Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Missä viipyy 3DS eShop pre-paid kortit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carmanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Carmanen

New Member
Olen tässä jo kesestä asti odottanut, että milloin noita eShop virtuaalivaluuttaa tulisi kauppoihin, mutta eipä ole näkynyt. Kuulemma Nintendon mukaan euroopassa ovat kuukausia sitten jo julkaisseet niitä, mutta eipä ole osunut silmään missään, edes nettikaupoissa. Onko niitä mennyt niin paljon, että tavaraa ei vaan yksinkertaisesti riitä kaikkiin maihin vai mikä maksaa? Ei ole muita vaihtoehtoja, koska ilmeisesti Visa Electronia eShop ei tue (olen kokeillut joskus kesällä ja virhettä ilmoitti!) Itellä käytössä OP:n Visa Electron ja muillakin ollut ongelmia juuri sen pankin Electronin kanssa, mutta joku onnistunut ostamaan valuuttaa Sampon Electronilla. Onko kukaan täällä saanut OP:n Electronia toimimaan viimeaikoina eShopissa?

Vastaus: Missä viipyy 3DS eShop pre-paid kortit?

Olen tässä jo kesestä asti odottanut, että milloin noita eShop virtuaalivaluuttaa tulisi kauppoihin, mutta eipä ole näkynyt. Kuulemma Nintendon mukaan euroopassa ovat kuukausia sitten jo julkaisseet niitä, mutta eipä ole osunut silmään missään, edes nettikaupoissa. Onko niitä mennyt niin paljon, että tavaraa ei vaan yksinkertaisesti riitä kaikkiin maihin vai mikä maksaa? Ei ole muita vaihtoehtoja, koska ilmeisesti Visa Electronia eShop ei tue (olen kokeillut joskus kesällä ja virhettä ilmoitti!) Itellä käytössä OP:n Visa Electron ja muillakin ollut ongelmia juuri sen pankin Electronin kanssa, mutta joku onnistunut ostamaan valuuttaa Sampon Electronilla. Onko kukaan täällä saanut OP:n Electronia toimimaan viimeaikoina eShopissa?

Eikö oikeasti kukaan käytä Visa Electronia eShopissa shoppailuun? Haluisin niin ostaa tuon Zen pinballin, mutta en uskalla kun viimeksi palvelu hylkäsi fundaamisen. Jäisi taas leijumaan 10 euroa bittiavaruuteen pariksi viikoksi ennenkuin palautuisi takaisin tilille. 2 viikkoa siinä meni viime kerralla:/

yli puoli vuotta uusimmasta viestistä täällä, mutta ainakin gamestopista noita kortteja löytyi. En tiedä kuinka kauan ne ovat olleet kauppojen hyllyillä, mutta ainakin viimeistään nyt niitä saa.

ainakin gamestopista noita kortteja löytyi. En tiedä kuinka kauan ne ovat olleet kauppojen hyllyillä, mutta ainakin viimeistään nyt niitä saa.

Mihinkähän hintaan, ja onko noita näkynyt muualla? Ei ole ainakaan omiin silmiin osunut.

Mitähän ****** tässä nyt sitten pitäisi tehdä, kun haluaisi käyttää rahansa 3DS:n eShoppiin mutta en pysty koska OP:n Electron ei toimi. Minkälaisia eShop-kortteja mun pitäisi tilata ulkomailta, ja mistä niin että olisi halpa ja kortti varmasti toimii...

Jumalauta että vituttaa nyt, Electron toimii jokaikisessä muussa konsolin ja PC:n kauppapalvelussa ilman mitään ongelmia, niin miksi helvetissä se ei sitten voi toimia 3DS:llä? Mitäs muut tässä tilanteessa tehneet? Lähimpään Gamestoppiinkin on matkaa melkein sata kilsaa, en tiiä viitsiikö pelkän eShop-kortin takia sinne ajella kuitenkaan. edit: jos Kuopion Gamestopissa niitä sitten edes on jos kerran ei kaikkialla ole...

Voithan aina soitella sinne gamestoppiin ja kysellä löytyykö kortteja.

Voithan aina soitella sinne gamestoppiin ja kysellä löytyykö kortteja.

No joo, mutta silti pitää ajaa melkein sata kilsaa, kun vaihtoehtona olisi vain näppäillä kortin tiedot koneeseen jos se toimisi kuten muillakin. Tulee aika kalliiksi kortit :-/

Löysin tämän filun: http://cdn02.nintendo-europe.com/media/downloads/support_1/nintendo_3ds_14/Nintendo_eShop_Cards.pdf joka tosiaan listaa Gamestopin ainoana myyjänä Suomessa. Ja jos oikein ymmärsin niin brittien kortteja ei voi käyttää Suomessa ollenkaan, niiden hankkimiseen mulla olisi ollut kaveri, joka olisi voinut ostaa kortin ja antaa mulle koodin. Euromaiden kortit ilmeisesti käy Suomessa, eli jos löytyy joku Saksalainen kauppa joka noita toimittaa Suomeen sen pitäisi olla ok? Silti varmaan tulisi halvemmaksi kuin ajaa Kuopioon joka kerta kun haluaa jotain eShopista ostaa...

