Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mirror's Edge [PS3]

Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

EA ilmoittaa pelin "julkaisupäiväksi" ensi vuoden, mutta lähinnä kiinnostusta herättää genremääritelmä: 1st person Action/Adventure

Ei siis ilmeisesti ihan pelkkää räiskintää.

DICEn heppujen kommentit viime kesältä kertovat seuraavaa:
Patrick Soderlund, General Manager of EA DICE, commented: We are a studio that believes in taking risks and taking games in new directions. We made the sandbox experience viable and enjoyable in Battlefield and now, we are looking to do something radical with the traditional established mechanics of first person movement.

Senior producer, Owen OBrien, commented: We want to change the way that players are able to move in first person. No more restrictions, no more being blocked by simple barriers such as walls and fences. We want to enable the player to move like a real person, with the ability to run, jump, vault and slide in a way that has never been seen before in a first person game."
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Tästäkin tuli ensimmäinen pelivideo ja nyt kyllä hypeennyin pahasti :eek:

Stream
HD-download

Jotain tällaista olen aina toivonut ja tyyli on uskomattoman hieno. Peli jossa on valoa! Toivottavasti kontrollit toimii eikä hommaa ole pilattu liialla räiskimisellä tai muilla typerillä ideoilla.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Pelin kuvakulmaratkaisu ja itse peli ei ihan hirveesti toistaseks sytytä,
MUTTA johan on PRKL:en hyvän näkönen tuotos...

Kuten yllä mainittu...peli jossa on valoa ja väriä...ei sitä perus harmaanruskeaa huttua...vaikkei sekään nyt niin paha oo...mut olipas piristävä poikkeus...

Lisää näitä...Optionaalinen 3rd person view, niin kiinnostaa huomattavasti enemmän..!!=)
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Mulle tämä on pieni kysymysmerkki. En oikein vieläkään tajua mikä tässä on jujuna, enkä tiedä onko pelaaminen edes hauskaa, mutta näyttää kyllä harvinaisen hyvältä!
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

video teki vaikutuksen, mutta... jäi kaivelemaan muutamakin asia:

- miten parkouriin saadaan tuntuma ohjaimella
- miten pelimoottori taipuu parkourin erilaisiin liikkeisiin

vaikka DICEa arvostankin, niin vähän arveluttaa, parkour-fps on nimittäin hankalahko yhdistelmä.
ajatelkaapa vaikka seinäjuoksua, jonka aikana pitäisi ampua, käytännössä pelajaan sormet loppuu kesken..

no, odotellaan ja katsellaan, josko vaikka demoa jossain vaiheessa pääsisi kokeilemaan.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

vaikka DICEa arvostankin, niin vähän arveluttaa, parkour-fps on nimittäin hankalahko yhdistelmä.
ajatelkaapa vaikka seinäjuoksua, jonka aikana pitäisi ampua, käytännössä pelajaan sormet loppuu kesken..

Mitenniin? Eiköhä tuo koko juoksu parkour tyylisesti ole tehty samalla tavalla kuin juokseminen assassins greedissä.. Eli varmaan yksi nappi pohjaan ja tattia eteenpäin niin muija juoksee minne vain ns itsestään. Siinähän on helppo sitten ampua samalla jos niikseen on tarve.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Mitenniin? Eiköhä tuo koko juoksu parkour tyylisesti ole tehty samalla tavalla kuin juokseminen assassins greedissä.. Eli varmaan yksi nappi pohjaan ja tattia eteenpäin niin muija juoksee minne vain ns itsestään. Siinähän on helppo sitten ampua samalla jos niikseen on tarve.

Niin ja jos se on toteutettu noin, ainakaan minun hyllyyn ei peli päädy. Juuri tuo juoksemisen ja hyppimisen toteuttaminen minua eniten epäillyttää pelissä. AC:ssa se (kuten kaikki muukin pelimekaniikka) oli aivan liian suoraviivaista ja automatisoitua ja toivon todellakin ettei tässä pelissä ole päädytty samanlaiseen ratkaisuun.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Mitenniin? Eiköhä tuo koko juoksu parkour tyylisesti ole tehty samalla tavalla kuin juokseminen assassins greedissä.. Eli varmaan yksi nappi pohjaan ja tattia eteenpäin niin muija juoksee minne vain ns itsestään. Siinähän on helppo sitten ampua samalla jos niikseen on tarve.

