kerkeää pelata myöhemminkin. Lisäksi Skyrim varmasti halpenee kuukausien mittaan, toisin kuin MW3, joka jatkaa myyntiään samalla päälle 40 euron hinnalla.

Ja Raatoankka, voithan aina ostaa Skyrimin ulkomailta. Tuokin Amazonin linkissä oleva Skyrim maksaa vain noin 26 euroa. Jos toivot vanhemmiltas ton joululahjaksi, ostavat varmasti sen jostain Prismasta 69 eurolla. Joten toivo vaikka se MW3 (joka maksaa ulkomaillakin vielä sen päälle 40e) ja hommaat Skyrimin ite synttäriksi tuolta ulkomailta tuohon (tai jopa halvempaan) hintaan.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Eikö oo järkevämpää hommata MW3 ekaksi, kun se on moninpeli, jota hänen kaverinsakin pelaavat tällä hetkellä aktiivisesti, kun taas Skyrim on puhdas yksinpeli, jota kerkeää pelata myöhemminkin. Lisäksi Skyrim varmasti halpenee kuukausien mittaan, toisin kuin MW3, joka jatkaa myyntiään samalla päälle 40 euron hinnalla.

Ja Raatoankka, voithan aina ostaa Skyrimin ulkomailta. Tuokin Amazonin linkissä oleva Skyrim maksaa vain noin 26 euroa. Jos toivot vanhemmiltas ton joululahjaksi, ostavat varmasti sen jostain Prismasta 69 eurolla. Joten toivo vaikka se MW3 (joka maksaa ulkomaillakin vielä sen päälle 40e) ja hommaat Skyrimin ite synttäriksi tuolta ulkomailta tuohon (tai jopa halvempaan) hintaan.

Mun mielestä se on juuri päinvastoin MW3 on moninpeli, jota ehtii pelata oikein urakalla sitten myöhemmin.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mun mielestä se on juuri päinvastoin MW3 on moninpeli, jota ehtii pelata oikein urakalla sitten myöhemmin.

Siis MW3 on vasta tullut ja nettipelissä on paljon porukkaa ja kaveritkin pelaavat sitä tällä hetkellä. Tää tyyppi menee ja ostaa Skyrimin, pelaa sitä pari kuukautta ja ostaa myöhemmin MW3:n, kun pahin buumi on jo ohi, osa kavereistakin jo varmaan kyllästyneet. Jos se taas ostaa ensin MW3:n, sitten Skyrimin, Skyrim on edelleen se sama yksinpeli, eikä Raatoankka ole menettänyt mitään. Sinällään siis loogisempaa hommata MW3 ekana. Ja vaikka se vielä synttäreinäänkin pelais MW3:sta, ei se tarkota ettei Skyrimiä vois enää hommata. Voi kai se molempia "samaan aikaan" pelata.
 
@Morre

Se uusi Rayman voisi olla tosi kova vaihtoehto, on saanut paljon ylistäviä arvosteluja.
Sent from my Lumia 800 using Board Express
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Siis MW3 on vasta tullut ja nettipelissä on paljon porukkaa ja kaveritkin pelaavat sitä tällä hetkellä. Tää tyyppi menee ja ostaa Skyrimin, pelaa sitä pari kuukautta ja ostaa myöhemmin MW3:n, kun pahin buumi on jo ohi, osa kavereistakin jo varmaan kyllästyneet. Jos se taas ostaa ensin MW3:n, sitten Skyrimin, Skyrim on edelleen se sama yksinpeli, eikä Raatoankka ole menettänyt mitään. Sinällään siis loogisempaa hommata MW3 ekana. Ja vaikka se vielä synttäreinäänkin pelais MW3:sta, ei se tarkota ettei Skyrimiä vois enää hommata. Voi kai se molempia "samaan aikaan" pelata.

Noniin kiitos, ehitkin selventää asioita :D,

Elikkäs juuri näin, haluaisin sen mw3 jouluna kun on loma, elikkä on aikaa myös hakata sitä kavereiden kanssa..
Niin joo ja ei mun faija sitä prismasta ostas se tietää näistä asioista ;)
Ja jos toivoisin katsos skyrimin joululahjaksi, pelaisin sitä sitten sen verran että kun saan mw3 en halua pelata enään skyrimiä (tämä on siis koettu)
ja jos haluaisin mw3 synttärilahjaksi jolloin on sattuu iskeen kokeita vähintääm 2 viikossa, ei kukaan kavereista pelaisi sitä ja sitten vituttas.

Ja Jormis, haluan nimen omaan pelata kavereiden kanssa.
Ei siin mitään jos pelaisin yksin, mutta siitä ei seuraa kun ragea ja peliä oon ostamassa vaan spec opsin ja kavereiden takia, joiden kanssa en oo päässy pelaileen aikoihin, koska oon keskittyny RPG peleihin mm. fallout ja oblivion


Olikohan muuta... Niin joo, ja olisiko ton Skyrimin tilalle tuo Batman Arkaham City, meinaan edellinen osa oli erittäin loistava teos. Ja kaveri kehui että GOTY-ainesta. Ja Skyrim ei ole mikään pakko ostos, ja en oo kuullu oikeestaa mitään pahaa siitä ja mitä oon juttua kuullu niin olis sed ihan koettava peli ja voinhan sen kesälomaks ostaa jolloin sitä sitten on aikaa pelata

En tiedä miksi, mutta mulle tuli vähän jonne fiilis :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vaikeaa tuntuu olevan pelin valinta:) Jos tarvii ne kaksi peliä niin ei kun kauppaan ja ostaa ne pelit tai tilaa jostain.Ei kai se sen kummempaa ole??
 
Ylös Bottom