Mitähän ****** tässä nyt sitten pitäisi tehdä, kun haluaisi käyttää rahansa 3DS:n eShoppiin mutta en pysty koska OP:n Electron ei toimi. Minkälaisia eShop-kortteja mun pitäisi tilata ulkomailta, ja mistä niin että olisi halpa ja kortti varmasti toimii...

Gamepointsnow väittää, että heidän eShop-korttinsa toimisivat myös muualla Euroopassa. En ole tähän vaihtoehtoon itse ollenkaan perehtynyt, ja jos se ei vaikuta mahdolliselta, niin valitettavasti vaihtoehtona taitaa olla ainoastaan avata tili esim. S-ryhmän Osuuskauppaan tai muuhun pankkiin, josta saa Electronin (ellei halua luottokorttia). OP:n Electron on ainakin oman kuuleman mukaan muita pankkeja rajoitetumpi.

Gamepointsnow väittää, että heidän eShop-korttinsa toimisivat myös muualla Euroopassa. En ole tähän vaihtoehtoon itse ollenkaan perehtynyt, ja jos se ei vaikuta mahdolliselta, niin valitettavasti vaihtoehtona taitaa olla ainoastaan avata tili esim. S-ryhmän Osuuskauppaan tai muuhun pankkiin, josta saa Electronin (ellei halua luottokorttia). OP:n Electron on ainakin oman kuuleman mukaan muita pankkeja rajoitetumpi.

Tuolla lukeepi että "Regions: Valid on any UK registered Nintendo account" :-/

S-Ryhmän tilipähän mulla pitäisi kyllä olla, kun on tuo sirullinen S-kortti missä lukee myös S-Pankki ja Visa Debit. Onko varma tieto, että se toimisi?

En tiedä liekkö OP:n kortti rajoitetumpi, play.com oli joskus aikoinaan semmoinen missä mulla se ei toiminut syystä tai toisesta vaikka pankistakin sanottiin että kyllä sen pitäisi playssä toimia. Yli kymmenen vuotta tilannut netistä kamaa ja play ja 3DS:n eShop on tähän mennessä ainoot mestat missä ei ole onnistunut maksu.

Sattuipa niin hyvin että kaveri on tässä loppuviikon aikana menossa Kuopioon niin pyysin häntä nappaamaan mulle Gamestopista kortin, jos niitä on siellä, että pääsee nyt alkuun edes.

S-Ryhmän tilipähän mulla pitäisi kyllä olla, kun on tuo sirullinen S-kortti missä lukee myös S-Pankki ja Visa Debit. Onko varma tieto, että se toimisi?

En tiedä liekkö OP:n kortti rajoitetumpi, play.com oli joskus aikoinaan semmoinen missä mulla se ei toiminut syystä tai toisesta vaikka pankistakin sanottiin että kyllä sen pitäisi playssä toimia. Yli kymmenen vuotta tilannut netistä kamaa ja play ja 3DS:n eShop on tähän mennessä ainoot mestat missä ei ole onnistunut maksu.

Kyllä, tuon S-pankin kortin pitäisi toimia ihan suoraan. OP:n korttia minulla ei ole koskaan ollut, mutta niiden ongelmista olen kuullut paljon vuosien varrella. Ehkä rajoituksia on sittemmin höllennetty, mutta eShop kuuluu yhä siihen klusteriin, joka ei satu toimimaan.

Oletteko tuollaisesta ennen kuulleet? Virtuaalinen Mastercard?

Nettimaksukortin avulla maksat kätevästi verkkokaupoissa, vaikka sinulla ei olisikaan varsinaista maksu- tai luottokorttia. Nettimaksukortti ei sisällä fyysistä korttia, vaan perustuu korttinumeroon ja toimii prepaid-periaatteella. Voit luoda vaikka jokaiselle ostokselle erikseen virtuaalisen Nettimaksukortin, joka kuolettuu heti ostoksen jälkeen eikä riskiä kortin väärinkäytöstä näin ole. Voit maksaa Nettimaksukortilla kaikissa MasterCardin hyväksyvissä verkkokaupoissa.
http://elisa.fi/lompakko/nettimaksukortti/

eShop kortteja saa suoraan netistä eshopkortti.comista. Kortin koodi tulee näkyviin näytölle ja maksaa voi ilman luottokorttia :p

Ylös Bottom