Toivottavasti ei. Itse juuri, kun Assasins Creedin videoita katsoin niin ajattelin, että prkl tuo on varmaan kivaa kiipeillä jne. mutta pelissä ilmeni, että kaikki tapahtuu niinkin helposti kuin yhtä nappia painamalla niin siitä katosi ekan 10min jälkeen kaikki into.

Itse hypeennyin kyllä nyt kanssa. Peli tuli ihan puskista, vahingossa itseasiassa klikkasin tuosta etusivulta. Tosiaan tosi hieno valomaailma, väriä ja kirkkautta löytyy. Pelihahmona on ilmeisesti myös ainakin nainen ja hyvä, ettei näyttänyt ainakaan olevan peruspelinais-sankari eli isotissinen rintaliiveissä ja minihameessa koikkaroiva bimbo :D.

Tosi hyvät fiilikset jäi kyllä tuosta trailerista... ja kaikki oli pelikuvaa.

E: Niin ja tuo ampuminen näyttäisi olevan tuossa vain vaihtoehto ja ensiksi yritetään pakoon tai taltuttaa muilla keinoilla. Ja se on hyvä se.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

todella mahtavalta näyttää videoiden perusteella tälläistä vähiten odotin hieno idea
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Mitenniin? Eiköhä tuo koko juoksu parkour tyylisesti ole tehty samalla tavalla kuin juokseminen assassins greedissä.. Eli varmaan yksi nappi pohjaan ja tattia eteenpäin niin muija juoksee minne vain ns itsestään. Siinähän on helppo sitten ampua samalla jos niikseen on tarve.

Tästähän oli jossain juttua jo. Olikohan ollut Eurogamerin DICE tapaamisessa Tukholmassa, jossa arvoisat naapurimme kertoivat, että yhden napin juoksemisessa pelissä ei missään nimessä ole kyse. AC juurikin vertailukohtana. Juttuhan koski Battlefield: Bad Companya, mutta aiheessa sivuttiin DICE:n Mirror's Edgeä..
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Storest imutin eilen jonkun videopätkän ja tosi hyvältä näytti.. Vois olla varmaa kans jossain vaiheessa yks pelihanke, mutta saa nähdä.. Pelejä tulossa niin paljon kuitenkin.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Juuri katoin tuon Storen trairelin ja herätti kyllä mielenkiintoa. Onko minkäänlaisia huhuja kuulunut julkaisuajankohdasta?
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Kun vaan tekisivät tän kunnolla, on sen verran potentiaalinen teos. Varsinkin jos kyse ei ole Assassin's Creed -tyylisestä touhusta. Vähän kun ajopeli ilman ajokkia :D Sellanen fiilis jäi vähän tosta. Melkeen rupes hypetyttään...
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Niin ja jos se on toteutettu noin, ainakaan minun hyllyyn ei peli päädy. Juuri tuo juoksemisen ja hyppimisen toteuttaminen minua eniten epäillyttää pelissä. AC:ssa se (kuten kaikki muukin pelimekaniikka) oli aivan liian suoraviivaista ja automatisoitua ja toivon todellakin ettei tässä pelissä ole päädytty samanlaiseen ratkaisuun.

Samaa mieltä, luulisi sen olleen vaikeampaa muta mitä hei nappi pohjaan ja menoks vaan. Traileri oli kyllä melko mykistävä ja kyllä herätti mielenkiinnon. Eikös tää ollukkaan tulossa pelkästään PS3??
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Tulee myös 360:lle. Hienoimpia ja vaikuttavimpia trailereita aikoihin.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Itse myös odotan tätä tekelettä kuin kuuta nousevaa. Ja traileri vain lisäsi jälleen kerran odotusta. Musiikkia myöten traileri oli toteutettu tyylillä ja grafiikka oli näyttävää, kuin myös hahmon liikehdintä.

Hauska huomata, että näinä aikoina jolloin väkivalta-oopperat johtavat myyntitilastoja, uskalletaan tehdä vielä pelejä joissa ei ole tarkoitus tappaa jokaista vastaantulijaa. Muistaisin pelaajasta lukeneen, että pelin sankarittarella ei ole asetta lainkaan ja jos hän saa vastustajan riisuttua aseesta ja otettua itselleen vastustajan aseen, niin hahmon kokemattomuus tulee esiin siinä, että ampuessa ei ole tähtäintä lainkaan.
 
Ylös Bottom