Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-version omistat?

juust0

New Member
Tälläisen ketjun päätin perustaa. Eli minkä version ps3 konsolista omistat? Malli ja pakkaus.

Itse kävin viime tiistaina gta4 bundlen hakemassa, eli 40gb version siis :cool:
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Minulla on Playstation 3 40GB. Ostin kyseisen konsolin Sokokselta, ja paketissa oli vain ohjain ja konsoli johtoineen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Heinäkuussa ostin 60GB Starter Packin varustettuna Motorstormilla, Resistancella ja kahdella Sixaxis-ohjaimella.
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

60giganen starter pack (motorstorm resistance) kahella sixaxixella jouluna, stockkan viimeinen 60giganen. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Vuoden alussa tuli ostettua 40gb malli ja sihen kylkeen toinen ohjain...pari peliä ja yks blu-ray leffa

ois muuten voinu tähän tehä äänestyksen kanssa ni ois hahmottanu vähän paremmin mitä konsoleita on eniten porukoilla :)
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Vuoden alussa tuli ostettua 40gb malli ja sihen kylkeen toinen ohjain...pari peliä ja yks blu-ray leffa

ois muuten voinu tähän tehä äänestyksen kanssa ni ois hahmottanu vähän paremmin mitä konsoleita on eniten porukoilla :)

Olen aivan samaa mieltä äänestys asian suhteen.
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Heinäkuussa ostettu 60Gb Starter Pack (Motorstorm ja Ressu) ja 2 SIXAXISTA
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Julkaisussa ostettu 60Gb malli. Ei siis tullut mitään pelejä mukana.
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Tähän voisi varmaan laittaa äänestyksen? Itse omistan 60 gigan mallin siitä ensimmäisestä erästä mikä Euroopassa tuli myyntiin.
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Äänestys olis aika hieno juttu. Samoin otsikon muuttaminen muotoon "Minkä PS3-version omistat?" :p

Niin ja julkaisussa ostettu 60 gb täällä.
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Joulukuussa ostin 60 GB starterpackin. Mukana oli ressu ja motorstorm ja 2 sixaxis ohjainta. Hinta oli kammottava mutta kannattava :D
Nykyään pimpattuna 320 gigaseen kovikseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

60 gb startteri parilla ohjaimella ja pelillä, ostan vielä kaveriksi joko gta bundlen tai jos maltan odottaa niin mgs bundlen.
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

40gb + Uncharted + R&C TOD. Stockalta Helmikuussa, kun oli alessa.
 
Vastaus: Minkä ps3 version omistat?

Julkaisussa mukaan lähti 60gb-versio ja Resistance.

Tällä hetkellä en kyllä omista mitään versiota ku reilu 6 viikkoa sitten vein konsolin huoltoon eikä oo uutta kuulunu! *prkl*
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom